06-10-2021, 09:57 AM
Tänud viitamast, saatsin sõnumi. Oleks vaja ikka seda radika ventikate juppi ja ühel pildil paistvat radika katet. See muide on ka samas akuruumi katteks.
(04-10-2021, 16:44 PM)sturmbannführer Kirjutas:eks ta oleneb disainist. Kui klemmühendus on disainitud vastu pidama vibratsioone, ta seda ka teeb. Volvo abs ajud 20 aastat tagasi olid legendaarsed jootekohtade lahtimurdumisel. Seal nad tegid disainimuudatuse ja kasutasid edaspidi pressühendust ja viga pole peale seda esinenud.(04-10-2021, 13:47 PM)taavi Kirjutas: jootmine muidugi on kehva, ta küll annab esialgselt hea tulemuse, aga pikapeale vibreerib see tina lõppemise ja vase algamise kohapealt juhtme katki. Würth müüb häid klemme, aga ilmselt üle sa tegema ei hakka, lihtsalt kui edaspidimidagi puruneb (ei pruugi, kui juhe palju ei vibreeru), siis võiksid paremad pannamercedes nt. kasutas u. kuni 1997.a masinatel juhtmete jootmist.pole kordagi näinud,et juhe oleks ära murdunud jootest
(06-10-2021, 22:32 PM)Marko Kirjutas: Kas siin oli natuke aega tagasi joodetud juhtmete tõttu tekkinud suurest probleemist juttu või olen mina loll?Vaata postitus 244
(07-10-2021, 07:54 AM)Daff Kirjutas: Ma ei tea kas sobib tuua võrdluseks nõuka aega aga tollel ajal oli vene autode juures juhtmete jootmine keelatud kohe päris ametlikul tasandil.Mul on tunne, et kiire töö jaoks ei kasutatud jootmisel kampolit vaid igasugu söövitavaid vedelikke. Kampoliga joodetud ehk oleksid vastu pidanud. Pole küll kunagi juhtmeid jootnud, rohkem trükiplaatidel pisidetaile ja juhtmekesi koduses õhkkonnas.
Põhjuseks just seesamune juhtme murdumine liitekohalt.
Võis küll kaablikingasid tinatada nii, et juhe jäi tinast puutumata.