(09-06-2022, 07:59 AM)Naabrivana Kirjutas: (09-06-2022, 07:13 AM)pannkook Kirjutas: Pikk sai pandud originaal.
Ah, eelmisel aastal sai maadeldud sellega, parim lahendus oli originaal rihmad.
Kuna enamus trakatseid on oma olemuselt USA päritolu, siis on ju rihmad kas 1/2 või 5/8 tolli ja pikkus ka tollides. Euromärgistus neil 4L ja 5L aga iga kuradi lehekülg annab erinevaid mõõte! 12,7 ja 13 või 16,5 ja 17 ning ainus kindel asi on väline pikkusmõõt tollides! Siis on veel ka A-tüüpi rihmad murutehnikal, kus pikkust antakse tollides aga töömõõduna. Võtad kasvõi
Stokkeri rihmamüügi lahti ja kõik markeerimised on segamini nagu "pudru ja kapsad". 4L-1/2" ja 13A on peaagu sama aga mõõdutabeli järgi 12,7X8X6,7mm on 4L ja tine 13X8X7,8mm. Suuremal rihmal elik siis 5L-5/8" 16,5X9,6X9,6 või 17B 17X11X9,4 on vahed veel suuremad. Suurim vahe on profiili kõrguses, 9,6 vs 11mm. Laiuse vahe 0,5mm ja sisekandi laius 0,2mm.
Ja siis tuleb Toro, kus isegi profiil on salastatud.
98-5310 on lühim rihm mis veab vahevõllilt hüdropumpa ja see kurat kulub miskipärast. Katsetan erinevatega. Aga mis on õige täpne profiil ja mõõt? 98-5313 on niidurihm ja neid on 3 tk. Ma sain osta õnneks 2 ehk 1 on varus. Jälle - kõik rihmaaugud tõstsid käed püsti, isegi oma purjetamiskaaslane LAki keldrist! Tavaline libisev ja pikipingutusega aga 2 rihma kiirtellimusena aasta tagasi 130€.
98-5309 on pikk V-rihm, veab mootorilt vahevõlli ja on pealtpingutatav. Selle asendasin tavalise odava A-rihmaga ja toimib. Jäävad 2 laia lintrihma, mis õnnesk on päris kobedad. Aga
130+ ja
100+ euri tükist
Kui töötab on äge kiire massin aga hooldus on küll julm kulu... Ma vist ikka leian enne palju aega pisemal odava ülalpidamisega trakatsil istuda ja õlutit rüübata kui palju raha kulutada. Ma ju ei paku iseendale sissetoovat teenust...