Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Klapisääretihendite kood on vähemalt venekeelses kataloogis olemas ja neid saab suuremates linnades ka osta.
Kolvirõngaste koodi polegi hetkel anda kuna pakend hävinud, kuid kood on üsna kindlalt sama mis kataloogis.
Saadavusega on samuti et suuremates poodides müüakse kui osata küsida.
ZMZ tehased teevad tegelikult palju enamat kui me harjunud oleme mõtlema ja on ka kõvasti kvaliteedile rõhutud seoses Gazi ja Uazi maailmavallutusplaanidega.
On olemas sertifikaadid ja välismaa keelses ORIGINAAL pakendis on ka asi mis sünnib tarbida.
Suure riigi eripärana on väga levinud ettevõtlus, kus Hiinlased teevad kauba, saadetakse venesse ja seal teeb teine ettevõte pakendid kuhu kaup ümber villitakse ja läheb laiali üle suure maa, kus see kindlasti ära ostetakse vähemalt esialgu.
Sellega tekib see probleem, et tekib teadmine et Mahle on ekskrement firma.
Niimoodi lõpetas Elringi venemaa tehas näiteks Minski mootoritehase saavutustele kaanetihendite tootmise.
Praegu venemaalt kauba saamine on aga selline peavalu, et isegi ei saa paari asja kätte.
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Suuremad linnad ilmselt siis Venemaal/Valgevenes?
Postitused: 40
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
Argentiinast jah vaevalt keegi meite maale üritab mõnd russi juppi tellida. Enda ülilombakas vene keele oskus on viinud kokkusaamisele valgevenelastega, kes kuidagi edukalt ka " inglizit" kõnelevad ja kirjutavad. Transport siia on suht nohu. Vähemalt siiani.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Tere õhtat, kas keegi oskab lühidalt ära seletada, mis vahe on MTZ-52 ja MTZ-82 (vanema tüübi, nn. sügava kauss-hammasrattaga) esisildade vahel? Kusagilt on mälus, et rattalaagrites? Milleski veel?
Postitused: 846
Teemad: 16
Liitus: Apr 2006
Maine:
17
11-10-2021, 07:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2021, 07:09 AM ja muutjaks oli
huvi5.)
Ajasin ka adraga PMkaubamaja aisapikenduse kõveraks. Ilmselt tuleb viga otsida odavast hinnast ja ka vastavast kvaliteedist. Silmad on ka jube kehvast materjalist. Originaal peaks ikka palju paremini vastu, niikaua loomulikult kui koormus on vertikaal suunaline, kui raskus hakkab küljepeale venitama siis lähebki kõveraks. Tasuks vaadata ringi, ehk mõned zetori aisad on kohendatavad.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Vanale vene aisapikendusele auku puurides on tunda, et tegu on tõsise vastadega.
Uuele punasele läks aga puur sisse nagu polekski tegu rauaga.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 29
Teemad: 0
Liitus: Nov 2013
Tere,Vähe rumal küsimus a ei mäleta , kas väntvõllide noh üleme hetkel belllarussi väntvõlli . Remontsaaledel olenemata nende remondinumbrist on pikilõtkuseibid neis komplektides kõik ühepaksused või ikka erinevad Või millest võib-olla tingitud vana mtz-80 väntvõlli ülemäärane külgloks ,Mootor ise töötab/töötas iseenesest ilusti ei tahaks vanarauda ka viia, Remonti ammugi mitte teha .Lihtsslt looma eluiga pikendada Või kas kurjajuureks võiks olla see et kongreetsel väntvõllil on pikkilõtkuseibide toetuspind ringsoonitäis mis seibiid hävitab (seib ju ise teatavasti sile) Või ongi bellarussi väntvõlliots selliste ringsoontega.
?
Postitused: 10,734
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kallutussilindri alumise pea sõrm pikemaks ja vahehoob põsest sissepoole? Peaks enam-vähem õigele joonele jääma. Vajalikus koguses vahepukse, et lõtkud käest ei lähe.
Millise laaduri raamile see EURO-kinnituse kiirliiteraam on mõeldud?
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
See ongi selline universaal variant ise leiutamiseks
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
17-10-2021, 20:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2021, 20:05 PM ja muutjaks oli
deeremees.)
Kas see peabki nii olema, et MTZ klappide ja süüte seadmise tihvt läheb kahel korral hooratta süvendisse.
1. juhul kui esimese silindri klapid on suletud
2. juhul kui esimese ja neljanda silindri klapid on suletud.
Ma ei tea igatahes minu russi mootoril sedamoodi on. Kas keegi kunagi mingeid lisaauke siis sinna puurinud vms.
Süüte seadmisel jama kui esimene silinder on ü.s.s ja pumbast keerata, et 1 stutsist hakkab kütusetase tõusma, siis kütusepumba hammasratta märk ei lähe kokku nuutseibi omaga.
Sellest videost ei saa aru, miks ta vaatab süüte seadmisel seda pumba 4. silindri tutsist kütuse tõusmist kui peaks tegelikult 1. silindri oma jälgima.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Lühidalt.
Väntvõll teeb kaks pööret, pump ja nukk ühe.
Sama auk satub ette nii esimese silindri töötakti kui neljanda silindri töötakti juures.
Selleks võtab lahti esimese ja neljanda et teada kas töötakt on neljandas või esimeses.
Klaverit vaadates saaks sama teadmise, aga kuna härral plaan pritsenurka kontrollida siis klapikambrikaane alla asja ju pole.
Postitused: 20
Teemad: 0
Liitus: Dec 2020
Maine:
2
On olnud juhus kus tihvt läks sisse kaheksas eri kohas. Hiljem tuli välja et tasakaalustus augud langesid kokku tihvtiga!!!
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kahel korral see tift kindlasti hoorattasse ei lähe vaid pump on 1/2 ülekandega, kuna tegu on neljataktise mootoriga.
Seega on täiesti loogiline, et esineb eelkirjeldatud olukord.
Pritsemomendi seadmisel pole ka vahet kas teha seda 1 või 4 sektsiooni järgi.
Kui soov määrata pritsemomenti 1 silindri järgi peaks selle toru lahti keerama ja siis väntvõlli seni keerama kui kütusetase tõuseb ning siis vänta tagasi keerata ja otsida auk üles.
Nüüd need 2 polti pumba flantsil välja keerata ja kuhi stutsilt maha puhuda.
Siis keerata vaikselt pumba võlli päripäeva kuni kütusetase liigutab ning poldid sisse ja ongi paigas nagu tehas on mõelnud.
Kui aga hästi tahta, siis ikkagi tunde järgi täpsustada paari augu ulatuses.
Näiteks kui pumbal plunsrid kulunud ja eriti aeglaselt keerata tuleb pritsemoment hiline.
Samuti kui pihustiotsad halvasti pihustavad tahab varasemat pritset et üldse käivituda ja see küte jõuaks ära põleda enne kui ta sinise suitsuna välja lastakse.
Kui üle kahe augu on vaja korrigeerida ja midagi nähtavalt ei muutu peaks hakkama pihustamise kvaliteeti ja pumba sektsioonide võrdsust kontrollima, kuna hästi tehtud pumbaga ja hästi pihustavate otstega annab üks auk nihutust väga selge signaali mis muutus mootori töös.