Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
31-08-2021, 20:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-08-2021, 20:29 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Norras nägin mõnel teeremondil plakatit, kus oli peal väikese tüdruku pilt ja all suur kiri: "Minu issi töötab siin ja ma tahan, et ta õhtul koju tuleks."
Hästi armas sõnum ja paneb võibolla rohkem mõtlema kui lihtsalt number punase ringi sees.
Postitused: 2,699
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
(31-08-2021, 20:07 PM)mossepower Kirjutas: (31-08-2021, 18:15 PM)Aare R. Kirjutas: Kui näiteks suurel teel koormat laeme, on ka märgid kiirusepiirangutega väljas, aga enamus ei pea neidki millekski, kuigi need on puhtalt ohutuse tagamiseks...
Ühe üsna tuntud teedeehituse ja maaparanduse firma objektijuht aastaid tagasi poolnaljaga seletas, et teeremondi ajutised ümbersõidu jms. kruusateed tuleb teha meelega sellised kehvad ja auklikud, et autojuhid ei saaks füüsiliselt üle 30 km/h sõita. Seda ennekõike töömeeste ellujäämise eesmärgil kuna ajutised märgid on justkui soovituslikud ning tihti sõidetakse niivõrd kiiresti kui tee kannatab.
Põhimaanteede ja ka linnasiseste tuiksoonte remont peaks algama sellest, et korda tehakse esmalt kõrvalteed.
Siis ei pea töölised kartma ning liiklejad oma närve rikkuma kusagil põlluteede peal. Hetkel on nii, et juhitakse liiklus kuhugi peessse ja kedagi ei huvita, kuis kohale jõuad.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(01-09-2021, 09:29 AM)hulgus Kirjutas: ps. eelnevalt mainitud "kiire, et tööaja sisse mahuks" on kõige lollim vabandus.
Kui lubate siis vaidleks vastu.
Eelpool ära toodud mõttetera peab paika osaliselt kuid pole absoluutne tõde.
Üks näide.
Võtame haake mis tuleb laevast ja kütame sellega teise kaldasse kus see läheb uuesti laeva.
Aega on täpselt nii palju, et jõuab 45 min pausi teha ja siis oled järgmises sadamaputkas 4-5 min enne registreerimise lukku löömist.
Ja kui nüüd jääb ette selline vend sõidukaga kes arvab, et suurel aega küll ja pidurdab ja näitab käemärke siis sorry.
On olemas kaks paralleelset maailma kus me elame ja kes pole reaalselt selles"teises" maailmas töötanud võibki jääda siin loosungeid loopima.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 542
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
20
01-09-2021, 10:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2021, 10:31 AM ja muutjaks oli
Peeter2.)
Oli kord ehitusobjekt Rootsis, mida tuli kord nädalas või paari nädala tagant külastada. Sadamast autoga gps järgi 3 tundi sõitu.
+20km/h kiirust ületades lühenes sõiduaeg 2,5 tunnini. Selle võidetud lisatunniga jõudis objektil mõndagi korda saata ja õhtul laeva ka. Mitte et see teguviis õige oleks...
Postitused: 542
Teemad: 0
Liitus: Nov 2017
Maine:
20
Vana rekkamees peaks teadma, et sadamasse laevale jõudmiseks peab veidi rohkem aega varuma. Mingeid minuteid püüda on mõttetu.
Ja normaalne logistik sellist jama ei korralda, et auto peab jõudma 5min enne registreerimise lukkulöömist sadamasse...
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Üks asi on autojuhi teadmine, teine asi on logistiku planeerimine, aga seda kõike mõjutab ka näiteks koorma pealelaadimise kulg. Jääb see venima, saad veel enam-vähem eelviimasel minutil minema, aga teel olev töllerdis nullib selle viimasegi võimaluse ära. Samuti on olnud olukordi, kui Rootsis ühe firma terminalis veniski pea alati viimase minutini- autodega sissetulevat kaupa oodati viimase võimaliku hetkeni, et teisi autosid vastavalt sihtkohale komplekteerida.
Meeldetuletuseks- mind sellised asjad enam ei puuduta, siin töötades olen 15 tunni jooksul ise oma aja peremees.
Postitused: 427
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
(01-09-2021, 11:12 AM)Peeter2 Kirjutas: Vana rekkamees peaks teadma, et sadamasse laevale jõudmiseks peab veidi rohkem aega varuma. Mingeid minuteid püüda on mõttetu.
Ja normaalne logistik sellist jama ei korralda, et auto peab jõudma 5min enne registreerimise lukkulöömist sadamasse...
Nendes logistkutes asi ongi,istub arvuti taga ja arvutab keskmise kiiruse arvestamata ühtki segavat tegurit ja ei saa aru kuidas ometi ei jõua.Ja veoki juht punnib nahast välja ,et reedesele laevale jõuda.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Hea on lugeda kui targalt kõik aegu planeerivad ja teavad täpselt kuhu kuna ja kuidas jõuda ning keda kuhu saata.
Ei ole see elu nii lihtne.
Aga on üks sort kaupu mis on aastakümneid nii liikunud ja jäävadki liikuma.
Post, lilled ja mõned toidukaubad.
Postiteenuste peatükis võtate küll sõna, et pakike jäi hiljaks aga kas te teate üldse kuidas need pakikesed liiguvad.
Ei tule nad kogu tee lennukiga.
Vahel mõne jupi liigub kaup autoga ka.
Kunagi vedasin Stuti ja Pariisi vahet just sellist kaupa kus teie pakikesed pidid jõudma minutilise täpsusega teisele lennukile, et järgmine päev te saaks oma pakikese kätte.
Mõnedel eriti kiirete ja tähtsate kaupade liigutajatel on esiklaasil vastav kiri, et isegi politsei neid ei puutu. Kui siis tagantjärgi arutatakse asja aga mitte ülesande täitmise ajal.
Nagu ütles sakslane, "Seni kuni õuna ei saa saata läbi neti on meid vaja".
Ja siis tuleb mingi vend kes arvab, et piisab sulle 80 kulgemisest küll kuna mul ju aega nagu putru.
Ja et just tänu sellisele targale jäi auto lennujaama hiljaks pole tema mure. Süüdi jääb hoopis postiljon.
Umbes nii...
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,119
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
01-09-2021, 16:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2021, 16:17 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Reaalselt on küsimusele "miks" vastus palju lihtsam, kuna veoauto roolis töö tegemiseks ei pea vist poolt aastatki koolipinki nühkima, rääkimata kolmest või viiest aastast, aga palk on üldjoontes ikka vähe normaalsem kui mingil suvalisel jolbertil kuskil laos või kassas, siis satubki sinna rooli... noh, ütleme viisakalt, igasuguseid. Ükskõik, kui palju üritada musta valgeks rääkida, kultuurne veoautojuht on väljasurev liik, pakuks lakke vaadates, et mingi 25% äkki on jäänud selliseid rahulikke vana kooli mehi. Ja see on igal pool nii, mitte ainult Eestis.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Miks te taandate kõik logistiku süüks alati.
On olemas töid ja firmasid kus puudub logistik.
Mul on leping taskus ja graafiku alusel olen laadimiskohtades.
Kellaajaline start rampast.
Pariisist näiteks 7.30.
On olnud kordi kus sõidad tulema tühja haakega ainult plomm peal ja kühveldad 700km järgmisse väravasse kuna auto peab olema kindlal kellaajal järgmises kohas.
Küll on sõidetud ühe ainsa postikotiga seda maad.
On politsei saatel sõidetud poole teeni jne.
Meil paaril kolleegil olid kunagi sildid akna peal ja nad ei kuulunud politsei huviorbiiti.
Neil oli väga range kord. Kõigest pidi teavitama sõidukorraldust. Ja ka sellisest autost mis otsustas hakkata "korda looma". Kohe sõnum numbriga sõidukorraldusse. Mine tea võibolla plaanib röövi.
Kaasas pidi olema kaks telefoni ja kogu aeg levis.
Ühesõnaga, pole see autojuhi amet ainult vanniga kaasliiklejate traumeerimine vaid kohati päris äge värk. Ainus viga, et ajadefitsiit kippus kummitama ja seda just teadlike juhtide pärast.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,174
Teemad: 22
Liitus: Jun 2013
Maine:
5
Vaatan siin ühe transpordifirma keskmist kuupalka. 2020. 2. kvartal.
155 €. Bruto. 13 töölist.
Õnneks peab Eestis vähemalt 2 h lõhki ajama, et...
[b]§ 246. Mootorsõidukijuhile kehtestatud ööpäevase sõiduaja nõuete rikkumine[/b]
(1) Kehtestatust kuni kaks tundi pikema ööpäevase sõiduaja kasutamise eest mootorsõidukijuhi poolt –
karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut.
(2) Kehtestatust üle kahe tunni pikema ööpäevase sõiduaja kasutamise eest mootorsõidukijuhi poolt –
karistatakse rahatrahviga kuni 200 trahviühikut või arestiga.