25-08-2021, 22:20 PM
Vana auto ratas
26-08-2021, 09:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2021, 10:00 AM ja muutjaks oli Raims.)
Mis võiks olla augu valem 4 x..... ja keskmise ava läbimõõt?
26-08-2021, 11:13 AM
Pean mõõtma aga etteruttavalt võib öelda et majapidamises oli Steyr...
26-08-2021, 23:20 PM
Midagi sellist?
![[Pilt: ib_p014_1_2.jpg]](http://www.autorestauracio.hu/ger/imagebrowser/ib_p014_1_2.jpg)
26-08-2021, 23:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2021, 23:23 PM ja muutjaks oli Taaviw126.)
Praegu tundub jah kõige tõenäolisem Steyr 200. Aga tegelikult mind ennast huvitab see rehv rohkem. See on minu jaoks müsteerium...
27-08-2021, 00:30 AM
Sellist mustrit olen näinud mingitel põllumajandus masinatel. Mõõtude kohta ei oska midagi öelda.
Kui on pm rehv siis peab kusagil olema veel topelt kolmnurga kujutis mis tähendas pm rehvi.
Kuigi juba see tootja embleem viirab viimasele.
Kui on pm rehv siis peab kusagil olema veel topelt kolmnurga kujutis mis tähendas pm rehvi.
Kuigi juba see tootja embleem viirab viimasele.
Aquila captas non muscas.
27-08-2021, 09:28 AM
Nii kitsas 17" rehv naljalt põllumajanduses kasutust ei leidnud. Aga ei saa välistada, et mingil käsitsi veeretataval laoseadmel (näiteks konveieril) säärane oli.
Küll eelistasid vene tehased 5 või 6 poldiga rummusid.
Küll eelistasid vene tehased 5 või 6 poldiga rummusid.
27-08-2021, 10:36 AM
Saksa sõiduautotööstus läks 1938 kuni 1939 üsna üksmeelselt üle 16-tollistele ratastele/rehvidele. Varem kasutati suuremaid ehk üldjuhul 17, aga ka 18 ja 19 tolli. Põhjuseks nimetatakse paremat teedevõrku, kuid üldiselt rehvi üldläbimõõt eriti ei muutunud. Kuni 80-ndateni velgede läbimõõt muudkui vähenes ja sealt alates jälle kasvab.
Kui võidukas Punaarmee 1945 ja 1946 aastal naasis sõjasaagiga oma kodumaale, siis võeti kaasa kümneid või isegi sadu tuhandeid autosid sõjasaagina. Paljud neist 17-tolliste ratastega. Kuna rehvid olid ikkagi kuluosad, Saksamaa laovarud ammendusid kiiresti ning mujalt maailmast tellimine oli keeruline, siis toodeti kuni 1950-ndate alguseni Leningradi Kummitoodete tehases ka 17-tolliseid rehve. Tootmise lõppaega ma täpselt ei tea, kuid Stalin võis veel elada. Tootmise lõpetamine langes samasse aega, kuid suuremates Nõukogude Liidu linnades keelati Saksamaal valmistatud sõidukite kasutamine.
See on huvitav rehv, mis sobib näidiseks mõne sarnase auto omaniku kollektsiooni kui näide ajaloost. Kasutusväärtus ilmselt puudub. DKW kasutas 4,50-17 rehve, aga Wanderer W23 kasutas kuni 16-tollile üleminekuni just 5,25-17 rehve. Steyri mõõte kiirelt võtta ei ole, kuid võib ka sinna sobida.
Kui Leningradis rehvide tootmine lõpetati, siis hakati velgesid ümber keevitama - alguses 16-tolliste pöidade peale, hiljem 15-tollistele. Seetõttu on erakordne, et on õnnestunud leida leida selline 17-tolline originaalratas. Näiteks mina esimese DKW taastamisel pidin lõikama M400 velgede pöiad kodarratta südamiku ümbert maha, leidma 17-tollised pöiad ning tellima kodarad.
Kui võidukas Punaarmee 1945 ja 1946 aastal naasis sõjasaagiga oma kodumaale, siis võeti kaasa kümneid või isegi sadu tuhandeid autosid sõjasaagina. Paljud neist 17-tolliste ratastega. Kuna rehvid olid ikkagi kuluosad, Saksamaa laovarud ammendusid kiiresti ning mujalt maailmast tellimine oli keeruline, siis toodeti kuni 1950-ndate alguseni Leningradi Kummitoodete tehases ka 17-tolliseid rehve. Tootmise lõppaega ma täpselt ei tea, kuid Stalin võis veel elada. Tootmise lõpetamine langes samasse aega, kuid suuremates Nõukogude Liidu linnades keelati Saksamaal valmistatud sõidukite kasutamine.
See on huvitav rehv, mis sobib näidiseks mõne sarnase auto omaniku kollektsiooni kui näide ajaloost. Kasutusväärtus ilmselt puudub. DKW kasutas 4,50-17 rehve, aga Wanderer W23 kasutas kuni 16-tollile üleminekuni just 5,25-17 rehve. Steyri mõõte kiirelt võtta ei ole, kuid võib ka sinna sobida.
Kui Leningradis rehvide tootmine lõpetati, siis hakati velgesid ümber keevitama - alguses 16-tolliste pöidade peale, hiljem 15-tollistele. Seetõttu on erakordne, et on õnnestunud leida leida selline 17-tolline originaalratas. Näiteks mina esimese DKW taastamisel pidin lõikama M400 velgede pöiad kodarratta südamiku ümbert maha, leidma 17-tollised pöiad ning tellima kodarad.
27-08-2021, 14:08 PM
(27-08-2021, 10:36 AM)indreksirk Kirjutas: ... 5,25-17 rehve. Steyri mõõte kiirelt võtta ei ole, kuid võib ka sinna sobida.
Steyr 220: Reifen 5,25-17 bzw.
https://www.zhukovcars.com/en/vehicle/st...port-1938/
27-08-2021, 14:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2021, 14:14 PM ja muutjaks oli Marko.)
Niipalju kui sellelt fotolt valguse-varju järgi on võimalik velje kuju hinnata, siis ei klapi kuurileid selle autoga.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
27-08-2021, 14:27 PM
27-08-2021, 16:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2021, 16:43 PM ja muutjaks oli spitfire.)
Võib mingi militaar toru alt ka olla.
01-09-2021, 10:51 AM
Steyri kataloog näitab ,et kasutati 17" tollise velje puhul 5,25-17" rehvi.
Kui auto eksporditi Saksamaale paigaldati 16" veljed rehvidega 6.00-16". Kataloog aastast 38.
Kui auto eksporditi Saksamaale paigaldati 16" veljed rehvidega 6.00-16". Kataloog aastast 38.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne