Uaz 451 Vool jääb sisse
#1
Car 

Tervist! Pöördun siia murega, et Uaz-451 jäävad armatuuril tuled põlema ja vool on taga. Sooviks teada saada, et milles probleem ja kuidas seda lahenada? Üks mees ütles, et viga raamimassis, kui ongi, siis kuidas seda probleemi lahendada? Ette tänades!
Vasta
#2

Mis täpsemalt põlema jäävad? Tuled või kellad? Kui tuled jäävad põlema siis ei saa viga olla ju massis. Kusagilt jääb peale ikka pluss. Puusalt pakun, et tuledelüliti on vigane. Kui kellad siis süütelukk. Elementaarsemat kui selle masina elektriskeem palju pole. Indikaatoriga peaks 10 min. vea üles leidma.
Vasta
#3

Massi puudumist on kõige lihtsam kontrollida krokodilliga, ühenda aku - klemmiga ja teist otsa proovi siis mootori, raami jne külge.
Vasta
#4

Armatuuripeal on väikesed tulukesed, mis ei kustu ja vilguvad kui süüte välja keeran, umbes sama asi ,kui russil massi sisse lükkad siis armatuuril tulukesed põlevad. Samas saab panna tuled põlema ja puhuri, ühesõnaga süüde jääb sisse, aga ei leia probleemi üles.
Vasta
#5

(15-11-2021, 12:30 PM)Uaz 451 Kirjutas:  Armatuuripeal on väikesed tulukesed, mis ei kustu ja vilguvad kui süüte välja keeran, umbes sama asi ,kui russil massi sisse lükkad siis armatuuril tulukesed põlevad. Samas saab panna tuled põlema ja puhuri, ühesõnaga süüde jääb sisse, aga ei leia probleemi üles.
Pane siis uus süütelukk
Vasta
#6

(15-11-2021, 12:30 PM)Uaz 451 Kirjutas:  Armatuuripeal on väikesed tulukesed, mis ei kustu ja vilguvad kui süüte välja keeran, umbes sama asi ,kui russil massi sisse lükkad siis armatuuril tulukesed põlevad. Samas saab panna tuled põlema ja puhuri, ühesõnaga süüde jääb sisse, aga ei leia probleemi üles.
Seal ju üsna erinevad tulukesed. Suund, õlirõhk, kaugtuli ja veetempi tuled. Süüte sissekeeramisel süttib neist ju ainult õlirõhu oma. Kõik muud vaid siis kui midagi mujalt signaali saab. Kusjuures suuna ja kaug märgulampi lastakse peale + aga veekeemise omale -. Ehk taas eri ahelad.
Vasta
#7

Ma ka ei saa täpselt aru, mis tulukesed seal vilguvad. Pilt teeks asja palju selgemaks. Või isegi video.
Vasta
#8

Ju peetakse silmas olukorda, kus massi ei ole, ja elekter leiab endale uue "massi" läbi hõõglambi pirnide, pannes need ka hõõguma. Teooria kontrolliks on kõige lihtsam tõmmata aku-mootor-kere suunale ajutine juhe, mis annaks head kontakti. Pirnikeste kontekstis ei pea jäme juhe olema.
Vasta
#9

Tegin UAZ tehasesse järelpärimise. 

Nad vastasid, et nemad ei tea, mis jama on, kuna elekter on maha kupitud erinevatelt lääne tootjatelt ja nad enam ei mäleta, et kellelt täpsemalt.

Ok, vaatasin siis 1970a Land Rover skeeme. - kõikide pirnide ka üka ots on alati nagunii massis. 
Selge.
LR tehas vastas küsimusele sedasi, et kui need põlevad, järelikult tuleb pluss peale. See tuleb läbi süüteluku, ehk vahetage ignition lock. 
Aga enne proovige läbi drive2.ru välja selgitada, et mis seal ikkagi vilgub. Peaasi, et peas ei vilguks ja sõnadega veakirjeldus lonkama ei hakkaks.
Vasta
#10

(18-11-2021, 22:23 PM)stihl Kirjutas:  Tegin UAZ tehasesse järelpärimise. 

Nad vastasid, et nemad ei tea, mis jama on, kuna elekter on maha kupitud erinevatelt lääne tootjatelt ja nad enam ei mäleta, et kellelt täpsemalt.

