mini vs delta
#1
Question 

mis on nende mopeedide vahe/erinevus.kuidas on lood tehnikaga, kas peab vastu.kui kallid on jupid.kuidas on minek, tippkiirus.kuidas on lood mahamüümisega, kas oleks ostjaid kui isu täis saab??kui palju oleks normaalne selle eest väljakäija.

ette tänades kaspRolleyes
Vasta
#2

Mini oma üliväikeste ratastega ning madala raami/kerega ja lühikese teljevahega on mõeldud ekpluateerimisele headel siledatel kõva kattega teedel. Kus neidsinaseid Maarjamaal leida võib, seda ma ei tea... Wink sest isegi pealinna tänavad meenutavad ülitihti Maa ainsa kaaslase maastikku.

Seevastu Delta näeb ikka juba rohkem klassikalise mootorratta/mopeedi moodi välja - korralikud suured rattad, vehiikliga ühtesulamist võimaldav isteasend ja ka miskisugine teljevahe. Ning väikesed ebatasasused ja isegi lausa külavaheteed ei tee talle midagi... ning isegi Tallinna muhklikud tänavad vahetevahel kogunisti mitte Smile

Vrd - motoroller ja mootorratas ning nende erinevused/sarnasused.

Mis tehnikasse puutub, siis Vene kraamile omaselt võimalikult unifitseeritult on need üsna sarnased Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

kle kasp elad rakveres we?
Vasta
#4

kui aus olla sis ei ütleks et miniga oleks oluliselt halvem kylateedel soita kui deltaga, isegi oman seda soiduriista ja v2ga mugav on kruusateedel kimadaSmile, aga mineku kohta ütleks niipalju et nendest minidest ja deltadest millega mina soitnud olen, on minidel isegi erksam minek Smile
Vasta
#5

Mina olen omanud eelmisel suvel minit,väga hää pill on!
Minek on hea,isegi otsa peal saab lastaBig Grin

Märt
Vasta
#6

Eks mini ja delta põhiline erinevus ongi rataste ja raami suuruses. Mingisugust tipkkiiruse, võimsuse, vastupidavuse ja juppide hinna vahet olla ei saa kuna kõik peale raami, rataste ja disaini on samad osad. Eks suured rattad veerevad muidugi natukene paremini ja ronivad vähem auku. Aga kõik muu on ikkagi maitse ja kasutusotstarbe asi. Kui vaja masinat poes ja turul süüa ostmas käimiseks, võtaksin mini, kui niisama ringisõitmiseks, siis delta.

Samas ei saa ma aru, miks põhilised masinad, mille hankimist üldse kaalutakse on mini/stella/delta ja võimsamates ja uuematest ainus millest räägitakse ZID. Nende esimestega samasse klassi lähevad ju ka veel Riga erinevad mudelid, Verhovina, Karpatõ. Ja Zidiga samas kategoorias (ja enamvähem ka hinnaklassis) on olemas ka muude riikide erinevat toodngut.
Vasta
#7

raix666 Kirjutas:kle kasp elad rakveres we?

ei ma elan läänemaal, haapsalust mingi 15 kilti ääsmäe poole...vot

aga jah, aitäh vastuste eest, eks ma mõtle siis kumb oleks parem minu jaoks...Wink

aga kui palju oleks normaalne nende eest maksta?
Vasta
#8

norm oleks töötava masina eest 1500-2500
Vasta
#9

ma vedasin oma miniga voshodi vedas ära ja isegi käima tõmbas
Vasta
#10

njah sul oli hea mini siiiiis , ja kuidas see käima tõmbamine välja nägi ?
Vasta
#11

minul on mõlemad delta ja mini,mõlemal uued rõngad,kuid minuarust on minil parem vedu ,sest väiksed rattad,kuid ise eelistaksin deltat.
Vasta
#12

ressu Kirjutas:... kuid minuarust on minil parem vedu ,sest väiksed rattad...

aga äkki proovid seletada, kuidas saab väiksema ratta tõttu \"parem vedu\" olla...
Vasta
#13

Aga kas pole siis mitte väiksemate rataste puhul suurematega võrreldes veidi rohkem jõudu ja veidi väiksem tippkiirus?
Vasta
#14

oldmoped Kirjutas:aga äkki proovid seletada, kuidas saab väiksema ratta tõttu \"parem vedu\" olla...

Arvatavasti mõeldi \"veo\" all kiirendust, mis peaks minil tõesti olema suurem tänu väiksematele ratastele.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#15

ma ei ole küll viitisnud täpset arvutust teha ... aga minil on ka väiksem tagumine ketiratas kui suurerattalistel ja laias laastus on ülekandesuhe \"maapinna suhtes\" sama. Järelikult ka kiirus ja kiirendus samade mootori andmete puhul samad!
Vasta
#16

valdo Kirjutas:
oldmoped Kirjutas:aga äkki proovid seletada, kuidas saab väiksema ratta tõttu \"parem vedu\" olla...

Arvatavasti mõeldi \"veo\" all kiirendust, mis peaks minil tõesti olema suurem tänu väiksematele ratastele.
ma mõtlesingi seda lol
Vasta
#17

ressu Kirjutas:ma mõtlesingi seda lol

Palun ära solva foorumi kaaskasutajaid. Mina ei ole õnneks solvuv, kuid Sinu kommentaari võib vabalt lugeda ka hr. Hõljuk\'ile ja hr. Oldmoped\'ile s suunatuks, kes ka nimetet teemat kommenteerisid.

Jäägem heade suhtlustavade ja kaaskasutajate austamise/respekteerimise piiridesse.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#18

Teate minuarvates on mini alla arvestuse pill, sest vedustus rataste suurus rikuvad juhitavuse ära.. Minekus ei saa neil vahet olla tõesti sest minil on esimene hammikas suurem kui deltal ja tagumine väiksem. Originaal deltal ka kõike parem juhitavus ei ole aga aitab see kui panna alla päris amordid (taha sobivad ižide amordid ja ette terve minski esihark) ja siis on juhitavus juba tsiklilaadne. Siis kui deltal jõudu üle on siis võib panna taha ka väiksema hammika (mida ma ka varsti teen) jne
Vasta
#19

sellele väitele, et mini on alla arvestuse pill vaidleksin küll nüüd vastu, selleks et minil juhitavus ära kaoks voi halb oleks peab olema ebakogenud juht voi äärmiselt kehv tee, sest et tavalisel kruusa teel on tõesti pmst sama hea soita kui deltaga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne