Postitused: 2,735
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
23
Vea paar kontroll-lampi akult starterile ja mootorilt miinusele.
Õige vastuse puhul süttib tuli.
Viga võib olla massilülitis või mootori-raami kaablis.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 1,842
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
16
Kontroll-lamp on väga hea nii pingelangude kui lühiste otsinguks. Süttimise korral on ühenduste vahemikus pingelang (e. voolukadu) mida ongi vaja leida. Ampertangid las jäävad spetsialistile.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Üks voolupiiraja on vene masslüliti ise. Ka paljukiidetud veneaegne.
Peale raskemat käivitust on masslüliti kindlasti soe ja pahatihti ka ainus sõlm mis soojeneb.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 320
Teemad: 3
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Ärge leiutage, pingelangu kõige lihtsam võimalus leida on tavalise multimeetriga. Märksõnaks vool leiab alati kõige kergema tee umbes nagu vesi. Üldiselt on paika pandud + ja - poole aktsepteeritav kadu.
Testlambi järgi voolu tugevuse määramine on rohkem umbluu, liiga palju muutujaid on mängus.
Postitused: 259
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
18
Kinnistul kaks elektriliitumist. Asjalik point vist panna rubilnik vahele ning ühele arvestile teha fix hinnaga pakkett ning teisele börsi pakkett ja siis vastavalt hinnale rublinikut liigutada või on olemas sellist automaatikat mis jälgiks ise hinda ning teeks lülituse nii, et lamp laes ära ei kustu ja praeahju kell valeks ei lähe?
Postitused: 3,077
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
59
Mul eelmise elamise kompjuuter jälgis börsihinda iga tund ja siis valis õhk-vesi soojuspumba ja keskkütte vahel vastavalt kumb soodsam tuli. Arvesse võttis loomulikult ka paljusi teisi parameetreid nagu välistemperatuur, soovitav küttevee temperatuur, pumba kasutegur eelnevate parameetrite puhul, pumba amortisatsiooni arvestavad tambovi koefitsendid jne.
Ehk siis börsihinna järgi miski ühenduse lülitamine on täiesti teostatav aga selleks on vaja netiühendusega arvutit, näiteks raspberry pi ja lisaks mõned solid-state releed.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 259
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
18
Mis elektri hinna juures oleks juba mõistlik kodus elektrit diislist ise ajada? Diisel gened vist võtavad keskeltläbi 1L ja 5KW. Kui kasutada sinist kütet siis mingi 20 senti kw kui geneka amorti mitte arvestada? Viimast elektriarvet vaadates tuli ca 35 senti kw.
Postitused: 1,266
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Geneka ära tasuvuseni on võrguelektri hinnal veel pikk tee minna.
Diiselgeneka amortisatsioon amortisatsiooniks. Aga mootor peab ikka töötama, tarbid sa parasjagu siis 200w või 5Kw. Kütusekulus küll vahe on, aga ka koormuseta mootor tarbib.
Elektrivõrgust võtad täpselt nii palju, nagu vaja on.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kas tasub elektrit toota on ikkagi mastaabi küsimus.
Kui üritada seda teha mikromootoriga, mil töömahtu alla poole liitri, puudub surveõlitus ja jahtub õhuga siis nii see kepp ei kõnni.
Teha seda aga suure aeglasekäigulise diisliga siis kasutegur on midagi muud.
Näiteks taoline kahetaktiline diisel oleks teema.
Hõõrdekadu on olematu ja madala pöördega on võimalik kütust täielikult põletada ning generaator on väiksemate kadudega.
Kõrgete hindadega päevadeks (ja neid tuleb veel ja veel) võiks selle käima lasta ja varustada mingit tootmist või miks mitte ka linnaosa elektriga.
Päikesepargi juures varjulises kohas võiks taoline agregaat olla ja taastuvenergiat toota, et saaksime kõik olla mürkrohelised.
Sellest on ka juba aru saadud ja sagenenud on küsimused kuidas teha mingi pingega alalisvoolu.
Postitused: 1,266
Teemad: 76
Liitus: Apr 2009
Maine:
37
Ammu see oli, kui kõrgete kütusehindade paanikaga nii mõnigi lubas puugaasiga töötava liikuriga sõitma hakata. Aruelu kui palju, aga konkreetset toodet ei kuskil.
Eks tasuvus piirini, enda mugavus tsoonist välja tulemiseni on veel pikk maa hinnal minna. Ei ole see ühtigi nii lihtne, et viska aga halge ja sõida. Seal on ikka palju palju tööoperatsioone vahepeal, mitte püstol tanklas paaki ja unustatud.
Postitused: 4,705
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
2013 aasta tuuris nt pakri saarel oli plaanis kohapealne koostootmisjaam rajada.Päike,tuul ja kui kummatki pole siis diisel gene.Sinnani oli ka mingil määral päike ja genekas.Mis seal edasi saanud on ei tea.