Ok, vaatasin siis 1970a Land Rover skeeme. - kõikide pirnide ka üka ots on alati nagunii massis. 
Selge.
LR tehas vastas küsimusele sedasi, et kui need põlevad, järelikult tuleb pluss peale. See tuleb läbi süüteluku, ehk vahetage ignition lock. 
Aga enne proovige läbi drive2.ru välja selgitada, et mis seal ikkagi vilgub. Peaasi, et peas ei vilguks ja sõnadega veakirjeldus lonkama ei hakkaks.
See ei ole tegelikult nii lihtne lugu. Pööra tähelepanu lõigule " ... Armatuuripeal on väikesed tulukesed, mis ei kustu ja vilguvad kui süüte välja keeran, umbes sama asi ,kui russil massi sisse lükkad siis armatuuril tulukesed põlevad."  Russ on ka asjasse segatud ja tulukesed vilguvad kuidagi koostöös Russiga. Ilmselt peaks ka Juhanhirve tehasesse päringu tegema. Oleks väljas nats soojem, ma pakuks et jaaniussid roomavad armatuuri peal, aga nii külma ilmaga vaevalt.
Vasta
#11

Miks te erutute suvalise jõmpsika esimese postituse peale? Võtame rahulikult, las seletab korralikult algandmed lahti, siis hakkame asja uurima...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#12

just täpselt nii.pidi ju ka video tulema,mida kõik kannatamatult ootavad
Vasta
#13

(19-11-2021, 08:41 AM)sturmbannführer Kirjutas:  just täpselt nii.pidi ju ka video tulema,mida kõik kannatamatult ootavad

Video oli kuskil näoraamatu grupis täitsa olemas eile. Vilgub jah õlirõhu tuli.

Sellest ma aru ei saanud mis tuli see kollane on, paikneb justkui armatuuri peal (peal, s.t. ülemisel küljel, natuke klaasist allapoole tulla).
Vasta
#14

ei saa pointile pihta.siin kurdetakse ,aga video on kusagil mujal.mingi peitusemäng vist
Vasta
#15

Ja ühel päeval on jälle probleem, et noored ei tea midagi, noored ei oska midagi, sellise suhtumisega polegi väga lootust. Need kes praegu oskavad peavad ütlema aitäh eelkäijatele, et nad ei ole ehk samamoodi sinnasamusesse saatnud nagu preagu vaid aidanud ja soodustanud. Homset päeva loome ju täna. Mu meelest on suur asi, et keegi nooremapoolsem üldse jageleb sellise asjanduse nagu UAZ 451ga.

Ford Granada
Vasta
#16

(19-11-2021, 13:31 PM)marz Kirjutas:  Ja ühel päeval on jälle probleem, et noored ei tea midagi, noored ei oska midagi, sellise suhtumisega polegi väga lootust. ...
Te vabandage, aga missuguse suhtumisega?
Teemaalgataja kirjutas oma murest. Mitu kaasfoorumlast andis nõu (no hea küll, mõned mitte liiga tõsiselt). Seepeale kadus teemaalgataja ära (viimane post temalt on #4). Ja see, et keegi kusagil räägib, et kusagil lõustakaustikus on mingisugune asjassepuutuv video, ei ole teema jätkamine siin.
Suhtumine on kahepoolne värk Wink
Vasta
#17

See on tänapäevane trend - küsida sama asja võimalikult paljudest kohtadest. Nii saab väidetavalt kõige kiiremini vastused kätte. Mahajääv digiprügi (mis see muud on ilma lahenduseta) neid ei huvitagi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#18

(19-11-2021, 13:51 PM)Marko Kirjutas:  See on tänapäevane trend - küsida sama asja võimalikult paljudest kohtadest. Nii saab väidetavalt kõige kiiremini vastused kätte. Mahajääv digiprügi (mis see muud on ilma lahenduseta) neid ei huvitagi.
Eks selles kontekstis trend = suhtumine.
Vasta
#19

suhtumine suhtumiseks, aga kas kellelgi siinsetest siis selle käraka elektriskeemi pole?
Tegelt piisab ju sellele pilgu pealeviskamisest ja kohe on selge, kus viga võib olla...

See muidugi on ka huvitav, et "vilgub" ? Selle vilgutamise jaoks on juba eraldi releed või plokki vaja, kas Uaz-il on see tõesti olemas?
Ma saan aru, kui 5a vanal Touaregil see on ...
Vasta
#20

(25-11-2021, 20:59 PM)stihl Kirjutas:  suhtumine suhtumiseks, aga kas kellelgi siinsetest siis selle käraka elektriskeemi pole?
Tegelt piisab ju sellele pilgu pealeviskamisest ja kohe on selge, kus viga võib olla...

See muidugi on ka huvitav, et "vilgub" ? Selle vilgutamise jaoks on juba eraldi releed või plokki vaja, kas Uaz-il on see tõesti olemas?
Ma saan aru, kui 5a vanal Touaregil see on ...
Teoreetiliselt võib seal tulede pealüliti taga (või ka kusagil eraldi) olla bimetall kaitse, mis teatud amplituudiga sisse-välja plõksib ja tulesid vilgutab. Aga see ei tundu praegu sobiv versioon olema, kuidagi on vilkumine seotud süüte välja lülitamisega. See probleemi kirjeldus on minu arvates puudulik või vale. No ei saa aru, mis tulukesed seal vilguvad. Seal jah on erinevad märgutuled, aga ei kujuta ette, et need kõik korraga vilkuma hakkaksid. Igal tulukesel on oma lülitusahel ja nad on üksteisest sõltumatud üldiselt. Kas on need tulukesed sinna tehases pandud või on omalooming? Pilt või video teeks asja palju selgemaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne