Mõistusevastased manöövrid liikluses

(18-07-2022, 09:06 AM)karlarnold Kirjutas:  ... Mina võtan hoo maha, et autot mööda lasta. Tema tõlgendab mu hoo maha võtmist, kui ettevalmistust sadulast maha tulla ja annab mulle teed. Mõlemad käituvad õigesti ja lõpptulemus on vale.

Kuidas lõpptulemus on vale, kui ülekäigurajal otsasõitu ei toimunud?

Elu on õpetanud, et kui Sulle otsa ei vaadata ja käega ei viibata, siis ilmselgelt ei tasu ülekäigurajale lähenejalt mõtlemisvõimet eeldada ja tuleb enda rahakoti ja päevaplaani huvides seisma jääda. Sestap ise olen pedaalides/jalutades ikka selgelt viibanud ja seni pole veel arusaamatusi tekkinud.
Vasta

Olles nüüd juba üle kuu tallapressiga tööl käinud võin öelda,et üldiselt on asi suht viisakas. Mina liigun kerg liikluseks mõeldud teel. Kuna mu teel on miljon tee ületust,siis üldiselt autojuhid teavad,et suurelt teelt maha keerates peab tallapressuri läbi laskma isegi sadulas olles. Loomulikult on eredaid erandeid. Samas silmside kiirendab oluliselt olukordi. Ja tõesti,väike käeviibe kinnitab mõtet. Vaatamata eesõigusele võin ma ju ka hoo maha võtta ja autol lasta ära keerata,sest muidu jääb ta suuremale autovoolule ette lihtsalt.
Aga lausa uskumatu on inimeste areng ikka. Kuidas saavad noored emmed/issid hakkama kõigega. Sõidavad rattaga(kõvemad käpikud lausa käed lahti),samal ajal lugedes nutifonist olulist uudist,arutades selle üle kõrval sõitva sõbranna/sõbraga ja lisaks veel jälgivad oma taga rattaga vänderdavat pisipõnni või koguni pisipõnne. Nad suudavad ümbritsevat nii hästi haarata,et isegi olematu nähtavusega ristmikul minnakse üle hoogu maha võtmata. Vist on noortel arenenud mingi läbipõõsanägemisefunktsioon. 
Evolutsioon on teinud ikka tõsise hüppe.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(19-07-2022, 07:55 AM)wagoneer Kirjutas:  ...
Aga lausa uskumatu on inimeste areng ikka. Kuidas saavad noored emmed/issid hakkama kõigega. Sõidavad rattaga(kõvemad käpikud lausa käed lahti),samal ajal lugedes nutifonist olulist uudist,arutades selle üle kõrval sõitva sõbranna/sõbraga ja lisaks veel jälgivad oma taga rattaga vänderdavat pisipõnni või koguni pisipõnne. Nad suudavad ümbritsevat nii hästi haarata,et isegi olematu nähtavusega ristmikul minnakse üle hoogu maha võtmata. Vist on noortel arenenud mingi läbipõõsanägemisefunktsioon. 
Evolutsioon on teinud ikka tõsise hüppe.

Õnne peab ka olema Big Grin

Ei ole evolutsioonil vaja neid, kelle kohe üldse ei vea ja auto alla jäävad.
Vasta

Kadunud äiapapalt küsisin kunagi, et miks ta peateel ristumisel alati hoogu maha võtab. 
Ta vastas: see, et minul peatee on ei tähenda, et teised seda teavad.
Vasta

