06-11-2019, 14:57 PM
Asja mõte on täiesti olemas.
Ilma selleta on salongis külm.
Öko mootor ei tooda piisavalt sooja.
Ilma selleta on salongis külm.
Öko mootor ei tooda piisavalt sooja.
(06-11-2019, 14:52 PM)muska71 Kirjutas: uuematel masinatel kah webasto juba tehasest peal,AGA mingi lisasoojendi nime all ja käivitub koos mootori käivitumisega ja mingit taimerit-pulti toas pole ja asja mõte täitsa arusaamatu...Asja mõte on täitsa arusaadav: kuna tänapäeva masinate mootorid soojenevad hirmus aeglaselt, eriti diislid siis külma jahutusvedelikuga ei tuled ahjust salongi sooja ja sel ajal kütab automaagiliselt keroga. Meie töö Subrik ajab igatahes vastikut vingu sisse.
(06-11-2019, 20:01 PM)sturmbannführer Kirjutas: kui vingu sisse ajab,siis järelikult on sumps vale koha peal
(06-11-2019, 20:57 PM)honkomees Kirjutas: Kero sumps???
(14-11-2021, 20:32 PM)dude Kirjutas: Tekkis ka keroga mure, webasto. Taastatud ja sain ta tööle aga nüüd anomaalia, et ainult iniseb ja ei hakka põletama. Uus kütusepump peal ja kui selle pistiku lahti ühendan hakkab kero vuhisema. Pumbal pidevalt 9.6v peal. Juhtmestik kontrollitud ja on ok.Küte pumbani ja sealt põletisse liigub?
(15-11-2021, 21:17 PM)muska71 Kirjutas: kas kõigil webastotel sama skeem?2014a webastole panin voolu taha,toide 12v jämedad juhtmed eraldi kaheses pistikus ja suurde pistikusse x1(6 klemmi) nr 1 käivitus ja nr 6 viisin kütusepumbale toite.Käivitusele nr1 lasen voolu peale ja ahi ärkab ellu,kütusepumba tiksumist kuulda pole ja mõne aja pärast ahi taas vaikib.Olen ise juhtmed segi ajanud?Akult proovides kütusepump töötab.Autol kahjuks toimima ei saanudki ja kiskusin maha koos juhtmetega.Tudeerisin juutuubis pisut webastote hingeelu ja alustuseks kontrollisin testri ja vooluga ahju küljes olevaid elemente.Küünal ja ventilaator panid testri piiksuma ja järelikult korras,proovisin ka akult vooluga ja veepump töötas, küünal töötas(hetkeks vool taha ja säde tekib järelikult korras)ja ventilaator samuti.Mul 2 ahju,üks oli bussil peal 5 kw ja suhtleb bussi ajuga ja sellel oli ventikas kutu,teisel 4 kw mis manuaalse juhtimisega sellel oli kõik korras.Ajud neil muidugi erinevad,aga ahjud ise visuaalne vaatlus ja gabariitidelt ka samasuured.4kw ahjult võtsin ventika ja aju ja tõstsin 5 kw ahjule ja sain garaazis laual kenasti tööle ja tegin isegi mitu käivitust ja toimis kenasti.Toppisin taas bussile kõhu alla ja lõpuks hakkas ka seal tööle ja vaja veel lüliti vahele vaadata.Kummaline jah,aga samad juhtmed ja sama skeem,aga algul bussi peal küttepump tööle ei hakanud miskipärast ja mõistatuseks jääbki.Käisin ka pakiautos,et äkki arvuti näitab miks tehase ahi ei tööta,aga aega neil polnud ja garantiid ka pole,et kas nende arvuti üldse näitab,esindus küsib diagnostika eest ca 70.- ja ei raatsinud.Mõlemad ajud on silmaga vaadates ja võrreldes nagu identsed,manuaalse juhtimisega oli üks punane junn mida teisel polnud ja maha kärsanud polnud ka midagi.
(11-12-2024, 15:02 PM)huvi5 Kirjutas: Ma ei ole kindlasti targem, aga mul touranil webasto hakkas tööle vaid siis kui õues temp oli 5kraadist allpool. Seega ma eeldaks, et kui ahjul on temp jälgimine sees, siis pigem on seda andurit tarvis.