Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Ma kummardan teie ettevõtmise ees see kõik taastada nagu tehas ta teinud on.
Olen neid ka 2 tükki ära keevitanud ja tegemist on haruldaselt murevaba ja soodsa masinaga mida pidades rahakott ka puhata saab.
Viimasel ma puurisin kohe terve põranda lahti ja vahetasin raami taladel ka tagaotsa välja, kuna seal mitu kihti koos mille vahel rooste.
Ma muidugi seest detaile ei värvinud vaid lootsin erinevatele korrosioonitõrjevahenditele ning esimene buss sõidab nüüd kuuendat aastat ilma roostetamist näitamata.
Ainsad rooste tekkimise kohad on küljekarbi alumine valts, mille soovitaks kerehermeetikuga üle katta ja lükandukse esiserva on ka rataste alt tulev kraam ära kulutanud.
Ühesõnaga lükandukse esiserva võiks läbipaistva kleepsuga katta ja sama ka esiuste astmelauaga, kust jalgadega värv maha kulutatakse.
Tagauste alaserva ka kavatsen üle kleepida, kuna talvel koguneb sinna lumi ja saast ning ust avades kraabitakse alaserv ära.
Loodetavasti ei lähe jälle minu süül keegi siit keskkonnast minema...
Postitused: 2,765
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
24
Vaadates tööde head kvaliteeti tekkib kahtlus, et igapäva tööautoks see transit ei hakka.
Mingi edevam plaan selle masinaga?
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 126
Teemad: 1
Liitus: Mar 2012
Maine:
3
Minul ka müts peos, ilusti tehtud kõik!
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
See lõhnab kokkuvõttes selle järele, et varsti hakatakse sarnaste soovidega uksele koputama.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Kiitos, tore on näha veel on mõnel käed õigetpidi otsas. Hr aspelund, tänapäeval on asjad pisut tarbimisele pühendunud.. fanatte on väga väheks jäänud..