Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Mõtlesin natuke, et mis sellest teemast kasu oleks siis vb kellegil on Bosch 0281006553/553 tahmaosakeste anduri datasheeti või skeemi. Võibolla saab kuidagi seda andurit muul moel testida.
Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ossilloskoop on täitsa olemas ja ma isegi mõõdaks signaali aga milline see õige signaal on? Ma saan aru ,et tegu on kontrolleriga anduriga kus toimub digitaalne suhtlemine autoga. Peab seda CAN andmesidet uurima. Iseenesest tuvastasin ära, et toide tuleb ja kui anduri eemaldasin siis on uus veakood, et andurit ei ole. Millest järeldan ,et viga p24c6 on õige ja andur vajaks vahetust. Aga ikkagi oleks huvitav ossiga mõõta ja saada sellest asjast veel rohkem aimu.
Postitused: 68
Teemad: 1
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Pole seal midagi eriti ossida. High natuke üle 2.5V, low natuke alla 2.5V. Selle sub-CANi takistust ja kiirust ei oska öelda. Data on kahesuunaline, isegi kui sa näed ossiga midagi, siis seda sa ikka ei tea, kust poolt ja mis sisuga sõnumid tulevad.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Millised Can signaalid olema peavad, selle saad teada kiire googeldamisega. Kui signaal on olemas, siis ideaalis peaks testriga paar parameetrit üle vaatama aga elu on näidanud, et sellisel juhul andur vigane 99% juhtudest.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Teemasse niipalu, et eile hakkas osta.ee silma Delphi tarkvara kuni 2020 aasta masinatele. Teemaalgataja võib vabalt soetada sealt Autocom hiina klooni ja kodus kasutamiseks on see igati piisav tester.
Postitused: 68
Teemad: 1
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Selge pilt, tegelen ainult ühte marki autodega. Neil on juhtplokid niipalju taibukad, et signaalihäired (nt suur püsimagnet) tekitavad eraldi veakoodi.
Postitused: 319
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
See CANi märkus polnud mõeldud otseselt teemas oleva auto kohta. Kõige lihtsam antud auto puhul oleks ikkagi soetada tester ja siis live datat vaadata. Kui moodulile on ligipääs olemas ja datat saab lugeda võib juba väita, et CAN on korras, sest kõik suhtlus käib selle kaudu.
Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Mul on delphi diagnostikaseade olemas. Müüja lubas mulle ka kunagi uuemat softi. Vb saab sellega lugema. Eks annan teada. Homme peaks ka uus andur saabuma.
Postitused: 454
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
No nii andur siis eile saabus. Kirjad küljes kõik samad aga tööle ei hakanud. Ütleb, et ei ole ühendust. Eelmisega ühendus oli aga oli ka viga. Teen järelduse, et vb peab anduri registreerima, et omaks võtab.
Postitused: 1,810
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Äkki akuotsad maha ja siis..
Postitused: 49
Teemad: 0
Liitus: Jun 2019
Maine:
2
Majapidamises on üks diisel Ford Mondeo MK4 (BA7), millel õlivahetusel alati saab kogus varda miinimumini pandud. 5000km möödudes näitab õlivarras max taset. Talvisel ajal saab sõita 6000km, siis õlitase max näiduni. On selge, et diisel satub õlisse, aga kuidas ja miks täpselt, pole keegi suutnud konkreetselt öelda. Kuna seda autot väga palju ei tarbita, siis ongi saanud nii, et õlivahetusvälp 5000km.
Kui õlitase nii karmilt tõuseb, siis peavad sul need pihustid küll suht korralikult jooksma.
Postitused: 1,836
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Erinevatel autodel võib kütus õlisse ka pumbast sattuda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 6,901
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Kas see Mondeo vahest pikemat otsa ka sõidab või on ainult 3kilti tööle ja 3 tagasi režiimis?
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.