Diagnostika seade Kiale
#21

(27-11-2021, 18:35 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:tahmafiltri põletuse aeg satub kütust õli sisse
Sellest kohast ei saa aru. Kuidas see võimalik on?
Põletamise jaoks on vaja ca 650C, kuidas seda filtrisse saada on margiti erinev. Kellel pihusti väljalaskes, kellel suurendatakse kütusekogust ja keeratakse süüde hilisemaks. 
 Kuna kogus suurem siis ilmselgelt ei teki täielikku põlemist ja rõngad pole 100% tihendad. Nii see mikrogrammidega õli hulka satubki.
Sellest võime edasi minna, mida rohkem tarbib õli seda rohkem see saastab filtrit, millest tulenevalt põletatakse tihedamini.
Kindlasti on veel mitmeid nüansse (egr süsteem, nox ja o2 andurid jne.) aga üldpilt selline.
Vasta
#22

Mõtlesin natuke, et mis sellest teemast kasu oleks siis vb kellegil on Bosch 0281006553/553 tahmaosakeste anduri datasheeti või skeemi. Võibolla saab kuidagi seda andurit muul moel testida.
Vasta
#23

(27-11-2021, 19:49 PM)Dexter Kirjutas:  
(27-11-2021, 18:35 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:tahmafiltri põletuse aeg satub kütust õli sisse
Sellest kohast ei saa aru. Kuidas see võimalik on?
Põletamise jaoks on vaja ca 650C, kuidas seda filtrisse saada on margiti erinev. Kellel pihusti väljalaskes, kellel suurendatakse kütusekogust ja keeratakse süüde hilisemaks. 
 Kuna kogus suurem siis ilmselgelt ei teki täielikku põlemist ja rõngad pole 100% tihendad. Nii see mikrogrammidega õli hulka satubki.
Sellest võime edasi minna, mida rohkem tarbib õli seda rohkem see saastab filtrit, millest tulenevalt põletatakse tihedamini.
Kindlasti on veel mitmeid nüansse (egr süsteem, nox ja o2 andurid jne.) aga üldpilt selline.
Majapidamises on üks diisel Ford Mondeo MK4 (BA7), millel õlivahetusel alati saab kogus varda miinimumini pandud. 5000km möödudes näitab õlivarras max taset. Talvisel ajal saab sõita 6000km, siis õlitase max näiduni. On selge, et diisel satub õlisse, aga kuidas ja miks täpselt, pole keegi suutnud konkreetselt öelda. Kuna seda autot väga palju ei tarbita, siis ongi saanud nii, et õlivahetusvälp 5000km.
Vasta
#24

(27-11-2021, 19:49 PM)Dexter Kirjutas:  
(27-11-2021, 18:35 PM)aavu Kirjutas:  
Tsitaat:tahmafiltri põletuse aeg satub kütust õli sisse
Sellest kohast ei saa aru. Kuidas see võimalik on?
Põletamise jaoks on vaja ca 650C, kuidas seda filtrisse saada on margiti erinev. Kellel pihusti väljalaskes, kellel suurendatakse kütusekogust ja keeratakse süüde hilisemaks. 
 Kuna kogus suurem siis ilmselgelt ei teki täielikku põlemist ja rõngad pole 100% tihendad. Nii see mikrogrammidega õli hulka satubki.
Sellest võime edasi minna, mida rohkem tarbib õli seda rohkem see saastab filtrit, millest tulenevalt põletatakse tihedamini.
Kindlasti on veel mitmeid nüansse (egr süsteem, nox ja o2 andurid jne.) aga üldpilt selline.

Kütusekogust otseselt ei suurendata, vaid tekitatakse lisapihustus väljalaske takti ajal. Paraku osa sellest jääb silindrisse ja sealt omakorda jõuab õli sisse. Piisavalt palju tsükleid ja õlitase tõepoolest veidikene tõuseb. Paljud tootjad on lausa manuaali märkuse teinud, et max märgist 2/3 vms tohib õli panna. Puusalt meenub Volvo ja Ford näiteks.
Vasta
#25

(27-11-2021, 22:47 PM)Laurimetall Kirjutas:  Mõtlesin natuke, et mis sellest teemast kasu oleks siis vb kellegil on Bosch 0281006553/553 tahmaosakeste anduri datasheeti või skeemi. Võibolla saab kuidagi seda andurit muul moel testida.

Tegu NOX anduriga. Testida lihtne aga kodus sa seda ei tee. Tavaliselt neli juhet. Toide, maandus, Can high, Can low. Toide ja maa testida lihtne aga Can signaali saad ainult ostsilloskoobiga mõõta. Pakun, et seda sul kodus ei ole.
Vasta
#26

Ossilloskoop on täitsa olemas ja ma isegi mõõdaks signaali aga milline see õige signaal on? Ma saan aru ,et tegu on kontrolleriga anduriga kus toimub digitaalne suhtlemine autoga. Peab seda CAN andmesidet uurima. Iseenesest tuvastasin ära, et toide tuleb ja kui anduri eemaldasin siis on uus veakood, et andurit ei ole. Millest järeldan ,et viga p24c6 on õige ja andur vajaks vahetust. Aga ikkagi oleks huvitav ossiga mõõta ja saada sellest asjast veel rohkem aimu.
Vasta
#27

