02-09-2021, 10:03 AM
Mõistusevastased manöövrid liikluses
02-09-2021, 23:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2021, 23:35 PM ja muutjaks oli Janka.)
(02-09-2021, 10:03 AM)ZIL 131 Kirjutas:Päris põnev on see norgide mõttekäik. Miks ta ei võiks lennukiga Tromsost Gardermoenisse jõuda? Ajaline võit oleks ju kümnekordne as miinimum. Oki, no seitsme- kaheksakordne. Umbes.(02-09-2021, 00:39 AM)Janka Kirjutas:Jaapanlane, hiinlane jne. tahavad värsket saada. Lõhe peab õigeaegselt lennukile jõudma...(01-09-2021, 18:27 PM)ZIL 131 Kirjutas: Värske lõheSee kasvanduse lõhe on nii steroide täis topitud, et ei juhtu temaga midagi, kui külmik töötab.
Ja Alta lennujaam on tiba lähemalgi. Täpselt samasugune kökats nagu Tromso oma , aga küll sealt mõni suurem kaubalainer kah väljuks, kui ikka väga vaja on
03-09-2021, 00:29 AM
Lennuväljadest veel. Ei ole nii, et istutad suvsliselt lennuväljalt kalakoorma Hiina poole minema.
Sellime kaup liigub otselennuga. Aga selliseid lennuvälju on vähe.
Pariis, Frankfirt, Stuttgart on ka . kõik suured lennuväljad aga lennukid igale poole ei lenda sealt.
Autod nüpeldavad nagu Kopli trammid nende vahet ja teevad kahe liini vahel ettevedu.
Sellime kaup liigub otselennuga. Aga selliseid lennuvälju on vähe.
Pariis, Frankfirt, Stuttgart on ka . kõik suured lennuväljad aga lennukid igale poole ei lenda sealt.
Autod nüpeldavad nagu Kopli trammid nende vahet ja teevad kahe liini vahel ettevedu.
Aquila captas non muscas.
03-09-2021, 09:44 AM
(02-09-2021, 23:25 PM)Janka Kirjutas: Päris põnev on see norgide mõttekäik. Miks ta ei võiks lennukiga Tromsost Gardermoenisse jõuda? Ajaline võit oleks ju kümnekordne as miinimum. Oki, no seitsme- kaheksakordne.
...
Küll see lainer sinna maanduma hakkabki, kui enam keegi maadmööda vedama nõus pole. Aga kuniks leidub (surma)kutsareid, on odavam lennata sissejuurdunud liini ja lasta kalal veereda, selmet kalale lähemale lennata.
Logistikas on loogika aluseks sent ja mitte minut ega kilomeeter.
LAHTIÜTLUS: kuna meil on siin solvumine läinud moodi, siis olgu kohe öeldud, et ma ei pidanud siin silmas mitte kõiki kaubaveomasinate juhte. vaid ainult neid, kes teadlikult kettad lõhki sõidavad mitmekordsete kaaludega. Normaalsed inimesed ei peaks ennast puudutatuna tundma.
03-09-2021, 10:11 AM
V6sa põstituse tuules. Ei hakka see lainer maanduma kus vaja. Meil on varuks Balkanimaad ja UA ning BY. Sealt tuleb seda kaadrit peale nagu kihulasi Peipsi soodest. Üks ekipaaž kõrbeb nii kohe astub uus sanga. Konveier.
Töö mida varem tegi valge mees ketta järgi ja arvas, et enam kiiremini ei saa siis tuleb tõdeda, et ta eksis.
Töö mida varem tegi valge mees ketta järgi ja arvas, et enam kiiremini ei saa siis tuleb tõdeda, et ta eksis.
Aquila captas non muscas.
03-09-2021, 14:13 PM
Helsinki on ka kala lennutamise koht
10-09-2021, 09:09 AM
Kirjelduses kõik öeldud - https://youtu.be/AoVvCt2FG3o
10-09-2021, 10:40 AM
(10-09-2021, 09:09 AM)Janka Kirjutas: Kirjelduses kõik öeldud - https://youtu.be/AoVvCt2FG3o
Passat? vist vältis nagu otsasõitu mingile jooksvale(paremal auto ees nagu vilksataks) asjale? Mis oleks siis olnud õigem tegevus temalt? Sõita üle ja riskida juhitavuse kaotamisega või mis seal point on? Et milles tema süü täpsemalt peitub,et sarjama võtab?
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
10-09-2021, 12:46 PM
(10-09-2021, 10:40 AM)wagoneer Kirjutas:Ma näen, et video filmija on ohtllku olukorra tekitanud pikivahet mitte hoides, aga muud seal videos ei ole.(10-09-2021, 09:09 AM)Janka Kirjutas: Kirjelduses kõik öeldud - https://youtu.be/AoVvCt2FG3o
Passat? vist vältis nagu otsasõitu mingile jooksvale(paremal auto ees nagu vilksataks) asjale? Mis oleks siis olnud õigem tegevus temalt? Sõita üle ja riskida juhitavuse kaotamisega või mis seal point on? Et milles tema süü täpsemalt peitub,et sarjama võtab?
Pähkliajude hirm
10-09-2021, 12:49 PM
passat ju väldib kokkupõrget loomaga.mingi must nässakas põgeneb paremale kraavi
10-09-2021, 21:43 PM
(10-09-2021, 10:40 AM)wagoneer Kirjutas:Sarjama võttis see, et mul suund sees, kiirendamine kohe-kohe algamas ja siis tema näuh, korraks vasakule. Pärast videot üle vaadates selgus ka põhjus, miks ta niimoodi toimis. Tegelikult oli kange tahtmine juba varem sellest autost mööduda, aga pidevjoon ja kohe saabuv ristmik koos eesliikuja aeglustumise ja võimaliku vasakpöördega hoidsid tagasi.(10-09-2021, 09:09 AM)Janka Kirjutas: Kirjelduses kõik öeldud - https://youtu.be/AoVvCt2FG3o
Passat? vist vältis nagu otsasõitu mingile jooksvale(paremal auto ees nagu vilksataks) asjale? Mis oleks siis olnud õigem tegevus temalt? Sõita üle ja riskida juhitavuse kaotamisega või mis seal point on? Et milles tema süü täpsemalt peitub,et sarjama võtab?
See suur, et pikivahe möödasõiduks täiesti normaalne, või peab seda manöövrit alustama neljakümne meetri kaugusel eesliikujast? Viiekümne meetri kauguselt? Kui kaugelt siis on õige, kui kümme meetrit liiga vähe on? Härra ounou, jah, küsimus sulle
10-09-2021, 21:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2021, 10:19 AM ja muutjaks oli ounou.)
(10-09-2021, 21:43 PM)Janka Kirjutas:Asulavälisel teel on pikivahe 3 sekundit. Vastu ei tulnud kedagi, miks oli vaja möödasõiduks teise tagumikku sõita (pidev joon veel pealekauba)?(10-09-2021, 10:40 AM)wagoneer Kirjutas:Sarjama võttis see, et mul suund sees, kiirendamine kohe-kohe algamas ja siis tema näuh, korraks vasakule. Pärast videot üle vaadates selgus ka põhjus, miks ta niimoodi toimis. Tegelikult oli kange tahtmine juba varem sellest autost mööduda, aga pidevjoon ja kohe saabuv ristmik koos eesliikuja aeglustumise ja võimaliku vasakpöördega hoidsid tagasi.(10-09-2021, 09:09 AM)Janka Kirjutas: Kirjelduses kõik öeldud - https://youtu.be/AoVvCt2FG3o
Passat? vist vältis nagu otsasõitu mingile jooksvale(paremal auto ees nagu vilksataks) asjale? Mis oleks siis olnud õigem tegevus temalt? Sõita üle ja riskida juhitavuse kaotamisega või mis seal point on? Et milles tema süü täpsemalt peitub,et sarjama võtab?
See suur, et pikivahe möödasõiduks täiesti normaalne, või peab seda manöövrit alustama neljakümne meetri kaugusel eesliikujast? Viiekümne meetri kauguselt? Kui kaugelt siis on õige, kui kümme meetrit liiga vähe on? Härra ounou, jah, küsimus sulle
Pähkliajude hirm
10-09-2021, 22:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2021, 22:12 PM ja muutjaks oli Daff.)
Siin paneb küll lgp. ksf natuke puusse.
10m on ilmselgelt vähe. Maanteekiirusel, 90km/h, peab möödasõiduks ümber rivistuma sama maa pealt mis on ettenahtud pikivahe ehk 3s või meetrites 49m.
Seda pole välja mõeldud autojuhtide kiusamiseks vaid just ettenägematute asjaolude tekkimisel ohutuse tagamiseks nagu antud filmist näha on.
Kui ma sõidan siis ma tegelen teega ja ohutu juhtimisega. Ootamatu takistuse ilmnedes ilmselgelt ma üritan vältida õnnetust ja ma ei pea peeglisse vahtimisega tegelema. Minu ohutuse tagant poolt peab tagama tagasõitev juht kes hoiab piisavat pikivahet.
Lisamärkusena lisan, et saksamaal sellise pikivahe eest on 70-270 euri soolas. Austrias algavad trahvid selle nalja eest 230 eurist.
10m on ilmselgelt vähe. Maanteekiirusel, 90km/h, peab möödasõiduks ümber rivistuma sama maa pealt mis on ettenahtud pikivahe ehk 3s või meetrites 49m.
Seda pole välja mõeldud autojuhtide kiusamiseks vaid just ettenägematute asjaolude tekkimisel ohutuse tagamiseks nagu antud filmist näha on.
Kui ma sõidan siis ma tegelen teega ja ohutu juhtimisega. Ootamatu takistuse ilmnedes ilmselgelt ma üritan vältida õnnetust ja ma ei pea peeglisse vahtimisega tegelema. Minu ohutuse tagant poolt peab tagama tagasõitev juht kes hoiab piisavat pikivahet.
Lisamärkusena lisan, et saksamaal sellise pikivahe eest on 70-270 euri soolas. Austrias algavad trahvid selle nalja eest 230 eurist.
Aquila captas non muscas.
10-09-2021, 22:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2021, 22:08 PM ja muutjaks oli Aare R..)
Janka, sa rääkisid pidevast joonest, tahtsin minagi tegelt sellest rääkida, muidugi mitte sinuga seonduvalt. Nimelt olen viimasel ajal täheldanud, et pidev joon muutub järjest rohkematele mingiks suvaliselt maha tõmmatud triibuks. Tagasõitjaile näitan pea alati suunda, kui tee vaba on, aga seda mitte kunagi siis, kui pidev joon maas on, aga järjest rohkemad panevad mööda pideva joonega, laiadel maha värvitud eraldussaartel jne. Ja kui möödasõitudest rääkida, siis need on ka vahepeal täiesti hullumeelsed- alles mingi nädal tagasi, kui sõitsin 90ga, niheles üks X5 (loomulikult!) mul taga ja mingil hetkel lihtsalt sõitis mööda, kuigi mulle vastutulev auto oli tema möödasõidu alustamisel minust mingi 100-150 meetri kaugusel. Möödasõidu lõpp oli siis juba selline, et vaatasin, et tõmbab mul stange ka eest minema. Sellised kamikazed tekitavad alati küsimused, et kas sellistel kupli all kõik korras on ja kas eluisu otsas. Ütleme nii, et üks sekund poleks see möödasõit pikem enam saanud olla.
11-09-2021, 02:33 AM
11-09-2021, 10:36 AM
Maanteesõidul 90km/h on võimatu jõuda järgi eesliikujale, kui liigutakse ise kah 90km/h
Konkreetses videos oli möödasõitu alustades kiirus umbes 70-75 km/h.
Konkreetses videos oli möödasõitu alustades kiirus umbes 70-75 km/h.
11-09-2021, 12:24 PM
(10-09-2021, 22:07 PM)Aare R. Kirjutas: ... järjest rohkemad panevad mööda pideva joonega, laiadel maha värvitud eraldussaartel jne. ...Ma ei kavatse seda tegevust kuidagi heaks kiita, kuid mõnikord on liikluskorraldajad selle ise ellu kutsunud.