(19-07-2022, 07:55 AM)wagoneer Kirjutas:  ...
Vaatamata eesõigusele võin ma ju ka hoo maha võtta ja autol lasta ära keerata,sest muidu jääb ta suuremale autovoolule ette lihtsalt.
...
Igaks juhuks tuletan meelde, et liikluses on eesõiguse kõrval väga oluline printsiip - seda nimetatakse usalduspõhimõtteks ning selle sisuks on see, et igal liiklejal on õigus eeldada, et ka teised liiklejad käituvad õiguspäraselt. Mõned näited:
1. Reguleerimata ülekäigurajal sõiduteed ületades on jalakäijal sõidukijuhi suhtes eesõigus, kuid jalakäija peab täitma ka LS § 25 lg 7
Reguleerimata ülekäigurajal peab jalakäija enne sõidutee ületamist hindama läheneva sõiduki kaugust ja kiirust, andma juhile võimaluse kiirust sujuvalt vähendada või seisma jääda ja veenduma, et juht on teda märganud ning sõidutee ületamine on ohutu.
See säte tähendab parktikas seda, et näiteks ülekäigurajale otse paari meetri kaugusel olevast aiaväravast jooksnud jalakäija võib jääda ka täielikult vastutavaks liiklusõnnetuse põhjustamise eest. Piiri tõmbamine on sageli raske ning tunnetuslik, õiguses ei ole matemaatilist täpsust. 
2. Peateel liikuval juhil on kõrvalteel liikuva juhi suhtes eesõigus, kuid peateel liikuva sõiduk kiirus peab olema lubatud piirides. Ekspertiisipraktikas on ka lubatust ca 20 km/h suurema kiirusega sõites võimalik välja arvutada, et peateel lubatud kiirusega sõites ei oleks kokkupõrget toimunud. Eriti reljeefselt joonistub see välja vasakpöörde olukrras, kus otse vastuliikuja poolt vaid suurusjärgus 20 km/h suurem kiirus toob kaasa selle, et eksperdi matemaatiliste arvutuste kohaselt jõuaks vasakpööraja napilt tee vabastada ning kokkupõrge oleks jäänud toimumata. 

Nüüd aga tagasi jalgratturi eesõiguseni olukorras, kus teise sõiduki juht (tavaliselt auto, aga võib olla ka sõiduteel liikuv jalgratur) peaks printsiibis pööret lõpetades teed andma, kuid eesõigus ei tööta. Kopeerin siia LS § 32.1 teksti täies mahus.

[b]§ 32.1.   Tee ületamise nõuded[/b]
  (1) Sõiduteega lõikumise kohale mööda jalgteed, kõnniteed, jalgratta- ja jalgteed või jalgrattateed lähenevad jalgrattur, kergliikurijuht, pisimopeedijuht ja mopeedijuht peavad vähendama kiirust ning ületama sõidutee jalakäija tavakiirusega.
  (2) Jalgteel, kõnniteel, jalgratta- ja jalgteel ning jalgrattateel piiratud nähtavusega teede lõikumiskohale lähenedes ja seda ületades peavad jalgrattur, kergliikurijuht, pisimopeedijuht ja mopeedijuht vähendama kiirust, et ta suudaks seisma jääda sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires ning teel oleva võimaliku takistuse ees.
  (3) Ülekäigurajal või ülekäigukohal võib sõidutee ületada ka jalgrattaga, kergliikuriga või pisimopeediga sõites, kuid jalgratturil, kergliikurijuhil ega pisimopeedijuhil ei ole sõidukijuhi suhtes eesõigust, välja arvatud juhul, kui jalgrattur, kergliikurijuht või pisimopeedijuht ületab ülekäigurajal või ülekäigukohal sõiduteed, millele sõidukijuht pöörab. Ülekäigurajal või ülekäigukohal peab jalgrattaga, kergliikuriga või pisimopeediga sõitma jalakäija tavakiirusega.

Märksõnaks on jalakäija tavakiirus, milleks loetakse ca 4-6 km/h. Jalgrattaga sõitmise tavakiirus on aga rahulikul sõidul 15-20km/h. 

Ma loodan, et ksf! wagoneer võtab iga kord hoo maha mitte üksnes seetõttu, et ta on teadlik ja viisakas liikleja, vaid ka seetõttu, et see on lausa kohustus. Just kõikvõimalike abivahenditega (rulluisud, kergliikurid, jalgrattad) liiklejatega on sellistes olukordades õiguslik lahendus hoopis vastupidine. Eesõiguse asemel on rikutud usalduspõhimõtet ning autojuht vaatamata teeandmise kohustusele ei vastutagi kokkupõrke eest. 

Paradoksaalsel kombel võib selline enne tee ületamist kiiruse vähendamine jalakäija kiiruseni anda autojuhile hoopis eksitava signaali sellest, et loobutakse oma eesõigusest. 

Liikluskeel on keeruline ning kahjuks siin ühtset loogikat ei ole. Iga inimene vaatab asju oma mätta otsast ja oma loogikaga.
Vasta

(19-07-2022, 11:01 AM)indreksirk Kirjutas:  
(19-07-2022, 07:55 AM)wagoneer Kirjutas:  ...
Vaatamata eesõigusele võin ma ju ka hoo maha võtta ja autol lasta ära keerata,sest muidu jääb ta suuremale autovoolule ette lihtsalt.
...

Liikluskeel on keeruline ning kahjuks siin ühtset loogikat ei ole. Iga inimene vaatab asju oma mätta otsast ja oma loogikaga.

Tänud selgitamast!
Aga liikluskeel EI OLEKS keeruline, kui väga "tuimalt" tehtaks KOHE räiged trahvid kõigile rikkujaile ja liikluseksam oleks kohustulik koolihariduse osa u.10 eluaastast alates. Praegu on see seis, kus autojuht on kogu aeg süüdi ja absoluutselt kõiges! Nagu valge heteromees. Kusjuures ma olen täheldanud, et autojuhid teavad lisaks oma kohustustele ka teiste kohustusi ja eeldavad nende täitmist aga tulemuseks on mis? Ja kui seesama autojuht läheb jala käima, tekib temas suisa viha igasuguste ratastel märatsejate suhtes, kes ka Sinu kodu ukse eest bussipeatusest mingi musta 2WD tõuksiga 50+ km/h läbi lendavad! Ja küsid elektrivelotaja käest, et kas ta üldse tohib Sinu pool Vabakat sõita, siis need teevad imelõustu. Need töllakad pole mitte kunagi isegi viitsinud vaadata, kummal pool on ühiskasutuses kergliiklustee ja kuspool ainult kõnnitee. Reaalselt ei tohiks Sinu pool Vabakat keegi teine veloga sõita peale laste ja nende saatjate. Sest AINSAD kes Eestis Liiklusseadust täidavad, ongi mootorsõidukite juhid sõiduteel. Kõige vähem probleemsed ongi reaalsed jalakäijad, kellel peabki olema eesõigus. Nedega "võrdsustatud" tegelastel aga enamasti ei tohiks olla mingit eesõigust v.a. ratastool. Kõik üle 6 km/h sõiteb peaks olema eesõiguseta! See on ka mootrsõiduki kiiruslik definitsioon, ju nõu Wink  Ja nii tekib mul IGA KORD kerge kanasadism, kui on järjekordne arutu ummik - miks MINA ei või LSi KARISTUSETA rikkuda ja oma väikeautoga näiteks mööda laia kõnniteed ETTEVAATLIKULT sõita??? Näiteks rollerautoga. Ja seda suvaliselt sinna parkida. Kuidas on MINU seaduserikkumine ohtlikum või teistsugusem ajudeta kihutavate tõukside või velotajatega võrreldes? Ja miks ma ei tohi Virus 36 bussi oodates tõuksijat ennast kaitstes tõugata??? Mina ei ole nurgasseisja, mina seisan BUSSIPEATUSES ikka KESET kõnniteed kui tahan! See on ju minu ÕIGUS! 

See on puhtalt Sinu eriala: miks ei ole meie õigused ja kohustused võrdselt kaitsud??? Nende moodsate vahendite tekkega tunnen ma üha enam ennast ahistatuna, kui tõesti valget heteromeest, kes sõidab autoga ja käib jala ning isegi kasutab ühistransporti! Millal hakkab Riik ka minu ja teiste minusuguste õiguseid sama aktiivselt kaitsma??? Autod ja nende juhid mind ei ohusta.
Vasta

(19-07-2022, 07:55 AM)wagoneer Kirjutas:  Aga lausa uskumatu on inimeste areng ikka. Kuidas saavad noored emmed/issid hakkama kõigega. Sõidavad rattaga(kõvemad käpikud lausa käed lahti),samal ajal lugedes nutifonist olulist uudist,arutades selle üle kõrval sõitva sõbranna/sõbraga ja lisaks veel jälgivad oma taga rattaga vänderdavat pisipõnni või koguni pisipõnne. Nad suudavad ümbritsevat nii hästi haarata, et isegi olematu nähtavusega ristmikul minnakse üle hoogu maha võtmata. Vist on noortel arenenud mingi läbipõõsanägemisefunktsioon. 
Evolutsioon on teinud ikka tõsise hüppe.

Mina sain sellest aru nii, et wagoneer pidas silmas "evolutsiooni", mitte evolutsiooni. Ning sellele läbipõõsanägemisefunktsioonile lisaks on noortel emmedel-issidel veel ka nähtamatu kaitsekilp. Aga nagu me kõik teame, ei ole asi tegelikult nii, on hoopis nii, et elu on seal nutitelefonis ka liikluses olles. Alles eile juhtusin nägema üht vahtralehega autot, mille roolis oli üks noor tibi ja punase tule all  seisma jäädes oli koheselt nuhvel nina ees.
Vasta

Veidi alternatiivset diskussiooni jalgrattaga teeületuse teemal.
Vasta

(19-07-2022, 12:26 PM)stretch Kirjutas:  Veidi alternatiivset diskussiooni jalgrattaga teeületuse teemal.
Ehe näide moodsast seltsimehest rohekommunistist kaameraga, kes isegi ei pea LSi tundma Big Grin Tulnuks ketivenitajalt maha, pidanuks kolhv peatuma. Kuigi ma ise sellises kohtades püüan oma jonni mitte ajada, hakka pärast tõestama. Aga nende koibadest mul kahju küll ei ole. 
Ja neid ksf!wagoneeri kirjeldatuid on ka meil Nõmme vahel näha. See on täitsa õudne kohe: meil võrdsed ristid ja sõidetakse nina nufflis, laps taga ja lahtiste kätega! Ja mida teeb Riik läbi Politsei silmade??? Mämmutab...
Vasta

(19-07-2022, 12:50 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(19-07-2022, 12:26 PM)stretch Kirjutas:  Veidi alternatiivset diskussiooni jalgrattaga teeületuse teemal.
Kuigi ma ise sellises kohtades püüan oma jonni mitte ajada, hakka pärast tõestama.
Nagu see vana hea ütlus oli, et targem annab järele. Olen ka jätkuvalt seda meelt, et teatud olukordades tuleb oma eesõigusest ettepoole tõsta enda turvalisus ja heaolu. Vahel ajab see küll ropendama, aga pigem ropendada kui autot hakata remontima või heal juhul haiglavoodisse, kehvemal juhul sinna 6 jalga allapoole sattuda.
Vasta

(19-07-2022, 11:01 AM)indreksirk Kirjutas:  Ma loodan, et ksf! wagoneer võtab iga kord hoo maha mitte üksnes seetõttu, et ta on teadlik ja viisakas liikleja, vaid ka seetõttu, et see on lausa kohustus. Just kõikvõimalike abivahenditega (rulluisud, kergliikurid, jalgrattad) liiklejatega on sellistes olukordades õiguslik lahendus hoopis vastupidine. Eesõiguse asemel on rikutud usalduspõhimõtet ning autojuht vaatamata teeandmise kohustusele ei vastutagi kokkupõrke eest. 

Paradoksaalsel kombel võib selline enne tee ületamist kiiruse vähendamine jalakäija kiiruseni anda autojuhile hoopis eksitava signaali sellest, et loobutakse oma eesõigusest. 

Liikluskeel on keeruline ning kahjuks siin ühtset loogikat ei ole. Iga inimene vaatab asju oma mätta otsast ja oma loogikaga.
Ma pean tunnistama,et kui tallapressiga liiklema hakkasin,siis värskendasin oma mälu nende punktide osas.  Mul ei ole kusagile kiiret. Ma ei ole spordimees  Big Grin  Ja mulle meeldib teega ristumisel korra üle õla vaadata,et kas mõni auto seljatagant tulles,soovib paremale keerata. Ehk teele,millest ma olen just üle sõitmas. Moodsaid elektrikärusid ei kuule ju kuidagi.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(19-07-2022, 12:50 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(19-07-2022, 12:26 PM)stretch Kirjutas:  Veidi alternatiivset diskussiooni jalgrattaga teeületuse teemal.
Ehe näide moodsast seltsimehest rohekommunistist kaameraga, kes isegi ei pea LSi tundma Big Grin Tulnuks ketivenitajalt maha, pidanuks kolhv peatuma...
Kui edasi lugeda, siis tuleb välja, et Politsei vaatas kogemata 2018. aasta aerofotot ja "street view" ja järeldas, et jalgrattur oleks pidanud maha tulema. Jalgrattur jauras edasi ja siis keegi kõrgem ja asjalikum tegelane Politseis tuvastas, et oi jah meie viga, et vahepeal 4 aastaga on seal liikluskord muutunud ning tädi oleks pidanud ikkagi teed andma ka rattaseljas ratturile. Aga siin on ka näha, et miks on see jalakäia kiiruseni pidurdamine vajalik kuna muidu uljalt eesõigust kasutades oleks rattur tõenäoliselt kolhvi alla jäänud.

Selle esimese lahendusega 2018. aasta aerofoto järgi tuleb küll meelde üks veneaegne anekdoot. "Miks peavad miilitsad kahekesi paaris patrullima? Sest nõutav on vähemalt 8-klassiline haridus."
Vasta

(09-05-2022, 19:05 PM)mossepower Kirjutas:  
(09-05-2022, 13:49 PM)aavu Kirjutas:  Sõpruse pst - Vilde ristmik. Kas Vildesse keeraja on "PÖÖRDEL" või veel ei ole? Sellest sõltub kas jalgratas ületab sebra rattal või jalgsi.
Ikka ju pööre paremale. Otse sõitev juht, kes ei soorita pööret, ei saagi ju kuidagi antud sebra taha sattuda.
Ülaltoodud info järgi siis võib antud ülekäigurajal justkui rattaseljas ratturi "alla ajada" kuna rattaseljas ratturil on eesõigus ainult juhul kui eksisteerivad enne ülekäigurada autojuhile märgid "557" jalgratta- ja jalgteega lõikumine ja anna teed. Seda siis muidugi ainult kõnealusel kanaliseeritud parempöördel, kus ülekäigurajast üle sõitev juht on veel otse sõitev juht ja manööver hakkab toimuma seega alles pärast ülekäiguraja ületust.
Vasta

(19-07-2022, 12:26 PM)stretch Kirjutas:  Veidi alternatiivset diskussiooni jalgrattaga teeületuse teemal.

Selliste linkide postitamisel võiks hoiatuse juurde panna, et lugemine omal vastutusel. Ma võtsin kogu teema lugemise ette ja sain üsna kiirelt vingumürgituse.

Selliseid vestlusringe lugedes saab üsna kiirelt selgeks, et jalgrattasõit on tervistkahjustav (sest hea tervisega inimene ei suuda nii palju hädaldada) ja keskkonnavaenulik (kõik Tallinna diiselmootorid kokku ei suuda nii palju vingu toota kui käputäis ketivenitajaid) liikumisviis.
Vasta

Krt, ei taibanud tõesti automehi ette hoiatada Big Grin
Vasta

See kiiruse vähendamine on selline kahe otsaga asi , mida siin lõimes on ka kirjeldatud ehk siis auto juht võib arvata / oletada et rattur annab teed , seega tuleb tähelepanelik olla . Minu kogemuse kohaselt jalgratturid kohas kus neil on eesõigus ehk sõiduk teeb pöörde ja ületab kergliiklustee võtavad kiiruse maha ja kiikavad sõidukijuhi poole et olla ohutuses kindel , hull on lugu rulluisutajate ning suvesuusatajatega , need annavad kõva hooga minna ega vaata mujale kui vaid ette .
Vasta

(20-07-2022, 00:20 AM)kass Kirjutas:  Halloooo!
Väga huvitav jama jällegi, kõik see jalgratturite liiklemine jms! Ma saan aru, tahaks õudsalt (või ka ütleme, niisama oma tarkust ja indulenentsi avalikustada) midagi kirjutada! Mina sõidan jalgrattaga (muidugi on see olnud sügav mesopotaamia, kus autosi ja liiklemist, kui sellist pole kunagi olnud ega ka ilmselt ei tule enne puutini vabastavat tegevust), juba ammu ja sõidan ilmselt veel ka edaspidi, kui mind ära ei kutsuta või tagumine rehv ei lõppe ära.... mingitest reeglitest pole mul aimugi, load A B C on aastast 1981. A küll 1979, aga vahet pole.
Jõudsin jällegi juba unustada, millest jutt oli, aga universaalne vastus minu poolt on, et sööge seda sammustki, aga 2 -l rattal õppisin sõitma juba 196X millalgi. Ei ole mul olnud lampe ei ees ega taga, rehvlektroreid, kellasid ega maeiteamida veel ja ma ei ole nii loll, et ei saaks aru, et kui keegi ei rikuks midagi, keegi ei sõidaks millegagi või keegi ei avaldaks mingeid elumärke, siis oleks elu mõnus ja kirjutada ei oleks milestki (saan aru, kes armastab ja oskab, see kirjutab ikkagi milllestki, vahet pole).
Kokkuvõtteks - minu asjatundmatu ja ebaseaduslik arvamus on selle ülekäigu jms jama kohta - mina sõidan jalgrattaga juba 
üsna pikka aega ja mul on suva teie reeglitest, ma isegi ei tea neid ja ei tahagi teada! Ja ei ole mul olnud mingeid probleeme  ja usun, et ei tule ka, kõik need kõrvaklapid, nutitelefohid jms kräpp, see ei puutu algselt ja otseselt jalgratasse, aga seda usinad postitajad ei ole suutelised hoomama ja neile ei olegi ilmselt oluline olemus, vaid mingi konkreetne ristmik vms, tahaks lihtsalt näidata, et nad on elus, adekvaatsed ja et neil on igav... sama siin, aga mina ei kurda, mina sõidan ja minu pärast keegi validooli ka ei ole näksinud, ma arvan.
Muidugi, mina ei ela linnas, meil autosi ja traktoried ei ole, jalakäijatest kihtsalt sõidame üle või ümber....
Ja ma ei teagi, milles oli probleem või ka seda oligi, kirjutajaid igatahes oli kindlasti ja see fenonem toidab ka seda foorumit, kahtlust pole....
Aga meie külas nagu metsikus keskeestis üldiselt, keegi ei tea mingeid ülekäiguraja  ületamise reegleid ja ei taha ka teada, mina kaasa arvatud. Kõik see jama, mis siin teemas selle kohta on kirjutatud, see kotib ainult mingeid friike ja juriste js vb veel kedagi, kes lugeda oskab või viitsib....
Aga muidugi on siin voorumis hulga asjalikke liikmeid, kes sel teemal on valmis arutlema oksendamiseni, vabandan, väsimuseni, ja kõike seda on väga huvitav lugeda foorumlastel, kes jalgrattaga sõita ei oska, kes oskavad ja kes ei sõida, lihtsalt vägga vaffa arutleda.... aga kes sõidavad oma tõuksidega jms saatanats määratletud sõidukitega, nemad seda paska siin ei loe ja ei saagi lugema, erinevalt minust, kelle vaimne seisund on niigi halb.
 Aga laske edasi, postitage oma jama edasi, kirjutada ju tahaksime me kõik, vaja oma teadmisi ja kogemusi edasi kanda ja anda, saame kõik (peale minu) targemaks!

tervitades, Priit, muidugi mitte eriti kaine.....
Nii ilusasti öeldud! Peame lootma, et mõni liiklusprobleemidest huvituv jalgrattur homme seda toetusavaldust sõites nuhvlist lugedes liiga uljaks ei muutu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(20-07-2022, 00:39 AM)Marko Kirjutas:  Nii ilusasti öeldud! Peame lootma, et mõni liiklusprobleemidest huvituv jalgrattur homme seda toetusavaldust sõites nuhvlist lugedes liiga uljaks ei muutu.

Aitähh, Marko, demaagoog ja muidu .....!
Mingeid liiklusprobleemidest huvitatud jalgrattureid siia foorumisse ei satu, pole sattunud ega ei satu ka edaspidi, väike m
ürk  (mitte lahja selle peale).
Saan aru, tahaks vaielda ja oma tõde kuulutada.... siia mandunud foorumisse ei suvatse keegi "liiklusprobleemidest huvituv jalgrattur"  (kas selliseid üldse on, ma kahtlen?) nina pistma (kaine peaga!), ma arvan!
Aga on foorumlasi, kes on alati valmis õpetama, kel on alati õigus ja kes lihtslt ei saa aru ning elavad omas maailmas, tunnustagem neid selle eest väikese mainepunktiga, see neile meeldib!
Minu poolt aga, Marko - pista see toetusavaldus koos nuhvliga omale või mingitele uljastele jalgratturitele.....kuhu iganes!
Vasta

Halloo!
Väga vabandan, teen veel ühe postituse selles tähtsas teemas!  Rolleyes
Isiklikult usun, et kõik see ülekäiguraja ületamise tragöögia jms jalgratturite poolt tekitatava füüsilise ja vaimse valu kajastamine siinses maeiteamisfoorumis liikmete poolt on muidugi väga vajalik ja tähtjas, elu muutub paremaks, palgad, liikluskultuur, rohejälg ja rahvusvaheline olukord.....
Aga unustasin juba jälle, mida tahtsin kirjutada aga vb ka teised siia kirjutajad ei adu täpselt, mida nad kirjutavad... tegelikult?

Lihtsustatult - minu isiklik subjektiivne mitte  tõele pretendeeriv arvamus on, et see kõik jalgratturite teemal tehtud belletristika ei ole õige, kogu see teema on kahtlane grafomaanide poolt kusagilt välja imetud ainestik, vaieldamatult väga populaarne ja minu arvates täielik jama!
Vasta

(20-07-2022, 01:26 AM)kass Kirjutas:  Halloo!
Väga vabandan, teen veel ühe postituse selles tähtsas teemas!  Rolleyes
Isiklikult usun, et kõik see ülekäiguraja ületamise tragöögia jms jalgratturite poolt tekitatava füüsilise ja vaimse valu kajastamine siinses maeiteamisfoorumis liikmete poolt on muidugi väga vajalik ja tähtjas, elu muutub paremaks, palgad, liikluskultuur, rohejälg ja rahvusvaheline olukord.....
Aga unustasin juba jälle, mida tahtsin kirjutada aga vb ka teised siia kirjutajad ei adu täpselt, mida nad kirjutavad... tegelikult?

Lihtsustatult - minu isiklik subjektiivne mitte  tõele pretendeeriv arvamus on, et see kõik jalgratturite teemal tehtud belletristika ei ole õige, kogu see teema on kahtlane grafomaanide poolt kusagilt välja imetud ainestik, vaieldamatult väga populaarne ja minu arvates täielik jama!
Ehk siiski ülehindad end natuke?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: edvard, 23 külali(st)ne