17-06-2020, 00:03 AM
Selle jaoks on teised rattad... https://youtu.be/w3f6-Fr2Akc
Trimmeriga ikka päev otsa ei uha ja nii peeneks ei saa
Trimmeriga ikka päev otsa ei uha ja nii peeneks ei saa
(16-06-2020, 22:29 PM)inc Kirjutas: Aga see mees tegeleb küll jamaga, mul oleks see trimmeriga ammu tehtud mida see mees traktoriga siin nikerdab
(17-06-2020, 08:51 AM)inc Kirjutas: ....Esimene isegi võiks kõne alla tulla, kinupildis küll õigeid kaldeid (nagu mul) ei olnud ja tuleks katsetada ... aga ratastega masin on lootusetu variant äkknõlvadel.
Aga kui te olete möisa omanikud lõuna-eestis kus kaldeid palju, siis mina mõtleks sellise asja peale ...
Või selline. ...
(24-06-2020, 21:30 PM)maisalup Kirjutas: Juhtusin lugema üht vene foorumit kus räägiti detailselt mtz05 hooldusest ja üldse igasugu kasulikel teemadel. Seal toodi välja ka nn hobujõudude erinevus vene ja lääne mootoril.
Asi on siis selles, et ud mootoritel on antud nominaalvõimsus mida suudab mootor hoida stabiilselt 8tundi jutti, Lääne mootoril on aga antud maksimum võimsus mida see suudab arendada hetkeks.
Näiteks lifan 192f bensiinimootor on tehase andmetel 17hj/12.5kw, aga vene mootori standardi järgi mõõtes on nominaalne jätkusuutlik võimsus kõigest 8.5kw ehk ca 13hj. Siit tulebki vahe miks venelase hj tundub suurem kui lääne hj.. Ehk siis lääne standardi järgi mõõdetud 13hj mootor on võrdne vene standardi järgi ca 10hj vene mootoriga.
(15-04-2022, 08:35 AM)ronny25 Kirjutas: Õli läheb kasti ja reduktoritesse kokku 3,5 liitrit.Tänan,kirillitsas googeldades jõudsin ka manuaalini ja sama info juurde,aga kas ma ei mõika vene keelt niipalju või ei oska leida,aga külgülekandes õlikogus?Või valgub käigukastist ise vajalik kogus õli külgülekandesse?Manuaal andis mootoriõli,käigukastiõli,õhufiltri ja veel midagi imeväike kogus 0,005L kuhugi.
(15-04-2022, 13:54 PM)olli Kirjutas: Tal ju sidur õli sees kui ma nüüd väga valesti ei mäleta. Siis soovitaks võtta mootorratta õli.