Näiteks Tartu-Valga maanteel on Tartust kuni esimese Nõo-ristini lubatud kiirus 80 kilomeetriga tunnis. Sellega läks jälle nii, nagu teeparandustega meie maal sageli juhtub: pärast tee rekonstrueerimist läks liiklusolukord ohtlikumaks
Vanasti oli sel lõigul lubatud 90 km/h ja ainult Külitse juures 70. Viimane piirang oli ka põhjendatud, sest seal on asustus kõige tihedam.
Nüüd lubatakse siis 80. Mida sellega saavutati?
Esiteks ei erine Külitse lõik nüüd ülejäänust. See tähendab, et juhtidel ei sütti liiklusmärki "70" nähes alateadvuses pirn "siin tuleks vist keskmisest tähelepanelikum olla".
Teiseks on peale minusuguse rullnoka ka väga paljud teised juhid arvamusel, et 80 km/h on sellel lõigul liigne piirang.
Kolmandaks ei ole sel lõigul kuigi palju möödasõiduvõimalusi.
Kokkuvõtteks: need, kes üheksakümnega sõidavad, kogunevad lojaalse kaheksakümnega liikleja järele sappa, ja neid pole vähe. Ning siis viskabki mõnel džigitil üle ja ta kütab eraldussaare kaudu eessõitjast mööda.
Normaalsel maanteel, kus 90 lubatud, tekib selliseid sabasid harvem ja möödasõiduvajadus ei löö ka nii tugevasti välja.
Sõidan seda maanteejuppi väga tihti ja olen jätkuvalt veendunud, et vana 90-70-90 tagasipanek muudaks liiklust ohutumaks.
11-09-2021, 16:54 PM
Loeme kehtivat Liiklusseadust.
[b]§ 46. Piki- ja külgvahe[/b]
(2) Asulasisesel teel peab aeg, mis kulub üksteise järel liikuvate sõidukite vahelise pikivahe läbimiseks, olema normaaltingimustel vähemalt kaks sekundit ja asulavälisel teel vähemalt kolm sekundit. See nõue ei kehti, kui väljutakse möödasõiduks oma sõidurajalt ja sellest on suunatulega märku antud.
[b]§ 46. Piki- ja külgvahe[/b]
(2) Asulasisesel teel peab aeg, mis kulub üksteise järel liikuvate sõidukite vahelise pikivahe läbimiseks, olema normaaltingimustel vähemalt kaks sekundit ja asulavälisel teel vähemalt kolm sekundit. See nõue ei kehti, kui väljutakse möödasõiduks oma sõidurajalt ja sellest on suunatulega märku antud.
11-09-2021, 19:34 PM
(11-09-2021, 12:24 PM)olevtoom Kirjutas: Ma ei kavatse seda tegevust kuidagi heaks kiita, kuid mõnikord on liikluskorraldajad selle ise ellu kutsunud.Absoluutselt nõus selle jutuga.Õnneks pole viimasel ajal Külitses teed ületavate jalakäijatega õnnetusi olnud aga kas 80 on parem kui 70? Linna servas Riia ring oli nii lihtne et võis kinnisilmi läbi sõita aga see mis praegu toimub on kergelt öelda õudukas
Näiteks Tartu-Valga maanteel on Tartust kuni esimese Nõo-ristini lubatud kiirus 80 kilomeetriga tunnis. Sellega läks jälle nii, nagu teeparandustega meie maal sageli juhtub: pärast tee rekonstrueerimist läks liiklusolukord ohtlikumaks
Vanasti oli sel lõigul lubatud 90 km/h ja ainult Külitse juures 70. Viimane piirang oli ka põhjendatud, sest seal on asustus kõige tihedam.
Nüüd lubatakse siis 80. Mida sellega saavutati?
Esiteks ei erine Külitse lõik nüüd ülejäänust. See tähendab, et juhtidel ei sütti liiklusmärki "70" nähes alateadvuses pirn "siin tuleks vist keskmisest tähelepanelikum olla".
Teiseks on peale minusuguse rullnoka ka väga paljud teised juhid arvamusel, et 80 km/h on sellel lõigul liigne piirang.
Kolmandaks ei ole sel lõigul kuigi palju möödasõiduvõimalusi.
