11-05-2022, 09:13 AM
Esilaadur tõstab 1.5t. Kollased korgid täpselt nagu fotol/joonistusel
(11-05-2022, 08:21 AM)v6sa Kirjutas:Kui silinder on 50mm sisemõõduga peaks 120 bar tõstma üks silinder üle 2,3 tonni (2,5x2,5x3,14=19,6 cm3 põhja pindala, 19,6x120=2352 kg).(11-05-2022, 07:53 AM)Kult Kirjutas: ... mõlema silindri tõstevõimena tubatud kuni 2.5t.
...
Töörõhul 120 bar (12 MPa). Palju Sul tegelikult tuleb?
Muud silindrid ikka jõuavad tõugata?
Iseenesest on jõuõlg soodsam, kui originaalsilindril ja kolvi pindala umbes sama, seega vähemalt tonn peab ka nendega tõusma!
Kuhu need "külgmised kollase korgiga avad" reaalselt silindri küljes avanevad?
(11-05-2022, 09:24 AM)2715 Kirjutas:Selline ühendus nagu on joonisel ei kõlba minu arusaamisel kuidagi. Esiteks ühendaks ma alumised voolikud ikkagi nende kollaste tolmukaitsete asemele. Ülemised otsad tuleb ka ühendada voolikute abil jagajaga, sest muidu ei saagi haakerauda tühjalt alla. Haakeraua olematu mass ei suru ju silindritest õli välja ja seega peaks ka olema võimalus alla suruda.(11-05-2022, 08:21 AM)v6sa Kirjutas:Kui silinder on 50mm sisemõõduga peaks 120 bar tõstma üks silinder üle 2,3 tonni (2,5x2x3,14=19,6 cm3 põhja pindala, 19,6x120=2352 kg).(11-05-2022, 07:53 AM)Kult Kirjutas: ... mõlema silindri tõstevõimena tubatud kuni 2.5t.
...
Töörõhul 120 bar (12 MPa). Palju Sul tegelikult tuleb?
Muud silindrid ikka jõuavad tõugata?
Iseenesest on jõuõlg soodsam, kui originaalsilindril ja kolvi pindala umbes sama, seega vähemalt tonn peab ka nendega tõusma!
Kuhu need "külgmised kollase korgiga avad" reaalselt silindri küljes avanevad?
4,6 tonni peaks ikka midagi tõsta jõudma isegi kui jõuõlgadega tuleb ülekandesuhe 1:3 peaks tõstma veel 1,5 tonni.
Seega keskmise silindri vajadust justkui küll olla ei tohiks kui neid silindreid pruukida.
Kui surve on ikkagi ühendatud alumiste pooltega ja tõstmist piisava jõuga ei toimu pole survet millega tõsta.
Samas võiks igaks juhuks need voolikud küljest keerata ja veenduda, et need avad on ikka otseühendusega silindri siemusse.
Sellest"summutajate"asjast ka aru ei saa, et mida ja miks seal summutada on?
Kui silindrite ülemised pooled on miski viguriga kinni pandud ja ühel silindril on mansett vigane siis ka erilist jõudu ei saa tõstmisel arendada...
(11-05-2022, 16:28 PM)Kult Kirjutas: Vahetasin voolikute asukohta küljele ja sama lugu. Tõstab maast lahti umbes 10cm ja kõik. Seda teeb normaalsel kiirusel.Siin pildil tunduvad olema ühepoolsed silindrid(ühe sisendiga ja kolvita). Sellised on jah ainult abistamiseks.
Ja oli auk ka kuhu õlil on minna.
Leidsin netist ühe analoogse juhendi, seal kirjas jah et abiks, aga ütleb et +100 protsenti, nii et peaks jõudma
(11-05-2022, 17:15 PM)Kult Kirjutas: Ma ei oska rõhku öelda, aga esilaaduriga tõstab vägevalt. Eelmine seadeldis taga oli kraavikett, mis on umbes 2x adra kaal. Siis oli küll teine silinder, aga probleeme polnudAlustuseks vabasta ülemised avad. Kui ka ühel silindril kolvi mansett ei pea, siis on silindri teine pool õli täis ja ei saagi liikuda. Võiks ka proovida eemaldada alumised voolikud ja liigutada käsitsi aistest. Peaks vabalt aisad ülesse liikuda saama. Survestada võiks ka silindreid eraldi ilma kolmikuta.
Kollased punnid olid ikka metallist
Praegu on kahtlus et silindritel ikka midagi viga
(11-05-2022, 19:01 PM)muska71 Kirjutas: Väike ot,aga pisut segadust tekitab silindri kolvi pindala arvutus.Minu loogika ütleb ja olen siiani arvutanud 50mm kolb.50mm läbimõõt ja selle korrutan 3,14 ja saan ümbermõõdu 157mm ja selle jagan neljaks teeb jäme 40mm ehk 40mm ruut ja 4x4 cm võrdub 16 ruutsenti põhja pindala.Pole ju vahet kas kujund on ring või ruut,mõlemi ümbermõõt ja pind ju sama?Või saan millestki vääga valesti aru?Algkoolis õpetatakse ringi pindala arvutamist valemiga pii korda raadiuse ruut.
(12-05-2022, 12:37 PM)Mahno Kirjutas: Rumal küsimus, aga ... kas bellarussi 20" ajaloolised esiveljed on sama laiad? Mõtlen just keevitatud kilbiga vs polditavad muudetava jooksulaiusega? 11.2-20 rehvi jaoks nad on laiuse mõttes alumise piiri peal, aga sobivad vist.Unimogi veljed on väga hea toorik oma hea materjali ja lihtsalt keevitusest lahtilastava südamikuga.
Või oskate soovitada pisikubota tagarataste jaoks ümber tegemiseks sobilikumaid 20" toorikuid?
(12-05-2022, 23:03 PM)Kult Kirjutas: Väike vahekokkuvõte sellest mitte tõstmisest. Olen proovinud arvatavasti kõikke mis siin soovitatud, ainuke asi milleni pole jõudnud on rõhu mõõtmine manomeetriga. See jääb siis järgmiseks.Kas traktoril positsiooni /koormusregulaatrit pole küljes? Kas voolikud tulevad otse jagajast või on midagi veel vahel? Tee mõned pildid masinal paigaldatust.
Täna sai veel esilaaduri sektsioonist voolik tõmmatud ja sama tulemus, tõstab adra ~10cm maast lahti ja kõik. Kusjuures teeb seda jõuliselt, mitte ei venita nagu raske oleks.
Proovisin ka teisi silindreid(samade näitajatega silma järgi) ja tulemus ikka sama, tõstab maast lahti ja kõik.
Sai ka proovitud ilma keskmise tõmmitsata, siis tõstis küll.
(13-05-2022, 05:23 AM)Kodanik2 Kirjutas: Kas traktoril positsiooni /koormusregulaatrit pole küljes? Kas voolikud tulevad otse jagajast või on midagi veel vahel? Tee mõned pildid masinal paigaldatust.Masina mudel on Belarus MUP-351, ei paista koormuseregulaatorit kusagil, pole isegi küljel asuvat kangi tagarippsüsteemi liigutamiseks. Voolikud tulevad otse jagajast.