Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
22-01-2022, 00:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2022, 00:16 AM ja muutjaks oli
2715.)
Vabandan teema solkimise pärast ja luban seda enam mitte teha.
ei osanud ette näha, et sellest tüli tõuseb.
Postitused: 99
Teemad: 8
Liitus: May 2009
Maine:
0
22-01-2022, 10:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2022, 10:05 AM ja muutjaks oli
moscito.)
Eeldan, et näidatud videos on tegemist EATON tüüpi kastiga ja see on teine maailm oma suurte hammaste ja robustse sisu poolest. Väga sobilik sellise sõidustiili jaoks, ainult kastipidur peab olema ilusti reguleeritud. Aga sõidutehnika on õige ja isa sõitis minu lapsepõlves oma 53 A samamoodi ja meie koos vennaga arvasime, et oskame autoga alles siis sõita kui suudame sõidu ajal ilma sidurita käike vahetada ja suutsime. Eks tollel ajal olid need sidurid ka nagu olid. Meie kooli bussijuht tegi ringi ära nii, et käik sisse buss käima ja edasi tunnete mäng ja seisma, süüde välja.
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
GAZ 53A ja suur osa pikaraamilistest GAZ 52-01 ja GAZ 52-03 omavad käigukasti, millel 3.-s ja 4.-s käik sünkronisaatoritega. Alates 1983 tuli 53A asemel mudeliuuendus nimega GAZ 53-12. See omas 5hj võimsamat mootorit, sai omale varasemalt ainult PAZ bussil kasutatud kiire (6,17) tagasillareduktori. Aga samade ülekandearvudega käigukastil toimus taandareng, kaotati jäädavalt sünkronisaatorid ja käikude lülimiseks piisas paljast muhvist ehk siis topeltsidurdamise abil. Sama käigukasti muutuse läbis ka ka GAZ 66, mis sai samuti 120 hj mootori, kuid PAZ-i kiireid reduktoreid mitte, jäid vanad 6,83. Hilisemal tootmisperioodil seda sünkronisaatoriteta kasti paigaldati ka jätkuvalt edasi kandilise kabiiniga GAZ 3307-le.
Postitused: 364
Teemad: 21
Liitus: Feb 2011
Kunagi sai 66´le paigaldatud Holley 0-4412S karpa. Vana ei käinud korralikult, lõpust jäi puudu ja pidevad hädad taseme ning nõelaga. Vahetükk sai tehtud ja natuke sisselaskekollektori kõrisi suurendatud ning rohkem pole 8a jooksul olnud vaja huvi tunda. Töötab muretult kogu pööretevahemikus, mida see mootor arendab.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Sidurist ka.
Kui tahate ainult poosetada ja suuri koormaid vedada mõttes pole siis paigaltvõtu raputamise kaotamiseks on vaja sisse pista 51 ketas.
Meil oli kolhoozis varustaja ja metsameeste 53 mootoriga pikkabiin 51 siduriga. Ei mingit raputamist ja sõitsid kuniks Laar sõidu seisma pani.
Metsameestel kompenseeris see ketas vajakajäämised sõiduoskuses ja varustajal oli lihtsalt "puujalg". Aga auto oli"vabariigi valusam". Uutest juppidest ise kokku laotud. Mootor 53 ja Tšaika hübriid. Enamus ablitsovka mutreid asendatud liblikmutritega jne.
Auto nagu ulme, vend ise kergelt defitsiidis aga relv liikus.
Aquila captas non muscas.