kle kasp elad rakveres we?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Eks mini ja delta põhiline erinevus ongi rataste ja raami suuruses. Mingisugust tipkkiiruse, võimsuse, vastupidavuse ja juppide hinna vahet olla ei saa kuna kõik peale raami, rataste ja disaini on samad osad. Eks suured rattad veerevad muidugi natukene paremini ja ronivad vähem auku. Aga kõik muu on ikkagi maitse ja kasutusotstarbe asi. Kui vaja masinat poes ja turul süüa ostmas käimiseks, võtaksin mini, kui niisama ringisõitmiseks, siis delta.
Samas ei saa ma aru, miks põhilised masinad, mille hankimist üldse kaalutakse on mini/stella/delta ja võimsamates ja uuematest ainus millest räägitakse ZID. Nende esimestega samasse klassi lähevad ju ka veel Riga erinevad mudelid, Verhovina, Karpatõ. Ja Zidiga samas kategoorias (ja enamvähem ka hinnaklassis) on olemas ka muude riikide erinevat toodngut.
norm oleks töötava masina eest 1500-2500
ma vedasin oma miniga voshodi vedas ära ja isegi käima tõmbas
njah sul oli hea mini siiiiis , ja kuidas see käima tõmbamine välja nägi ?
minul on mõlemad delta ja mini,mõlemal uued rõngad,kuid minuarust on minil parem vedu ,sest väiksed rattad,kuid ise eelistaksin deltat.
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
12-08-2004, 12:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2004, 12:31 PM ja muutjaks oli
Hõljuk.)
Aga kas pole siis mitte väiksemate rataste puhul suurematega võrreldes veidi rohkem jõudu ja veidi väiksem tippkiirus?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
12-08-2004, 12:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2004, 12:59 PM ja muutjaks oli
oldmoped.)
ma ei ole küll viitisnud täpset arvutust teha ... aga minil on ka väiksem tagumine ketiratas kui suurerattalistel ja laias laastus on ülekandesuhe \"maapinna suhtes\" sama. Järelikult ka kiirus ja kiirendus samade mootori andmete puhul samad!
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Teate minuarvates on mini alla arvestuse pill, sest vedustus rataste suurus rikuvad juhitavuse ära.. Minekus ei saa neil vahet olla tõesti sest minil on esimene hammikas suurem kui deltal ja tagumine väiksem. Originaal deltal ka kõike parem juhitavus ei ole aga aitab see kui panna alla päris amordid (taha sobivad ižide amordid ja ette terve minski esihark) ja siis on juhitavus juba tsiklilaadne. Siis kui deltal jõudu üle on siis võib panna taha ka väiksema hammika (mida ma ka varsti teen) jne
sellele väitele, et mini on alla arvestuse pill vaidleksin küll nüüd vastu, selleks et minil juhitavus ära kaoks voi halb oleks peab olema ebakogenud juht voi äärmiselt kehv tee, sest et tavalisel kruusa teel on tõesti pmst sama hea soita kui deltaga.