Igaks juhuks, et sellise väikse asja peale pole mõtet jälle tülli minna nagu treipingi pakkide töötlemine.
Selleks on, nagu juba selgunud mitmeid erinevaid võtteid ja minu töökojas selle padruniga see väljast rõngaga haaramine ja seest pakkide töötlemine ei tööta ja pakkide mokad on eri paksusega.
Töötlemisel ilmselt esimesena tehakse spiraaliga hambuvad hambad ja nende järgi võetakse pakk rakisesse et lihvida sisepind, kus toetatakse ühelt hamba küljelt ja väljast toetub teisele poole.
Number 5 on sajandikud üle nulli ja 3 on paki number.
Pildilt kahjuks ei paista, kuid pakk nr 2 oli 1 sajandiku alla nulli ja pakk nr 1 oli 10 ehk kümnendiku üle nulli.
Väljast rõngaga haarates aga olenevalt kust avast keerata jääb viskumine 1 kuni 3 sajandikku.
Samas aga seest on viskumine üle 7 sajandiku.
Kui nüüd sõita kellaga seest edasi on tuvastatav tagant läbimõõdu suurenemine pisut üle sajandiku, mis näitab koonilisust.
Kui aga sõita selle meetodiga siis seda koonilisust pole või on vaevumärgatavalt vastupidi et pakkide välisotsad haaravad detaili tugevamalt.
Ühesõnaga antud padruniga on nii, mis ei tähenda et mõne teisega ei või olla teisiti.
Kui aga padrunit on ekspluateeritud hooletult või tegemist vene padruniga ilma mingi klassita mida komnoored praktikal tegid et pioneerid saaks omandada treiali elukutse on kindlasti vaja pakid õiges suunas pingestada enne treimist.