Haagise valik

saab sõita küll kui sõidad vaikselt,hoiad pikivahet,koorma kaalujaotus peab õige olema jne.mul korra ka 2 tonni peal olnud,aga see lõhkumine ja üle tonni enam ei pane.vedru kiiged näitavad kaalu lae mulle ära.
Vasta

siin on igasuguseid aretajaid ja kulibineid.kas keegi oma kärule õhkvedrustust pole külge pookinud.iseenesest pole see absoluutselt keeruline tehnilise poole pealt.
Vasta

Et teha muidu lihtne ja lollikindel konstruktsioon suurusjärgu võrra keerulisemaks? Et tekitada juurde kompressor, õhusüsteem, toide nendele?

Teatud oludes võib see olla vajalik, aga igapäevases eestlaslikus kärutamises tundub ülepingutamisena.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(20-06-2021, 10:49 AM)muska71 Kirjutas:  saab sõita küll kui sõidad vaikselt,hoiad pikivahet,koorma kaalujaotus peab õige olema jne.mul korra ka 2 tonni peal olnud,aga see lõhkumine ja üle tonni enam ei pane.vedru kiiged näitavad kaalu lae mulle ära.
Mille taga sa seda kombot vead? 

Hea oleks kui saaksid reg märgi ja värvi ka panna, teaks eemale hoida Smile

Õhkvedrustust on respo haagisele pandud küll. Arvan, et viimati sai sellisega tegeletud ca 2007. Ja asja eesmärk oli põllult toodangu toomine, et sõidupehmus oleks pidevalt sama vaatamata haagisd koormale. Ei mäleta mida täpselt veeti, kuid peale sai tehtud tendiraamid ja riiulid, äkki vaarikaid vms kraami.
Vasta

täna sai nats eterniiti veetud,3 tonni massi kahe reisuga,täiesti legaalne koorem peal ja varugi veel...pidurdusmaa tuleb hoida pikem kui tavasõidul sest muidu pidama ei saa ja pidurdusmaa sama mis tühi buss ja tonn sabas haagisel.bussil lubatud 1200 massi ja 1500 oli koos haagisega ja lubatud pidurita haagis on 750kg.lollus on bussile 1200 peale uhada ja kärule teine tonn,see tapariist...
Vasta

Küsimus neile, kes on päriselt kokku puutunud poolas toodetud autoveotreileritega, millel perfoteed rataste kohal. Näituseks see: https://www.auto24.ee/soidukid/3636008

Kas kasutatud plekk on piisavalt tugev, et kõveraks saab selle ainult tõsise ülekoormuse korral? Või on odava hinna nimel optimeeritud asi nii õhukeseks, et kasutamisel "võtab sobiva asendi"? Kui ma vaatan netist kuulutusi, siis kasutatud asjad on järjest lookas...

Küsimise taustal on vajadus vahetada senine "polutorka" välja millegi tummisema vastu. Arvestades vajadust vedada ajuti "suletud aladel" ka lubatust oluliselt raskemaid asju, siis tundub, et  vana hea Respo multitreiler annab parema hinna-kasutatavuse suhte.

On keegi sääraste poolakatega kokku puutunud ja oskab kommenteerida nende ülekoormustaluvust? Mis juhtub, kui rampidele sõidab 1990 kg põksinäksi asemel näiteks 2440 kg kaaluv Case? Vajub jäävalt looka või vetrub niisama?

Et neid "raame" on tülikas tüki- või puistekauba veoks kasutada, on kurb tõsiasi.
Vasta

Poolaka kohta ei oska (nagu alati Wink ) midagi kosta aga soovitan ... Muuseumisse tekkis kunagi on Agados Dona, see on küll tummine. Plussideks madalad rattad, kõik mahakäivad ported (ehk nii kastiga kui platvormina kasutatav, 2,5 t täismassi. Üldse on sihuke asjalik ehitus, inimesele tehtud. Neid on ka pruugituna müügil olnud ja müüakse ka Eestis uuena ...
Vasta

Agados Dona on täispõhjaga platvormhaagis. Sellist ma meelsasti väldiks, kuna põhi on kõrgem. Mulle pole küljelt laadimise võimalus oluline.  Agados on vana valmistaja ja väidetavalt Poolas samas maines, nagu meil Respo: "mõtettult kallis ja raske, saab palju odavamalt".

Olen Donat kunagi rentinud ja jättis hea, kui kipaka mulje. Müügis pole ühtegi ammu näinud.

Eestis müüb A- Tammel: http://www.atammel.ee/agados-platvormhaagised/

Tuletan meelde, et  Respo "täismõõduline" maksab tehasetellimusena 4100.-...
Vasta

(13-02-2022, 15:45 PM)v6sa Kirjutas:  Agados Dona on täispõhjaga platvormhaagis. Sellist ma meelsasti väldiks, kuna põhi on kõrgem. ...
Olen Donat kunagi rentinud ja jättis hea, kui kipaka mulje. ...
Ok, arusaadav. Meil on väikeste 10'' ratastega põhja all, kastipõhi madalam kui tavaline Respo 1702 haagis oma külje peal väljas täismõõdus ratastega, käsitsi suuri asju on hea peale laadida. Viimati tegin ülevaatuse ainult Agadosile, Respo jäi vaid territooriumil vedudeks, kui vaja.
Vasta

(13-02-2022, 16:15 PM)honkomees Kirjutas:  ...
Meil on väikeste 10'' ratastega põhja all, kastipõhi madalam kui tavaline Respo 1702 haagis oma külje peal väljas täismõõdus ratastega, käsitsi suuri asju on hea peale laadida. ...

