15-09-2021, 19:39 PM
https://elu24.postimees.ee/7338631/aivar...-ei-joutud
Ei juhtu tänapäeval just tihti, et Volga avariisse satub.
Ei juhtu tänapäeval just tihti, et Volga avariisse satub.
Puruks ja pool pööret tagasi!
(28-09-2021, 16:13 PM)v6sa Kirjutas: https://www.err.ee/1608352867/kohus-tuhi...ise-morvas
Jätame selle nüüd kenasti meelde. Kui on vaja kedagi ära tappa, siis kerge promill alla ja: ups, juhtus pisuke liiklussüütegu.
Küsimus pole mõistetud aastate hulgas, vaid põhimõttes: avalikus liikluses ülisuure kiirusega kihutav täis peaga idioot on mõrvar, mitte pisuke rikkuja.
Ärge pange mu torisemist tähele: meil on õigusriik, mida juhivad juristid, mitte mingid aegunud põhimõtted
(28-09-2021, 17:05 PM)zazik Kirjutas: ...Sellest võib järeldada, et meil Eestis nii hirmsaid kuritegusid ei sooritatagi, mille eest maksimummäära võiks anda.Mina kui juriidikas võhik leian, et Eestis ei olegi maksimummäära.
(15-10-2021, 00:16 AM)Andy00 Kirjutas: Mitte päris mõistusevastane manööver, aga iseloomustab ilusasti isikuid, kes arvatavasti liikluses lollusi teevad................................
Ehk siis Tallinna linn ei väsi ikka üllatamast. Olin pargitud Mustamäel regionaalhaigla juures, paralleelne teega parkimine, paremal pool tee servas. Ees oli 2 vaba kohta. Tegelesin läpakas töötegemisega ja võimalusel jälgisin kuivõrd "raske" on ikkagi parkimismanööver, kuna autod vahetusid nina ees.
.....................................
PS: Ma ise olin seal konnasööjate maal tehtud asjaga, võibolla see tekitas ka ahvis trotsi, sest tõesti see tegelane meenutas mulle kõndivat keskeakriisi, arvestades et tema masin oli selline kulunud olemisega "vana preemium". Oleks ma Dacia roolis olnud, oleks see tüüp ilmselt südari saanud või iseenesest süttinud suurest puhevile minekust
(15-10-2021, 12:20 PM)Jesper Kirjutas: Võib küll vaielda, kas selline automargi põhine "profileerimine" on õige ja vajalik, aga paraku see töötab. Sama asi ka teistpidi, kui peeglisse ilmub näiteks Porsche või BMW, siis on üsna varsti möödasõitu oodata, kui Škoda või Peugeot, siis võib ta rahus ära unustada, tiksub seal 10m kaugusel järgmised 50km ning kogub julgust
(15-10-2021, 14:51 PM)zazik Kirjutas:Mul ka pigem sedapidised tähelepanekud, et bmw mehed on osaliselt s(k)oodade peale üle kolinud. Need just mingid uuemad soodad a la octavia.(15-10-2021, 12:20 PM)Jesper Kirjutas: Võib küll vaielda, kas selline automargi põhine "profileerimine" on õige ja vajalik, aga paraku see töötab. Sama asi ka teistpidi, kui peeglisse ilmub näiteks Porsche või BMW, siis on üsna varsti möödasõitu oodata, kui Škoda või Peugeot, siis võib ta rahus ära unustada, tiksub seal 10m kaugusel järgmised 50km ning kogub julgust
Siinkohal võtaks vaielda. Viimasest ajas meenub korduvalt episoode, kus just Škoda roolis keskealised mehed teevad hullumeelset sõitu (15 reastumist Järvevanal Tondilt ülemisteni näiteks), justkui tõestamaks, et ka nemad on veel mehed. Sellist pereautode piinamist kibestunud pereisade poolt on päris kurb vaadata.
(16-10-2021, 19:54 PM)Jesper Kirjutas: ... imes mingi Škoda "maastur" end sumpasse kinni ja jäigi sinna tiksuma. ...Kui selline olukord üle viskab (nagu igal normaalsel heteromehel peabki tegema), siis olen märganud, et sageli aitab pikivahet reguleerida oma tuuleklaasi põhjalikum pesu.
(15-10-2021, 15:05 PM)ounou Kirjutas:Ühineks, nende Skodadega viimasel ajal tõesti kummaline fenomen. Meie klubis tehti keerulised logistilised vangerdused ja pean oma krusa roolis tihti pikki linnasõidu päevi tegema. Täiesti üllatav avastus oli, et on tekkinud mingi kummaline octavia-superbi-kodiaqi punt kes linnaliikluses debiilseid lükkeid korraldavad. Tihti roolis hallineva vuntsiga pereisad kes vaevalise 1,4 mootoriga üritavad kõva sõitu teha. Ei tea, kas tõesti siis pensionifondi rahade eest kaua oodatud uuem auto, mille roolis keskeakriisi välja elada....(15-10-2021, 14:51 PM)zazik Kirjutas:Mul ka pigem sedapidised tähelepanekud, et bmw mehed on osaliselt s(k)oodade peale üle kolinud. Need just mingid uuemad soodad a la octavia.(15-10-2021, 12:20 PM)Jesper Kirjutas: Võib küll vaielda, kas selline automargi põhine "profileerimine" on õige ja vajalik, aga paraku see töötab. Sama asi ka teistpidi, kui peeglisse ilmub näiteks Porsche või BMW, siis on üsna varsti möödasõitu oodata, kui Škoda või Peugeot, siis võib ta rahus ära unustada, tiksub seal 10m kaugusel järgmised 50km ning kogub julgust
Siinkohal võtaks vaielda. Viimasest ajas meenub korduvalt episoode, kus just Škoda roolis keskealised mehed teevad hullumeelset sõitu (15 reastumist Järvevanal Tondilt ülemisteni näiteks), justkui tõestamaks, et ka nemad on veel mehed. Sellist pereautode piinamist kibestunud pereisade poolt on päris kurb vaadata.
(17-10-2021, 10:36 AM)hulgus Kirjutas: Vanas eas hakkab vist nägemine trikke tegema... Kas tõesti on iga "lamava miilitsa", ehk teekünnise juurde "STOP" märk tekkinud? Kui see asub kiirusepiirangu alas on see siis 30 või 50km/h, siis oletan, et sellest kannatab ka lubatud kiirusel (ok, kannatab ka pisut aeglasemalt) üle sõita, reeglina see nii ka on, vähemalt minu kasutada olevata liikuritega. Aga miskipärast jääb osa liiklejatest künnise ees seisma, või ületab selle minimaalse võimaliku kiirusega, eriti õrnad tunduvad olema uued maasturikujulised sõidukid.