Postitused: 363
Teemad: 18
Liitus: Jul 2012
Maine:
9
Sai ka vanakesega ÜV-l käidud ning saanud teada, et ohtliku vea alla läheb ka see, kui armatuuris tagumise udutule märgulamp ei lähe põlema, tuled ise töötavad ja kustuvad nii nagu tehas inseneerinud oli (tagumised udukad saab sisse lülitada ainult peale esimeste udukate sisselülitamist koos lähituledega ja kui tuled välja lülitad, siis kõik udukad automaatselt lülituvad ka välja st sõidutulede sisselülitamisel udukad ei tööta..).
krt ei pannud tähelegi seda pirnikest e. ei osanud/ei tulnud meelde, enne ÜV-d kontrollida.
No ja millegi pärast ei tahtnud ka ABS tuli korraks süttida, ka see on OV, kuigi ABS töötab.
Egas midagi, kontrollin need pirnikesed üle.
Masinal leidis ÜV ka muid vigu, mida oli raske salata, kuid ise ei märganud/ei lootnud (aegade jooksul oli karbis värvi all toimunud pehmenemise protsess, mida pealt näha eriti polnud, kui ülevaataja toksimine tekitas augu...), muidu oleksin täitsa kuri olnud, et nende märgutulede pärast uuele ringile saadab.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":
https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Postitused: 10,737
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Kas neid siis seal kioskis välja ei tõsteta, kui on pakiruumi sügavuses?
Mul on mitmel autol tulekustuti originaalhoidikus juhi jalgade taga istmeserva küljes. Sealt ei saa kuidagi kaamerasse paista...
E-tehno kioskis piisab, kui tõstad kaamera vaateulatusse.
Postitused: 1,790
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
29-11-2021, 20:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2021, 20:38 PM ja muutjaks oli
hobiautod.)
Mina ka ei teadnud, et ka kütuseluugi avanemist kontrollitakse. Kontrolliti. Ei saadud lahti. Lisaks ei leitud ohukolmnurka mis oli seal kuhu tehas ta pannud oli. Tulekustuti oli samuti tehaseseades samuti tõkiskingad ja esmaabi komplekt.
Nüüd ladusin kõik jupid esiistmele, et ei viidaks enda ega ülevaatuse aega. Kütuse luuki ei saadud ikka lahti.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Ma ka just käisin ülevaatusel - helistasin veel ennem ette ja küsisin, et unustasin koju tõkiskingad ja ohukolmnurga. Et kas pean minema ja need peale tõstma. mul üv. punkt 50km kodust ja hetkel olin ise Tallinnas, seega oleks suure ringi sisse teinud ligi 60km oleks juurde tulnud kui oleks koju asjade järgi läinud.
Öeldi, et need ei ole ülevaatust takistavaks asjaoluks. Käisin ära ja sain ka läbi. Ütles et esituled on pisut õnnetud ja see oli kõik.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
ma ei saa aru milleks nõutakse eestis sõiduautol tõkiskingi
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
04-12-2021, 20:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2021, 20:41 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Mul on paar korda auto tungi pealt ära vajunud, aga need korrad olid bemmi originaaltungrauaga, mis on iseenesest paras nikats ja enam pole sellist aastaid kasutanud. Aga mis seal salata- omal on ka tõkiskingad need punasest plastikust tõkiskingad, mis kunagi kuskilt ostetud sai, aga kaldun arvama, et neid lume ja jääga küll kasutada ei saa. Iseenesest E34 bemmil oli originaalis üsna asjalik tõkisking- see ei olnud lihtsalt kolmnurkne, vaid ratta alla jääv osa oli nö pikendusega, mis jäigi reaalselt ratta alla ja tõkiskinga "kannal" olid lisaks veel hambad servas, mis maasse surusid, hetkeilmadega siis jäässe või kinnitallatud lumme.
Aga ülevaatusest rääkides- käisin üleeile oma 20 aastat vana autoga ka ülevaatusel, sai ilusti läbi, aga kui küsisin, kas te ikka kustuteid ka taatlete, öeldi, et see olla ka suvel muutunud. Kui varem sai kustuti nende kätte anda ja nad uue kleepsu panid (see oli ülevaatuse hinna sees), siis nüüd nad seda enam ei tee, ütlesid, et jälle mingi seadus oli muutunud. Aga seda ei kontrollitud, samuti mitte tõkiskingade ega ohukolmnurga olemasolu, kuigi mul on need olemas. Võibolla asi ka selles, et olen seal nüüdseks 3 aastat käinud ning seda nii sõidu- kui ka veoautoga, lisaks veel metsaka käru, mille ülevaatus on neist kahest erineval ajal.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Jah - Minu auto oli 22 aastat vana.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
mul pole autodes tungrauda,tagavararattast rääkimata viimasel kahel autol. aasta on kohe 2022 ,mitte 1950
Postitused: 1,296
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Arvestades, mitu väheohtlikku viga tänapäeval autol lubatud on, siis mina olen viimased ülevaatused kõikide tõkiskingade ja kustutite kohta tuimalt "ei ole" öelnud. Puhas laiskus muidugi, et ei viitsi välja otsida.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(05-12-2021, 14:02 PM)Mahno Kirjutas: Arvestades, mitu väheohtlikku viga tänapäeval autol lubatud on, siis mina olen viimased ülevaatused kõikide tõkiskingade ja kustutite kohta tuimalt "ei ole" öelnud. Puhas laiskus muidugi, et ei viitsi välja otsida.
No krt, ülevaataja on ka inimene. Teeb oma tööd. Ja siis imestame, et miks kannikasse virutatakse tühja asja pärast.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 537
Teemad: 1
Liitus: Jan 2019
Maine:
4
tuttav naisterahvas käis ülevaatusel.loomulikult kamandati kohe nn. ooteruumi. kui paberid kätte anti,siis avastas,et märkustesse on kirjutatud ohukolmnurga puudumine.ometi on ohukolmnurk omal kohal kus tehas selle on paigaldanud. lähen ise ilmselt kohapeale nendele selgitustööd tegema.