Tehnoülevaatus. Jooksev kogumuspõhine arutelu

Mul on piduritega käru, sellel saab piduri peale tõmmata (pikaks seismiseks eriti ei taha, pärast on maha saamine küsitav), aga keskmine rendikas tahab ilma tõkiskingadeta kallaku peal küll ajama panna. Asfaldil maha toetatud tiisel ka palju ei päästa. Selles mõttes on tõkiskingi vaja ja telliseid on jube ebamugav kaasas kanda.

Aga noh, rendikärud....ongi vist mõeldud viimaseni kasumit teenima. Minu parimad tulemused on olnud seni piduritega rendikäru, millel polnud pidurisüsteemi detailegi säilinud ja piduriteta kahesillaline, turvatrossist oli järgi vaid rebenenud otsake. Küsimise peale öeldi, et mingu ma samasse kohta kui vene sõjalaev, kus see käru sealt tagant ikka ära kaob.
Vasta

(12-05-2022, 12:54 PM)Mahno Kirjutas:   Küsimise peale öeldi, et mingu ma samasse kohta kui vene sõjalaev, kus see käru sealt tagant ikka ära kaob.
Oi, kuidas veel kaob Smile
2004 ostsin tiki ja sellel oli eraldi "plaat", mille külge kinnitus haakeseade. 2010 tulin autoelamuga Lõuna Eesti etapilt, tsikkel kärus(igasugune ülekoormamine oli nende aastate jooksul välistatud) ja kaks pööret enne kodu rebenes plaat ning käru jäi julgestustrossile rippuma(selle kooslusega tegin veel viimased kaks pööret) Kahjudeks läks uus plaat, hoopis korralikuma ehitusega...tikist. Ju ei olnud ma esimene.... Smile
Vasta

Ka mul käru konksust lahti tulnud ja pool keila linna nii läbi sõidetud ja ühel pöördel tundus asi imelik ja läksin vaatama ja too tross hoidis õnnetuse ära.Kunagi oli keva poe ees ka üks propellerisse aetud põhjaga käru rendis(seisis platsil)tegin kõne 110 ja ilmselt tankla puhul aitab sama.
Vasta

https://tartu.postimees.ee/7531986/tsikl...1653534550
Vasta

Minu Jawa 360 pidureid on alati tahetud näha.
Eelmine aasta testiti isegi selle jublakaga, mis kinnitatakse tsikli külge ja pidurdusjõudu mõõdab.

Kui keegi kardab kiviklibu peal pidurdada siis sellisel liiklejal pole küll liikluses kohta.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Kodanik Taavi Limbak võiks enda avaldused endale hoida  Toungue
Mul on ratastel ALATI tehtud testsõit pidurite testimiseks (erinevad ülevaatuskohad on olnud), kusjuures ülevaataja on lenksus.
Vasta

Mul nii apetiitse välimusega ratas et pidurite ja detsibellideni pole kunagi jõudnud - alati jätkub juttu muudel teemadel.. Toungue

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Eks see tsikli ülevaatamine on sellises veitsa hallis alas toimetamine. Omanik ei soovi hästi ratast ülevaatajale usaldada, kuna on kõrgendatud oht võõra vara vigastamisele. Teistpidi ülevaataja ei soovi omakorda hästi võõrast kaherattalist kasutada kuna on kõrgendatud oht kaherattalise vigastamisele. Ainus lahendus ongi stend aga kõigis punktides neid pole veel.
Vasta

Kui suur on vahe ratta vigastustel, kui ta stendis külili lasta, või kiirusel 15-20km tunnis?

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta

Mis seal stendis selle rattaga juhtuma peaks? Ma esimene kord ka huvi ja pean ausalt ütlema, kerge murega vaatasin seda, kui mu ainukene Eestis eksisteeriv tsikkel rullide peale läks. Mitte essugi ei juhtunud. Pidurid olid korras, isegi ei paistnud, et keegi oleks tahtnud rattaga rullidele küliti visata või selline oht oleks olemas olnud. See kui auto tagurpidi rullide pealt maha tuleb, tundub auto suhtes palju karmim. Sealjuures ei olnud rullid tsiklistend vaid autode ühe poole oma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 12 külali(st)ne