Postitused: 308
Teemad: 11
Liitus: Dec 2005
Maine:
5
Inimestele kellel sellised peakaitsmed on tuleb kaasa tunda ka ilma elektriauto laadimisvajaduseta.
Sellistest kohtadest samm edasi on kohad päris ilma elektrita (või elektrikatkestuse korral) kuhu elektriautoga, millel on V2G (vehicle to grid) funktsioon elekter hoopis kohale tuua.
Postitused: 1,296
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
24-06-2022, 22:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2022, 22:30 PM ja muutjaks oli
Mahno.)
Pigem on küsimus, mis need inimesed teevad peale 2035 aastat. Sellistes kohtades ei pruugi peakaitse suurendamine ka ainult tasu maksmise taga seista, vaid võib tähendada ka liini välja vahetamist või alajaama uuendamist, mis aga pole elektriettevõtjale majanduslikult huvitav.
Prioriteedireleega on võimalik muidugi teha nii, et muu elu ei jää seisma, kui auto laadima pandud on. Iseasi millal auto täis saab, kui teda ainult "riismetega toidetakse".
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Tegelikult üsna hüpoteetiline probleem.
Olukorrad, kus teekonna kummaski otsas pole võimalik elektriautot laadida, ei ole väga realistlikud.
Firmadele saab seadusega panna kohustuse elektrit (tasu eest) pakkuda.
Siis saab laadida ka töökohal, perearstikeskuses ,kaupluses jne. Pluss veel avalik kiirlaadimine.
Kui sellest ka veel ei piisa, siis tuleb osta vesinikauto.
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
25-06-2022, 10:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2022, 10:55 AM ja muutjaks oli
olli.)
Kui auto on vähemalt 50% ajast kodus ja kogu selle aja on vaba võimsust keskmiselt vähemalt 1x10A, siis nädalaga saab kätte ca 190 kWh jagu energiat, mis võimaldab keskmise elektriautoga sõita pea 1000km. Palju on neid, kes nädalas üle 1000km sõidavad? Kui peakaitse on juba 1x20A, siis sealt saab keskmiselt juba ilmselt veel rohkem kätte. Laadijad on ammu olemas, mis jälgivad ülejäänud maja elektrikoormust. Ei tundu seega mulle eriti realistlik probleem. Pigem isegi vastupidi. Tänu võrgus olevale autole saad hoopis ahjupraadi ka kodus ära tehtud tulevikus.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Oct 2013
Maine:
7
Ilmselt üks loll suudab rohkem küsida,küsida kui sada tarka vastata-Miks nende Imevate ja Leafide jääkväärtus nii kõrge on?
Tegu ju nn.-Motorschadega.50-70 km. ei ole mingi sõidu ulatus.
Postitused: 1,490
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
Peale pinda käimist tuttavale,et miks krt ta euroopast omale katkiseid imevaid tõi,sain just samalaadse vastuse. Akupank. Eelmine talv oli 1 imeva+mingi sam kompunn akupark. Nüüd saab olema 4 ja imeva akupark. Mootorid ja laadimise juhtimine läheb hobinokitsejatele kaubaks(peamiselt Inglismaale) ja kere läheb kokkuostu.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Oct 2013
Maine:
7
Tänud sisu valgustavate vastuste eest-minust jäävad vanad elektrikad katsetamatta.Seitsme kilo euri eest saan vägagi rõõmu pakkuva
bensuka aastast 2012+.
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Kaugel keskpingeliin on? Ampreid või 3 faasilist ühendust juurde osta ei saa?
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Kõikide nende argumentide taustal olen ma ei tea mitu korda jõudnud jälle oma varem väljaöeldud mõtte juurde, et hetkel on suund selline, et keelame sisepõlemismootorid ära, aga kogu see elektriautoteema on ikkagi poolik. Elektriauto ei ole senini tõsiseltvõetav alternatiiv nö tavaautodele- ei saa sa sõita nii, et hüppad suvalisel ajal autosse ja sõidad niikaua kui tahad ja kuhu tahad, ikka pead oma sõite planeerima vastavalt sihtkoha kaugusele ja/või laadimiskoha olemasolule, samuti ei käi laadimine (tankimine) nagu bensu/diiselmootoriga autodel, mis võtab aega mõni minut- sellega elektriauto samuti ei konkureeri. Nagu see vana hea ütlus on, et ära sülita enne vanasse kaevu, kui uus valmis on, aga hetkel kipub see asi küll kuidagi vastupidi olema- rabistame ja teeme mingi pooliku asja valmis, tatistame vana kaevu täis ja lõpuks oleme ikkagi lõhkise küna ees, kui ei saa enam üldse millegagi normaalselt sõita. Lisaks veel inimestelt sundkorras valikuvõimaluse äravõtmine. Kusjuures olen veel avastanud end mõttelt, et mis veel hobiautondusest saab- kas keelatakse lõpuks bensiini müümine ka ära ja hobiautode omanikel on lõpuks vaid võimalus autosid silitamas käia?