Kas saaks siia numbreid, palun?. Ma ei tahaks seda väidet kuidagi uskuda, kuivõrd 10" ratas ise on juba 280 mm diameetris ja sellele peab vetrumise maad ka jääma. Aga ma ei tea seda, kuid tahaks teada Cool

Kuidas pisike rehv on vastu pidanud? Kas olete pidanud vahetama? Oli asendust hõlbus leida? Ei tundu just odav mõõt olema.
Vasta

"Suletud alal" veetakse asju traktoritega ja nende haagistega, mitte ei lõhuta kalleid mänguasju. Selles osas on rootslased arenenud Riik, et "maskintreiler"on seal tavaline. On maanteeversioonid ja siis kohapealsed, kusjuures on seal see "aeglane sõiduk" ka vähe teise teemaga. Seal "kolmnurk ja kodulähedal" on teise tähendusega, kui meie mendiriigis. Ahjah, meil rootsi-nimelisel poolsaarel ka veetakse asju, nagu näiteks roomikekskat, ikka traktorite taga! 
2230€ polnud just palju hind ehk tasub Rootsist asju otsida! Ka teelegaalseid O2 asju 50-milli kuulpeale, hinnad on hoopis teised! Või siis registris vanakesega komplekt koos puulõhkujaga 3700€! 
Ma nendest juudiplekist kerghaagisekestega tohutute koormate vedamisest aru ei saa. Isegi Põkal on registris kirjas Piduritega haagise lubatud mass 4120 kg ja Piduriteta haagise lubatud mass
2060 kg. 


Vasta

Priit, jälle teemast möödaSad Ma küsisin konkreetselt Poola rataste peal olevate rampidega haagiste kohta. Kus Sul on Poola või kus ramphaagis?

300 kg ülekaalu 2000 kg haagisel ei ole räige ülekaal.
Traktorhaagist on väga tülikas transportida kahe 100 km kaugusel oleva tegevuskoha vahel.
Rootsist millegi ostmiseks peab olema kodustatud rootslane.

Pea nüüd natuke piiri oma heietustega! Ma saan aru, et Sa avastad iga päevaga uusi ja huvitavaid raskeid masinaid, aga mõni meist on kõik need juba oma peas läbi kalkuleerinud ja nüüd vajab otsuse kinnituseks vaid kellegi positiivset või negatiivset kogemust.
Vasta

(13-02-2022, 16:37 PM)v6sa Kirjutas:  Kas saaks siia numbreid, palun?. ...
Kuidas pisike rehv on vastu pidanud? Kas olete pidanud vahetama? Oli asendust hõlbus leida? Ei tundu just odav mõõt olema.
1. Õhtul koju minnes käin parklas kärude juurest läbi, äkki õnnestub vaatamata lumele mõõta.
2. Siiani pole vahetanud, pikki vedusid pole tehtud ka. Naastrehvi leidmine oli peavalu ...
Vasta

Nagu alati unus mõõtmine ära aga lõpuks sai mõõdetud ja peab tunnistama, et ksf V6sal oli õigus.
Respo põhi on 50 cm kõrgusel ja Agadosil 57 cm aga kuna igasugu laadimised on tänu allalastavatele portedele olnud palju mugavamad, siis oli jäänud selline vastupidine mulje  Sad

Priidule 
Tsitaat:"Suletud alal" veetakse asju traktoritega ja nende haagistega, mitte ei lõhuta kalleid mänguasju.
Meil seisis traktori haagis aastaid kasutamata, kuna kõrgele laadimine ebamugav ja lisaks ühe traktoriga majandades oli hea temaga laadida ning auto taga käru vedada. Käsitsi laadimiste puhul vedas traktor sõiduautohaagist. Lõpuks käskisid Tallinna ülemused traktorihaagise maha müüa ... Nüüd on üks käru oma territooriumi tarbeks ülevaatuseta ja teine siis pikemata otste oma.
Vasta

Kannatab raskemat koormat ja maastikku küll, "õkva katski" ei lähegi. Jah, on tulepaneel viletsa ehitusega küll, tuleklaas katki Rolleyes
Vasta

Igavesti kehva käru ju - üldse ei hoia koormat peal Smile
Vasta

Oleks ikka võinud koorma rihmadega kinni tõmmata, raske koorem loksus üsna kiiresti lubatud kaalu piiridesse. Aga noh käru on ju aus tegelikult, see oli enne ka teada.
Vasta

Respo on pisut väiksem puldooser tega kui tikil.Liivakooremaga sõidam laadur kopp piki käru ja siis kallab peale.
Vasta

Tulepaneeli kõrguses on vahe marginaalne. Siin pole praktilist vahet. Kui jääb maakera nurga kinni, siis jäävad mõlemad. Kasutasin aastaid vaheldumisi ja ei näe vahet.
Vasta

Kas see oli nüüd see harrastaja needitud versioon?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne