Mõistusevastased manöövrid liikluses

(19-11-2021, 15:30 PM)envi Kirjutas:  Seal ei pea ümber reastuma, sest see rada lubab otse sõita ca 1,5 km enne kui ära lõpeb!

Seda eeldusel, et parempoolne rada on hõivatud aeglasemate sõidukitega. Asulaväline tee ju. Kui paremas reas sõitjaid pole, peab reastuma.
Vasta

Manöövrid mis hakkavad järjest rohkem massidesse levima.
Jõuline ja suruv rea vahetus sellisena, et teisel rajal sõitev auto peab muutma oma kiirust (loe: pidurdama kas kergelt või äkilisemalt)
kusjuures rea vahetamiseks puudub nähtav ja otsene vajadus.

Näiteks kohtan ma sellist asja igal nädalal nt. Järvevana teel mõlemas suunas ja mitte ainult siis minu suhtes rakendatuna aga on juhtunud ka minu suhtes.
Seega kuna ka teiste suhtes siis pole viga minus  Toungue 

Olukorras kus mõlemad rajad sõidavad enamvähem võrdselt, ees ei ole koledat kollast koppa või muud takistust jne. hakkab nt. esimesest reast auto jõuliselt suruma teise ritta. 
Kord mahub ta nipa napa pikkivahesse ära enamasti mitte vabatahtlikult. Täna näiteks surus üks Toyota sõidukas oma kõrval LandCruiseri pea aegu teelt välja viimane pidi tegema suht äkilise pidurdamise.
Pean mainima, et need juhtuvad kuskil tee ühes otsas või suhteliselt alguses ja võimalus vasakule pöörata tuleb alles 2...3 ... km hiljem.

Ei mõista miks on vaja nii jõuliselt ja ohtlikult suruda. Stiilis, MUL tuli soov sinna minna mis siis, et see ei muuda midagi peale selle et teised tõmmaku koomale.

Kui Mustamäe poole sõites Veerenni otsas 2 Järvevana haru kokku savad siis miks on vaja 2. ritta suruda kui esimene pööre on alles K-Rauta juures ?
ja vastupidiselt kui Järve poolt tulnud saavad Tamsarest tulnutega kokku siis sama nali - jõuga 2. ritta aga sealt saab vasakule alles Majaka ristmikul.

vahetage rida mul savi aga miks mina selleks pean pidurdama ja ennast ohustatuna tundma.
Vasta

Mõistusevastane vaid kodust kasvatust omavale inimesele. 

MINA EELKÕIGE-maailmapilti teistega arvestamine ei mahu.
Vasta

Miks surutakse vasakpoolsesse ritta - sest vasakpoolne rida liigub suruja arvates kiiremini, isegi siis kui ei liigu Big Grin
Seda fenomeni oli Itaalias väga näha, enamus juhte on ju enda arvates paremad ja kiiremad kui kõik teised juhid ja kiirteel üritasid kõik vasakus reas sõita. 
Tiheda liiklusega tegelikult liikus parempoolne rida seetõttu kiiremini...
Vasta

(29-11-2021, 10:40 AM)MeelisV Kirjutas:  ... rea vahetus ... kusjuures rea vahetamiseks puudub nähtav ja otsene vajadus ...
Mul on vandenõuteooria, et selle taga on tehnoloogia: navi käratab "2 km pärast hoia vasakule", pilk läheb ekraanile, käed samal ajal juba veavad rooli. Sest kes see tänapäeval ikka enam ise teab, kuhu ta sõidab.

Edit: see viimane on retooriline küsimus, nii et paluks mitte eneseimetlejate "mina küll" säutse (teate küll keda ma silmas pean).
Vasta

Nojah, kui Järvevanas tõmbluku lõppu sõidad ja vahele reastuda tahad, oled m*** ja vaheletrügija. Ja kui 2km enne seda vahele reastuda tahad, siis samuti. Ei saagi täpselt aru, mismoodi siis sõitma peab, et siinsed "viielised" ei pahandaks, ilmselt on ainus õige viis üldse sõitmata jätta!
Vasta

(29-11-2021, 13:55 PM)Jesper Kirjutas:  Nojah, kui Järvevanas tõmbluku lõppu sõidad ja vahele reastuda tahad, oled m*** ja vaheletrügija. Ja kui 2km enne seda vahele reastuda tahad, siis samuti. Ei saagi täpselt aru, mismoodi siis sõitma peab, et siinsed "viielised" ei pahandaks, ilmselt on ainus õige viis üldse sõitmata jätta!

Viielistest ei tea, aga hommikune postitus ei olnud mitte reastumise faktist kui sellisest, vaid selle protseduuri jõuga läbiviimisest, mis sunnib teist oma liikumise kiirust muutma. Ehk labasest sigadusest stiilis: MINA tulen, eest ära!
Vasta

Ja jutt ei olnud mitte sellest tõmbluku kohast, vaid sealt veidi edasi olevast lõigust alates 1. ja 2. sõiduraja vahelise eraldusriba lõpust kuni K-Rautani.
Vasta

(29-11-2021, 13:55 PM)Jesper Kirjutas:  Nojah, kui Järvevanas tõmbluku ...
Siinkohal esitan juba ennetavalt modedele palve tõsta järgnevad 100+ "Järvevana tõmbluku" teemalist postitust (meil ei oska keegi peale minu sõita, ainult välismaal osatakse sõita jmt) eraldi teemasse!
Vasta

(29-11-2021, 14:30 PM)karlarnold Kirjutas:  
(29-11-2021, 13:55 PM)Jesper Kirjutas:  Nojah, kui Järvevanas tõmbluku ...
Siinkohal esitan juba ennetavalt modedele palve tõsta järgnevad 100+ "Järvevana tõmbluku" teemalist postitust (meil ei oska keegi peale minu sõita, ainult välismaal osatakse sõita jmt) eraldi teemasse!
aga see ongi ju mölisemise teema. Seda veel eraldi tõsta, teine mölisemise teema tekitada?
Vasta

(29-11-2021, 14:26 PM)stretch Kirjutas:  Ja jutt ei olnud mitte sellest tõmbluku kohast, vaid sealt veidi edasi olevast lõigust alates 1. ja 2. sõiduraja vahelise eraldusriba lõpust kuni K-Rautani.

Õige. Jutt ei ole sellest koondumisest ja tõmbelukust. Vaid edasisest kohast kus üks järvevana suubub esimesse ritta ja teine järvevana teise ritta.

Jätame selle tõmbeluku hetkel teemast välja.
Vasta

(29-11-2021, 14:14 PM)v6sa Kirjutas:  
(29-11-2021, 13:55 PM)Jesper Kirjutas:  Nojah, kui Järvevanas tõmbluku lõppu sõidad ja vahele reastuda tahad, oled m*** ja vaheletrügija. Ja kui 2km enne seda vahele reastuda tahad, siis samuti. Ei saagi täpselt aru, mismoodi siis sõitma peab, et siinsed "viielised" ei pahandaks, ilmselt on ainus õige viis üldse sõitmata jätta!

Viielistest ei tea, aga hommikune postitus ei olnud mitte reastumise faktist kui sellisest, vaid selle protseduuri jõuga läbiviimisest, mis sunnib teist oma liikumise kiirust muutma. Ehk labasest sigadusest stiilis: MINA tulen, eest ära!

Järvevana oli lihtsalt kõige ilmekam näide kus inimesel puudub vajadus minna 2.ritta sest sealt ei saa kuhugi pöörata kilomeetrite viisi. Ja seda siis nagu ütlesin ei näe ühtegi põhjust või takistust. 
Sama käitumine on ka mujal. Nt. Peterburi tee linna sisse sõites paljud paremalt s.o. Lasnamäelt peale sõitvad pressivad kohe teise ritta. No äkki põhjusega ja vahest nii ongi aga paljudel juhtudel sõidame koos mustamäeni välja.
Ju siis kehtib jah see mõte et äkki arvatakse teine rida kiirem olema.
Ise endale olen korduvalt ja korduvalt selgeks teinud et vahet ei ole ja tõestanud kus sõeluja lasnamäel minu kõrval kõrval ei ole mustamäele jõudes minust kaugemal kui auto või paar või on isegi kõrval ehk taga. Ma enamasti ei vaheta rida Peterburi tee linna piirist Kadakani.
Vasta

Ehk siis saan ma õigesti aru, sa ei saa teises reas sõites aru, miks peaks inimesed teises reas sõitma, sest sinu ette reastunu jõuab sinuga samal ajal kohale, samas kui esimeses reas sõites jõuaks ta kiiremini?

Raske on ikka see ilmaelu, raske...
Vasta

Ma sain ikkagi aru nii, et probleem pole üldse reastumises ega üldse mingis manöövris, vaid just manöövri sooritamise viisis.
Vasta

Tallinn ja liikluskultuur / liiklusviisakus , no ei käi kokku , illustreerivaid näiteid ka : Pühapäeva hommikul kella 8 ajal Luise tn. mööda kristiine suunas , kus Tehnika tn. ristmikust algab ühissõiduki rada , Audi Q8 mujale ei mahu kui ühissõiduki rajale , raudtee viadukti all on tal vaja trügida äärmisele vasakpoolsele sõidurajale , no hea küll , teen ruumi ja siis enne järgmist ristmiku on tal vaja pöörata paremale ehk Sõle tn. suunas , hea küll , panin talle omas mõttes diagnoosi ja minu teekond jätkus Paldiski mnt mööda haabersti suunas , kuskil seal meremeeste haigla juures kimas must mööda valge kaubik ja lisaks halli värvi väiksem reisibuss , midagi nad omavahel klaarisid aga teepeal püsisid kuni siis Rannamõisa teel kakumäe selveri juures  ( seal kaob teine sõidurada ära ) hall reisibuss keeras teisest sõidurajast julmalt kaubikule peale , kokkupõrkest päästis vaid kaubikujuhi kiire reaktsioon ja see et kaubiku kõrval paremal pool oli ruumi kuhu põigata , panin ka kaubikujuhile diagnoosi = "räme sõim" ja debiil ja igavene tyra , sa vead inimesi ja reisijate elud ja tervis ei huvita sind üldse , see reisibuss Tabasalus keeras kuskil vasakule ja rohkem vast teed ei ristu .
Vasta

Neid ägedaid ja täiesti tarbetuid reastumisi olen ise ka märganud mõnel korral. Üks kõige ägedam näide oli samuti Järvevanas, suunaga Mustamäelt Ülemistele. Umbes 100 meetrit peale raudteeülesõitu, Opeli juht otsustas, et tal on vaja reastuda. Pani suuna sisse, aga kuna liiklus oli hommikuselt tihe ja liiklusvool seal teatavasti 10-20km üle lubatu, siis talle vasakus reas kohta ei leidnud. Selle peale jäi härra keset paremat rada lihtsalt seisma, vasak suund sees. Ja seisiski seal, teised põikasid mööda nii vasakult kui paremalt. Ma siiamaani ei oska öelda, mis tema peas toimus või kuhu ta minna tahtis. Ei oska kedagi teist süüdistada ka, et vahele ei lastud, sest selle jaoks oleks pidanud päris kõvasti pidurdama.
Vasta

Kulgen ise ka 4-6 korda päevas seal Järvevanas. Ei oska küll Meelise viidatud probleeme väga pidevaks ja igapäevaseks pidada. Lollide % on sama nagu igalpool.
Vasta

Ootamatult saabunud lumi ja talv tekitasid pidevalt kiirustavatele kodanikele probleeme. Valga-Tartu mnt Elvani oli 2 suuna peale vaid 2,5 jäist sõidujälge, neist 2 suunaga Tartu poole. Kiirus 70-80km/h oli minu julgemise ja pidamise piir, 4-5 autot kolonnis liikusid koos  ja kõik ok. Peale 4 sõidujälje tekkimist hakkas tagantpoolt kiirustajaid tekkima, ikka 4wd ja "maasturid". Pressisid mõned mööda ja... Jätkasid samas tempos kolonniga, 10m pikivahedega. Vahetult enne Tartut kohtusime ühega neist taas, "nagu imes bussi p---e külge  kinni", Ehk 2väikest, mis bussi poolt kokku lükatud ja 2katkist bussi taga. Vist on 10m pikivahe ka 50-60km/h jaoks ebapiisav.


Vasta

(29-11-2021, 19:31 PM)zazik Kirjutas:  Neid ägedaid ja täiesti tarbetuid reastumisi olen ise ka märganud mõnel korral. Üks kõige ägedam näide oli samuti Järvevanas, suunaga Mustamäelt Ülemistele. Umbes 100 meetrit peale raudteeülesõitu, Opeli juht otsustas, et tal on vaja reastuda. Pani suuna sisse, aga kuna liiklus oli hommikuselt tihe ja liiklusvool seal teatavasti 10-20km üle lubatu, siis talle vasakus reas kohta ei leidnud. Selle peale jäi härra keset paremat rada lihtsalt seisma, vasak suund sees. Ja seisiski seal, teised põikasid mööda nii vasakult kui paremalt. Ma siiamaani ei oska öelda, mis tema peas toimus või kuhu ta minna tahtis. Ei oska kedagi teist süüdistada ka, et vahele ei lastud, sest selle jaoks oleks pidanud päris kõvasti pidurdama.
Seda õpetatakse lausa mõnes autokoolis - ümberreastumiseks pane suund sisse ja kui vahele ei saa jää seisma ja oota!? (konkreetselt õpetati seda ''manöövrit'' Haja autokoolis mu kaasale Rolleyes )
Aga üldiselt on 2 rida samas suunas ikka selleks, et mitte 2. rida pidi kiiremini kohale jõuda vaid teede läbilaskevõimet parandada...? Aga ilmselt ma ka ei tea kõiki moodsa liikluse peensusi.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(30-11-2021, 16:10 PM)Walter Kirjutas:  
(29-11-2021, 19:31 PM)zazik Kirjutas:  Neid ägedaid ja täiesti tarbetuid reastumisi olen ise ka märganud mõnel korral. Üks kõige ägedam näide oli samuti Järvevanas, suunaga Mustamäelt Ülemistele. Umbes 100 meetrit peale raudteeülesõitu, Opeli juht otsustas, et tal on vaja reastuda. Pani suuna sisse, aga kuna liiklus oli hommikuselt tihe ja liiklusvool seal teatavasti 10-20km üle lubatu, siis talle vasakus reas kohta ei leidnud. Selle peale jäi härra keset paremat rada lihtsalt seisma, vasak suund sees. Ja seisiski seal, teised põikasid mööda nii vasakult kui paremalt. Ma siiamaani ei oska öelda, mis tema peas toimus või kuhu ta minna tahtis. Ei oska kedagi teist süüdistada ka, et vahele ei lastud, sest selle jaoks oleks pidanud päris kõvasti pidurdama.
Seda õpetatakse lausa mõnes autokoolis - ümberreastumiseks pane suund sisse ja kui vahele ei saa jää seisma ja oota!? (konkreetselt õpetati seda ''manöövrit'' Haja autokoolis mu kaasale Rolleyes )
Aga üldiselt on 2 rida samas suunas ikka selleks, et mitte 2. rida pidi kiiremini kohale jõuda vaid teede läbilaskevõimet parandada...? Aga ilmselt ma ka ei tea kõiki moodsa liikluse peensusi.
Et siis kui su rada ära kaob, et siis mis peaks tegema? Kas kraavi sõitma või teisele küljelt sisse (kui seisma ei või jääda)?

Pähkliajude hirm
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Dikson, Kelm, 11 külali(st)ne