11-02-2022, 00:04 AM
Miks kohe arvatakse et kui lintidega siis veab uskumatult hästi ja keerab kohapeal ringi?
Sõjatehnikal ikka tarbiti neid sujuva juhtimise nippe ka aga põllumajandusse need ei jõudnud kui välja arvata T-150 millel 4 pöörderaadiust.
Põhjaalt on 75 eriliselt madal ja karter on ka kaitsmata ning isegi lumme kinnisõita üsna lihtne.
Kui ühte linti ülekandest lahutada kukub kohe pool veojõudu ära ja kui veel pidurdada ka siis veel enam.
Umbes sama mis 4x4 traktoril lülitada esisild välja ja siis üks tagaratas kinni pidurdada.
Juhtida tuleb inertsi kasutades ja kui iga meetri kohta korra kangi sikutada ning mitte lasta hoogu maha keerab 75 üsna hästi.
Sulalund aga peab eriliselt kartma sest suudab ta lindi ja juhtratta vahele korjata ning lindi pealepanek märjas lumes pole lõbus tegevus.
Samas ei tohi linti kõvasti pingutada sest võib juhtratta telje ära painutada või lõppülekande murda.
Sõjatehnikal ikka tarbiti neid sujuva juhtimise nippe ka aga põllumajandusse need ei jõudnud kui välja arvata T-150 millel 4 pöörderaadiust.
Põhjaalt on 75 eriliselt madal ja karter on ka kaitsmata ning isegi lumme kinnisõita üsna lihtne.
Kui ühte linti ülekandest lahutada kukub kohe pool veojõudu ära ja kui veel pidurdada ka siis veel enam.
Umbes sama mis 4x4 traktoril lülitada esisild välja ja siis üks tagaratas kinni pidurdada.
Juhtida tuleb inertsi kasutades ja kui iga meetri kohta korra kangi sikutada ning mitte lasta hoogu maha keerab 75 üsna hästi.
Sulalund aga peab eriliselt kartma sest suudab ta lindi ja juhtratta vahele korjata ning lindi pealepanek märjas lumes pole lõbus tegevus.
Samas ei tohi linti kõvasti pingutada sest võib juhtratta telje ära painutada või lõppülekande murda.