Kokkuvõtteks: need, kes üheksakümnega sõidavad, kogunevad lojaalse kaheksakümnega liikleja järele sappa, ja neid pole vähe. Ning siis viskabki mõnel džigitil üle ja ta kütab eraldussaare kaudu eessõitjast mööda.
Normaalsel maanteel, kus 90 lubatud, tekib selliseid sabasid harvem ja möödasõiduvajadus ei löö ka nii tugevasti välja.
Sõidan seda maanteejuppi väga tihti ja olen jätkuvalt veendunud, et vana 90-70-90 tagasipanek muudaks liiklust ohutumaks.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn
11-09-2021, 22:14 PM
krossifänn
Sõidan sama juppi ka vahel, nonii umbes 33 aastat ... ´80.-tel oli liiklust, nii umbes auto minutis, aga oli ka 5minutiseid auke, pooled neist veokid, sellest ajast olid ka need 90-70-90 piirangud. Rahvas käis Elvast eeslinna Tartusse (tööle) ja tagasi rongiga-bussiga.
Täna on liiklust õige pisut rohkem, no nii umbes 1 auto 5 sek. järel (nb, igas sõidukis 1 isik reeglina) Liiklus enamasti kolonnis, möödasõidu (ohutu) võimalus praktiliselt puudub ja puudu ka vajadus. See kui keegi üritust tipptunnil -10-20km/h kiirusel saboteerib on pigem harv juhus. Tundub, et see 80 teeb sõidu sujuvamaks, kuigi... Lennujaama poolt tulles Külitses vasakpööret teha...oleks 70 hea? Need kallilt võidetud paar autopikkust, mis kiiremad möödasõiduga on võitnud, ellimineeritakse Riia ringil, või hiljemalt Vaksali viaduktiks.
Tänane liiklus tundub sel lõigul sujuvam ja turvalisem, kui ´90-´00-tel, kui rahvas cccp tehnikalt lääne tehnikale kolis. Kiirused kasvasid ja möödasõitu piirasid vaid postid ja kraavid.
(11-09-2021, 12:24 PM)olevtoom Kirjutas: Ma ei kavatse seda tegevust kuidagi heaks kiita, kuid mõnikord on liikluskorraldajad selle ise ellu kutsunud.Absoluutselt nõus selle jutuga.Õnneks pole viimasel ajal Külitses teed ületavate jalakäijatega õnnetusi olnud aga kas 80 on parem kui 70? Linna servas Riia ring oli nii lihtne et võis kinnisilmi läbi sõita aga see mis praegu toimub on kergelt öelda õudukas
Näiteks Tartu-Valga maanteel on Tartust kuni esimese Nõo-ristini lubatud kiirus 80 kilomeetriga tunnis.
Vanasti oli sel lõigul lubatud 90 km/h ja ainult Külitse juures 70. Viimane piirang oli ka põhjendatud, sest seal on asustus kõige tihedam.
...
Sõidan sama juppi ka vahel, nonii umbes 33 aastat ... ´80.-tel oli liiklust, nii umbes auto minutis, aga oli ka 5minutiseid auke, pooled neist veokid, sellest ajast olid ka need 90-70-90 piirangud. Rahvas käis Elvast eeslinna Tartusse (tööle) ja tagasi rongiga-bussiga.
Täna on liiklust õige pisut rohkem, no nii umbes 1 auto 5 sek. järel (nb, igas sõidukis 1 isik reeglina) Liiklus enamasti kolonnis, möödasõidu (ohutu) võimalus praktiliselt puudub ja puudu ka vajadus. See kui keegi üritust tipptunnil -10-20km/h kiirusel saboteerib on pigem harv juhus. Tundub, et see 80 teeb sõidu sujuvamaks, kuigi... Lennujaama poolt tulles Külitses vasakpööret teha...oleks 70 hea? Need kallilt võidetud paar autopikkust, mis kiiremad möödasõiduga on võitnud, ellimineeritakse Riia ringil, või hiljemalt Vaksali viaduktiks.
Tänane liiklus tundub sel lõigul sujuvam ja turvalisem, kui ´90-´00-tel, kui rahvas cccp tehnikalt lääne tehnikale kolis. Kiirused kasvasid ja möödasõitu piirasid vaid postid ja kraavid.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Aspelund, väikemees, 6 külali(st)ne