Postitused: 1,172
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Väike video russi töötamisest uute pihustitega. Vanad pihustid sirtsutasid juba, kuigi eelmine kevad panin uued otsad. Uutel panin töörõhu 180 peale.
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Kuidas sul see plokisoojendus niimoodi nurga alla sattunud? Poolakas vahepeal kinnituse nurka muutnud?
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Ütleks et niimoodi ots allapoole on see kohvikann märksa loogilisem.
Vesi ei jookse nii lihtsalt juhtmete karpi ja spiraal on ka paremini vedeliku sees.
Loodetavasti see vähendab selle viguri kalduvust süttida.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kuna senini on need kohvikannud kannatanud vee sissepääsemise all ja ka jahutusvedeliku lekked on olnud elektrikarpi siis selle võttega saab läbiviigud jahedamaks ja vesi ei pääse nii vabalt juhtme ühendusest sisse, siis justkui oleks asi parem.
Et spiraal tagaotsast kuivale jääb võib muidugi olla järgmine probleem.
Tööpõhimõte eeldab nagunii vedeliku keemaminekut ja minu nägemuses tekib vedeliku liikumine seal umbes selle füüsikaseaduse järgi.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Oleks seal küljes reduktor 1025-4202020 siis sellel oleks eeliseks hoovastiku puudumine.
1221-4202020 reduktor on vaid pikem tänu rippsüsteemi eripäradele ja seetõttu on tal kalduvus võlli murdumiseks mis on pikem aga toestatud samuti kui lühike.
Postitused: 1,172
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Sai korra russil klappe kontrollitud panin siis ilma klapikambri kaaneta korra käima, et näha mis toimub. Näha oli, et 2 ja 3 silindri klappide tõukurvarrast pidi ajas õli ülesse, aga 1 ja 4 silindri klappide tõukurvarrast pidi ei tulnud. Miks nii?
Postitused: 748
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
06-07-2022, 23:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2022, 23:17 PM ja muutjaks oli
I.A.)
Mis oli õlirõhk? Võimalik, et kuskil koll ees. Tühikäigul ei pruugigi "õlipidu" olla.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kuna kirjeldati alt üles ajamist, siis õlirõhuga sel erilist seost pole vaid pigem suuremat sorti karterituul puhub alt ringilendava õli üles.
Ventilatsiooniavad tulevad ka keskmistest tõukuri kanalitest niiet kõik on loogiline.
Postitused: 1,172
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Mootori remont on plaanis küll. Mõne aja kannatab veel ära kuniks ressurssi koguneb. Nii hull veel pole, et karterituulutusest õli välja lendab. Õlirõhk külmalt on 3,5 ,soojalt täispööretel 2,5 ,tühikäigul kukub 1 peale.
Postitused: 1,172
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Kas russil on võimalik klapisääre tihendid vahetada plokikaant maha võtmata?
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
jagaja klapp. vasak armatuuri küljepaneel lahti ja seal kahe poldiga kaan jagaja küljest mille võtad välja, lased õhuga üle ja paned tagasi.