Pole seal midagi eriti ossida. High natuke üle 2.5V, low natuke alla 2.5V. Selle sub-CANi takistust ja kiirust ei oska öelda. Data on kahesuunaline, isegi kui sa näed ossiga midagi, siis seda sa ikka ei tea, kust poolt ja mis sisuga sõnumid tulevad.
Vasta
#28

Millised Can signaalid olema peavad, selle saad teada kiire googeldamisega. Kui signaal on olemas, siis ideaalis peaks testriga paar parameetrit üle vaatama aga elu on näidanud, et sellisel juhul andur vigane 99% juhtudest.
Vasta
#29

(28-11-2021, 11:13 AM)saarlane87 Kirjutas:  Pole seal midagi eriti ossida. High natuke üle 2.5V, low natuke alla 2.5V. Selle sub-CANi takistust ja kiirust ei oska öelda. Data on kahesuunaline, isegi kui sa näed ossiga midagi, siis seda sa ikka ei tea, kust poolt ja mis sisuga sõnumid tulevad.

Vale! Signaalis võivad häired sees olla ja neid näed ainult ossiga. Signaali suuna osas õigus aga seda on lihtne kindlaks teha paari juhtme eemaldamisega. Sõnumi sisu polegi reeglina oluline, kuigi ka seda on võimalik dekodeerida aga see läheb juba päris keemiaks ära.
Vasta
#30

Teemasse niipalu, et eile hakkas osta.ee silma Delphi tarkvara kuni 2020 aasta masinatele. Teemaalgataja võib vabalt soetada sealt Autocom hiina klooni ja kodus kasutamiseks on see igati piisav tester.
Vasta
#31

Selge pilt, tegelen ainult ühte marki autodega. Neil on juhtplokid niipalju taibukad, et signaalihäired (nt suur püsimagnet) tekitavad eraldi veakoodi.
Vasta
#32

See CANi märkus polnud mõeldud otseselt teemas oleva auto kohta. Kõige lihtsam antud auto puhul oleks ikkagi soetada tester ja siis live datat vaadata. Kui moodulile on ligipääs olemas ja datat saab lugeda võib juba väita, et CAN on korras, sest kõik suhtlus käib selle kaudu.
Vasta
#33

Mul on delphi diagnostikaseade olemas. Müüja lubas mulle ka kunagi uuemat softi. Vb saab sellega lugema. Eks annan teada. Homme peaks ka uus andur saabuma.
Vasta
#34

No nii andur siis eile saabus. Kirjad küljes kõik samad aga tööle ei hakanud. Ütleb, et ei ole ühendust. Eelmisega ühendus oli aga oli ka viga. Teen järelduse, et vb peab anduri registreerima, et omaks võtab.
Vasta
#35

Äkki akuotsad maha ja siis..
Vasta
#36

Majapidamises on üks diisel Ford Mondeo MK4 (BA7), millel õlivahetusel alati saab kogus varda miinimumini pandud. 5000km möödudes näitab õlivarras max taset. Talvisel ajal saab sõita 6000km, siis õlitase max näiduni. On selge, et diisel satub õlisse, aga kuidas ja miks täpselt, pole keegi suutnud konkreetselt öelda. Kuna seda autot väga palju ei tarbita, siis ongi saanud nii, et õlivahetusvälp 5000km.



Kui õlitase nii karmilt tõuseb, siis peavad sul need pihustid küll suht korralikult jooksma.
Vasta
#37

Erinevatel autodel võib kütus õlisse ka pumbast sattuda.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#38

(02-12-2021, 17:13 PM)Urmet24 Kirjutas:  Majapidamises on üks diisel Ford Mondeo MK4 (BA7), millel õlivahetusel alati saab kogus varda miinimumini pandud. 5000km möödudes näitab õlivarras max taset. Talvisel ajal saab sõita 6000km, siis õlitase max näiduni. On selge, et diisel satub õlisse, aga kuidas ja miks täpselt, pole keegi suutnud konkreetselt öelda. Kuna seda autot väga palju ei tarbita, siis ongi saanud nii, et õlivahetusvälp 5000km.



Kui õlitase nii karmilt tõuseb, siis peavad sul need pihustid küll suht korralikult jooksma.
Käib nii külmalt kui soojalt ilusti pehmelt, ei värise, hääl on nagu diislil olema peab. Käivitub, nagu peab. Ei suitse külmast ega soojast peast.
Jooksev pihusti ei pihusta korralikult, mispeale peaks mootor lonkama, värisema, kehvalt käivituma jne, seda eriti külmaga. Või pole mul asjast õiget ettekujutust?
Vasta
#39

Kas see Mondeo vahest pikemat otsa ka sõidab või on ainult 3kilti tööle ja 3 tagasi režiimis?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#40

(03-12-2021, 00:03 AM)Marko Kirjutas:  Kas see Mondeo vahest pikemat otsa ka sõidab või on ainult 3kilti tööle ja 3 tagasi režiimis?
sõidab nii korra kuus 200+200km otsa ka
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne