04-04-2022, 13:33 PM
Kepsupolte pole mõtet poldiputiikidest otsida. Need reeglina on toote/margipõhised.
Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
(06-04-2022, 09:17 AM)oliveer Kirjutas: Kui 10L mahutis tekitada vaakum -1bar kas siis kraani lahti keerates imeb ta 10L õhku sisse? -2bar siis 20L?
(08-04-2022, 10:30 AM)muska71 Kirjutas: Kas uaz ja gaz 21 siduri töösilindrid on samad?Sidurikojad vist samad nendel seega julgeks eeldada et võiks olla? https://www.osta.ee/gaz-21-volga-sidurit...10575.html https://www.osta.ee/uaz-siduri-toosilind...87285.htmlkoodid on neil erinevad 21А-1602512 (või 21Р-1602510) ja 469-1602510 (469 ja 452-le sobiv, uuematele vist mitte), kas asendatavad? tõenäoliselt ei ole, ka remkomplektide puhul räägitakse ikka 21 ja 24-le sobivusest.
(08-04-2022, 20:14 PM)Xtreme Kirjutas: Oleks vaja lülitit, mis on mõeldud kondensaatoritega (käivitus ja töö) mootori käivitamiseks ehk siis käivitusmähise rakendaja.Eelmisel aastal kui otsisin siis olid Männi äris olemas. Lääne Viru Hulja. Mulle need ei sobinud kuna otsisin 380 jaoks.
Antud isendit oleks vaja ,et saaks ümber teha ja kasutada vana 3x220v toitega höövlit ИЭ 5707 1 faasilisena.
Ostas on neid eelnevald mõne euroga müüdud aga hetkel pole ühtegi müügil.
Kas tänapäeval sihukesi lüliteid toodetakse (modernseid) või tuleb siiski otsida kasutatud.
(10-04-2022, 13:56 PM)juri73 Kirjutas:(08-04-2022, 20:14 PM)Xtreme Kirjutas: Oleks vaja lülitit, mis on mõeldud kondensaatoritega (käivitus ja töö) mootori käivitamiseks ehk siis käivitusmähise rakendaja.Eelmisel aastal kui otsisin siis olid Männi äris olemas. Lääne Viru Hulja. Mulle need ei sobinud kuna otsisin 380 jaoks.
Antud isendit oleks vaja ,et saaks ümber teha ja kasutada vana 3x220v toitega höövlit ИЭ 5707 1 faasilisena.
Ostas on neid eelnevald mõne euroga müüdud aga hetkel pole ühtegi müügil.
Kas tänapäeval sihukesi lüliteid toodetakse (modernseid) või tuleb siiski otsida kasutatud.
(11-04-2022, 18:00 PM)honkomees Kirjutas: üks tootja näeb ette kasutada mootoriõli ACEA C4 level C3. Kõik on ilus kuni selle tasemeni, netist leidsin vaid paaril õlil sellist markeeringut (ACEA C4 level C3 või ACEA C4 (level C3)) ja poes olen vaid ühel näinud. Kusagilt ei õnnestunud ka välja lugeda, mida need tasemed seal tähendavad, igal pool räägitakse ikka vaid nt C1, C2, C3 ja C4 tähendustest jne!
Kas tarkade klubi oskab vastuse anda?
(12-04-2022, 21:25 PM)v6sa Kirjutas: ... Põhjusmõtteliselt näitavad C ja klass seda, kui palju on tahma tekitavaid ühendeid. Mida kõrgem number, seda "puhtam". Paraku tähendab nende vähenemine kohe ka õlikile kandevõime vähenemist. Nokk kinni, saba lahti.No seda kõike ma ju tean ja oma esimeses postituses ka kirjutasin, mu küsimus oli ikka ja ainult mida C ja klassi nr järel olev "leveli" nr tähendab elik on C4 vastav õli, on C3 vastav õli ja nende näitajad on erinevad aga mida krdit see level veel on, see on nagu uus level markeeringus. Pole kusagilt ka lugeda selle ACEA täiskirjeldust, kas seal üldse selline markeerimine levelitega on ette nähtud?
Autotooja klassifikatsioon on vast parem indikaator.
(12-04-2022, 21:32 PM)moscito Kirjutas: C4 õli sobib asendama C3 õli.Arvad, et on suudetud nö füüsikaseadusi eirata ja luua vähema tahmaga õli, mis on sama heade määrimisomadustega (tsutt suurema viskoossusega) kui C3? Hmm, kahtlane ... ja ikkagi miks see leveli/taseme mõiste on sisse toodud kui muidu on juttu klassidest, nt C3.