23-01-2022, 09:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2022, 15:43 PM ja muutjaks oli stern100.)
Tere kaaskannatajad!
Räägime siis taustaloost veidi. Olen üks äärmiselt haige mossehuviline, kokku omanud neid aja jooksul täpselt 97 tükki (97 eri autot siis). Hetkel ka suur ports neid alles, polegi täpselt kokku lugenud. Mul on suveks mõni, talveks mõni, kaubaveoks mõni, doonoreid lademes ja ralliks üks. Enamus lammutan ära ning tegelen mossede(ka üldse vene autode) taastamise ning varuosadega.
Kõige muu kõrvalt sõidan 1969 aasta IZ 412 Saturniga sportrallit(ärge palun hakake ajama et see on 408 kui Te ei tea mis on 412 Saturn!)
Meie ralli ja muude tegemiste info leiab siit: https://www.facebook.com/Ilvesed-Moskvic...4027091920
Paar pilti ralliautost(seetõttu et saaksite aimu, milliseks peab saama loo peategelane ehk 426)
Lisaks me oleme praegu ainsad lollid Eestis kes mossega sportrallit nühivad. Ja meil on seal võimalikult palju mosse enda tehnikat, st mootor ja tagasild on ikka mosse omad.
Ja nüüd loo peategelase juurde.
Tegu on siis heas seisus 1968 aasta MZMA 426ga, mis on saanud kunagi juba remonti ja ka osalenud avariis. Vene pass on tal olemas, proovisin arvele ka võtta kuid pindmise rooste ja esituleklaasi prao pärast teda praegu arvele Haapsalus ei võetud. Tehti suure lunimise peale vaid akt ära...vähemalt garantii olemas et peale korda tegemist saan arvele ilusti.
Plaan on teha ta väljast samasuguseks nagu rallikas. Täpsemalt tuleb temast recce ehk rajakirjutus auto ning servise auto.
Taastame mitteoriginaalina, st tehnika tuleb ikka moodne, 412 pealt. Esisilla paneme ketaspiduritega, mootori 2,3L (412 plokil, hakkan selle ehitust ka siin kajastama), käigukasti lada 5 käigulise. Tagasild jääb kitsas 408 oma, kuid sisu tuleb teine. Kiire 3,9 ülekanne koos ketaslukuga.
Sisu ja välimus jääb originaalilähedane.
Kuna kere on juba kunagi enam vähem lapitud, siis praegu enam nii palju teha ei ole. Esmapilgul tundub et keevitamist vajavad vähesed kohad - lanseron aku alt, veidi salongipõhja( ka käigukasti tunnel kuna paigaldame lada kasti), tagatiivad ning pagasniku põhi. Ka paak tuleb leida teine või teha ise uuest piruka paagist ümber - vahetades täitetoru.
Mõned pildid ning eks ma hakkan teid asjaga vastavalt tegemistele kursis hoidma. Muidugi nii kuidas viitsin pilte lisada
Tagaluuk on kunagise avarii tõttu välja vahetatud. Eriti vahet mul sellest küll ei ole aga samas, kui saaks mõistliku hinnaga originaali(kaheosalise), siis oleks huvitatud.
PS! Alati võite pakkuda mulle uusi mosse varuosi või tuua vene tehnikat remonti-taastamisele!
Räägime siis taustaloost veidi. Olen üks äärmiselt haige mossehuviline, kokku omanud neid aja jooksul täpselt 97 tükki (97 eri autot siis). Hetkel ka suur ports neid alles, polegi täpselt kokku lugenud. Mul on suveks mõni, talveks mõni, kaubaveoks mõni, doonoreid lademes ja ralliks üks. Enamus lammutan ära ning tegelen mossede(ka üldse vene autode) taastamise ning varuosadega.
Kõige muu kõrvalt sõidan 1969 aasta IZ 412 Saturniga sportrallit(ärge palun hakake ajama et see on 408 kui Te ei tea mis on 412 Saturn!)
Meie ralli ja muude tegemiste info leiab siit: https://www.facebook.com/Ilvesed-Moskvic...4027091920
Paar pilti ralliautost(seetõttu et saaksite aimu, milliseks peab saama loo peategelane ehk 426)
Lisaks me oleme praegu ainsad lollid Eestis kes mossega sportrallit nühivad. Ja meil on seal võimalikult palju mosse enda tehnikat, st mootor ja tagasild on ikka mosse omad.
Ja nüüd loo peategelase juurde.
Tegu on siis heas seisus 1968 aasta MZMA 426ga, mis on saanud kunagi juba remonti ja ka osalenud avariis. Vene pass on tal olemas, proovisin arvele ka võtta kuid pindmise rooste ja esituleklaasi prao pärast teda praegu arvele Haapsalus ei võetud. Tehti suure lunimise peale vaid akt ära...vähemalt garantii olemas et peale korda tegemist saan arvele ilusti.
Plaan on teha ta väljast samasuguseks nagu rallikas. Täpsemalt tuleb temast recce ehk rajakirjutus auto ning servise auto.
Taastame mitteoriginaalina, st tehnika tuleb ikka moodne, 412 pealt. Esisilla paneme ketaspiduritega, mootori 2,3L (412 plokil, hakkan selle ehitust ka siin kajastama), käigukasti lada 5 käigulise. Tagasild jääb kitsas 408 oma, kuid sisu tuleb teine. Kiire 3,9 ülekanne koos ketaslukuga.
Sisu ja välimus jääb originaalilähedane.
Kuna kere on juba kunagi enam vähem lapitud, siis praegu enam nii palju teha ei ole. Esmapilgul tundub et keevitamist vajavad vähesed kohad - lanseron aku alt, veidi salongipõhja( ka käigukasti tunnel kuna paigaldame lada kasti), tagatiivad ning pagasniku põhi. Ka paak tuleb leida teine või teha ise uuest piruka paagist ümber - vahetades täitetoru.
Mõned pildid ning eks ma hakkan teid asjaga vastavalt tegemistele kursis hoidma. Muidugi nii kuidas viitsin pilte lisada
Tagaluuk on kunagise avarii tõttu välja vahetatud. Eriti vahet mul sellest küll ei ole aga samas, kui saaks mõistliku hinnaga originaali(kaheosalise), siis oleks huvitatud.
PS! Alati võite pakkuda mulle uusi mosse varuosi või tuua vene tehnikat remonti-taastamisele!