Mõistusevastased manöövrid liikluses

(20-07-2022, 01:26 AM)kass Kirjutas:  Halloo!
Väga vabandan, teen veel ühe postituse selles tähtsas teemas!  Rolleyes 
Halloo!

Ära vabanda vaid räägi, aga ka teised suured ketivenituse sõbrad, et kui SUUR on Teie kogemus mujal ilmas rattalembestes linnades autoga või rattaga sõitmisel??? Jätame põderlandia kui ajuvabaduse liiklusterroriga riigikese kõrvale. Näiteks Hollandis, Prantsusmaal, Taanis, Belgias, Alpides mägedes etc? Sest ratastega saab kohtuda IGASUGUSTES oludes, ka järsust mäest üles turnides VÕIB sulle mingi kamp downhillereid vastu kihutada! Ma olen selles suhtes õnnelik, et oma purjereisidel on saanud kõike seda ka teha ja omajagu. Eksootiliseim autosõit on näiteks Jersey saarele ring peale ja valetpidi rooli ja liiklusega, kus tegeled "sellega", ei tekitandu kordagi ükski jalgratas probleeme! Ei ole Amsterdamis autoroolis või LaRochellis veloga tunnetanud probleeme. Hollandis on veel ju ka kiivrita 49-kupsistega kimavad Prouad teel turult koju ka samadel teedel! Kui on foor ja PUNANE siis KÕIK ka seisavad! Eestis??? 

Rattaterror on kõige jäledam Eestis ja Soomes, viimane on Riik kus ma üldse käimist väldin. Kui, siis vett pidi sadamasse ja võidusõidule, muud head põderlandias pole. Igalpool mujal on see, et kui reegleid tead, siis KÕIK ka neid täidavad! Mis on aga erisus: ela aga lase teistel ka elada! Ratas on seal VANA ja väljakujunenud kultuuriga liiklusvahend. Mul on olnud au olla 10 päeva seal linnas siis, kui jalad hakkasid alt kaduma ehk ratas oli minu ratastool. Ja ma ikka sõtkusin kõvasti ja JÄLGISIN nii linna ülesehitust kui käitumiskultuuri. See on piisav aeg! Kuna meil oli jahipeal kokkukas, siis Yelot ei tarbinud. Seal on varsti 50 aastat rataste jagamismajandust, Bolt pole mingi "uus" asi! Nagu purjetamises on neil täiesti sõge "kultuurikiht" ja sealses sadamas on peaaegu 6000 purjekat, on ka rattasõidukultuur seal ülikõrge! Kuna ma olen elus saanud tarbida PARIMAT, siis Eestis ma ka vähemaga ei lepi! Aga tõuksidega olevat kõikjal probleem, sestap on need pärist paljudes paikades suisa keelatud. Aga see on juba pigem laste kasvatamsie ehk kasvatamatuse teema. 

Tsitaat:La Rochelle, on the French Atlantic coast had a legendary mayor back in the 1970's. Michel Crepeau. He was quite the urban planning revolutionary and the rest of France thought he was quite mad. At that time progress was built in concrete and asphalt.
Inspired by Copenhagen, he created pedestrian streets in the city centre and, in 1974, he started a bike share programme. Both Amsterdam and Copenhagen flirted with bike share programmes back in the 60's, but they didn't last. La Rochelle was the first city to make it stick. Until Copenhagen, in 1995, started their City Bike (Bycyklen) system and the idea started to spread.
Vasta

(20-07-2022, 00:20 AM)kass Kirjutas:  ...
Aga meie külas nagu metsikus keskeestis üldiselt, keegi ei tea mingeid ülekäiguraja  ületamise reegleid ja ei taha ka teada, mina kaasa arvatud. Kõik see jama, mis siin teemas selle kohta on kirjutatud, see kotib ainult mingeid friike ja juriste js vb veel kedagi, kes lugeda oskab või viitsib....
....

Sellise suhtumise korral otseloomulikult jalgrattur vastutab oma pohhuismist tulenevate vigade eest oma rahakotiga kuna jalgratastel liikluskindlustust pole ja kui pappi on nagu ratsahobuse sedasammustki, siis miks ka mitte. Äsja tõi politsei näite kuidas jalakäijale otsa sõitnud jalgrattur pidi maksma 20 000 eur jalakäia töövõimetuse kompensatsiooni kuna jalakäija oli kõrgepalgaline ning jäi ratturi põhjustatud õnnetuse järel ajutiselt töövõimetuks. Kuna endal 20 tonni tagataskust niisama lihtsalt võtta ei ole ja jalgrattaga sõita meeldib, siis tuleb liikluseeskirja ikka väga täpselt tunda, et mitte ennast kogemata "võlavanglasse" pedaalida.

Samamoodi irooniline oleks nt. 4 eurose bensiiniraha kokkuhoiuks jalgrattaga tööle minnes juba nt. tuhande eurose kuluga liiklusõnnetus põhjustada. Autojuhi eksimuste eest maksab kenasti tema kindlustus, aga kergliikuri juht peab ise vastutama ja seda oma rahakotiga. Seega on kõrgendatud huvi korrektse liiklemise osas kergliikuriga täiesti seletatav ja mõistuspärane.

Otseloomulikult oleks ka teistpidi seletatav, et veneaegse rattajäänusega Grossi poodi pedaalivatel joodikutel ja ka mõnel muul põhjusel lootusetult kõrvuni võlgades ja heitunud isikutel on sügavalt suva, et kas ja mis kahju ta põhjustab kuna võtta talt niikuinii midagi pole. Samas selliste kergliikuri juhtide osakaal on tänapäeval kaduvväike ning enamus kergliiklejaid peavad ikka oma tegude eest siiski raha ja varaga vastutama.
Vasta

(20-07-2022, 12:02 PM)mossepower Kirjutas:  
(20-07-2022, 00:20 AM)kass Kirjutas:  ...
Aga meie külas nagu metsikus keskeestis üldiselt, keegi ei tea mingeid ülekäiguraja  ületamise reegleid ja ei taha ka teada, mina kaasa arvatud. Kõik see jama, mis siin teemas selle kohta on kirjutatud, see kotib ainult mingeid friike ja juriste js vb veel kedagi, kes lugeda oskab või viitsib....
....

Selliste kergliikuri juhtide osakaal on tänapäeval kaduvväike ning enamus kergliiklejaid peavad ikka oma tegude eest siiski raha ja varaga vastutama.

See on kõva argument, mida peaks kohe vägapalju rohkem massideni viima! Lisaks trahvimsiele on ka seesama võimalik võlavanglalik terendav kohustus see ,mis võib nii mõnegi kultuurselt käituma panna. Vaja on veel paar kaasust, paar suuremat kahjutasu väljanõuet ja eks muutuvad ka need suhtumised.
PS: ise ratasvahenditega kergliikudes pole siiani kordagi nii isegi mõelnud aga good point! Siiani õnneks ainult ise näoga "asfaldit kündud" jms aga  edaspidi on siis veel üks "lisa-mõjutusvahend" kuklas ontlikku käitumist meenutamas Wink
Vasta

Mul oli just täna üks selline, mitte küll veel ohtlik olukord, kui läksin mina jalgrattaga mööda peateed ja kõrvalteelt tuli kaks helerohelist elektritõuksi, ühel oli üks siuke 16 aastane tüdruk seljas ja teisel 2 samasugust ja ma küll ei täheldanud, et ükski neist oleks üldse kuskile mujale vaadanud kui otse ette.
Vasta

Juhtusin ükspäev nägema sellist liikumisviisi, kus arvatavasti ema oma lapsega, sõitsid selle tõuksiga kahekesti. Lapse pea ulatas vaevalt üle lenksu vaatama, ema siis seisis lapse taga ja andis gaasi.
Kui neil mingi kukkumislaadne toiming peaks tekkima, siis see ema tõenäoliselt muljuks oma lapsel hapniku lenksu vahele kinni. Hea, kui ainult korraks...
Üldse ei saa ma ka sellest aru, millise organiga too „insener“ mõtles, kui ta nii väikese esirattaga liiklusvahendi disainis. Iga väiksem auk, või kivi peab selle, justkui posti taha kinni. Meil neid auke jätkub.
Mõni kipub kõnnitee servast ka suure kiirusega, või nurga all, üles ... imestab, et miks ta kukub.
Kui vaadata võistlustõukse, on nende rattad hoopis teise mõõduga. Mõttega ikka!
Vasta

Hiiumaale minejad olid täna väga pahased. Ratturid ummistasid praami.Lausa 4 autot jäi maha.  Big Grin

Pilt laenatud FB st.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(21-07-2022, 12:06 PM)samodelkin Kirjutas:  Üldse ei saa ma ka sellest aru, millise organiga too „insener“ mõtles, kui ta nii väikese esirattaga liiklusvahendi disainis. Iga väiksem auk, või kivi peab selle, justkui posti taha kinni. Meil neid auke jätkub.
Bolti ja Tuule pillidega ei ole asi hull, see ratas on juba täiesti ok suurusega. Kuni 25km/h ja üksinda. Ma pole väga suur kasutaja olnud aga käinud näiteks ka Rahumäe kalmistul jne - ei ole ka seal "kuumastikul" probleemi! Mõistus peas, kannatab täiesti ka metsateedel ja juurikatel sõita. Pigem lõhub ratast, mis pole ka ju eesmärk. Ja ma ei salga, et on proovitud ka mälumängult paari õlle pealt Nõmme vahel koju sõita ja ka siis võtad teadlikult rahulikumalt ja mina lõppkiirust kül lei proovinud. Kui ma 5 km/h asemel 12-15 isegi sõidan, olen 2,5 kildi peale ajalises "megavõidus". Ega ma nüüd "nii ontlik" siis ka pole Wink ja mitte et kiire oleks olnud. Sellise merel lubatud 0,5'ga on tõuks ikka väga ohutu võrreldes piiramatu kiirusega kaatriga...isegi siis, kui ennast tagasi hoida. Aga kui juba jala tuiad ja pilk on klaasistunud, siis pole küll mistahes ratastel ja/või kiiremalt ujuvate vahendite rooli asja... 

Ehk kogu selle moodsa kergliikurlusega peab natuke harjuma, omajagu peab jõuliselt rahvast "kasvatama" rahaliste vahendite äravõtmisega, siis peab kõvasti lihtlabast loogikat kasutama ka seadusandluses ja 5 aasta pärast me isegi enam ei mäleta neid tänased probleeme. Ja muidugi tehnoloogia ise ka, nagu Bolt kes juba praegu arendab GPS-põhist kiiruse piriamist. See on super asi. Seesama Viru bussipeatuste jada Musumäe müüri all kasvõi...Seal on äkki 3 bussipeatust + tramm? See oleks ka päris äge, kui seesama süsteem näiteks Vabakal ühel pool lubabki vaid jalakäija kiirust sest tegu on kõnniteega Wink Tahad 25 sõita, mine õigele teepoolele. Sama ka seal, kus on sõiduteele maha joonitud rattarajad. Saab aru et oled kõnniteel ja kiirus ongi piiratud. Järgi jäävad "era"tõuksid aga nendega on siis juba lihtne rahaliste vahendite kulutamisega korda luua sest neid on vähe. 

Kogu asja juures ongi kurb see, et me hakkame üha enam "vajama" tehnoloogilist aju kes meie eest mõtleb! See ka elektriauto teema. Me üha enam minetame seda "oma peaga mõtlemise" võimet. Siin toodud ema näitel peab Bolt hakkama mõõtma tõuksile astuvat kaalu ja mõistatama, kas ongi ajudeta ema lapsega või lihtsalt miski paks kes toetas õllekasti ka jalgevahele. Et nüüd lapsevanem suudaks ISE oma peaga mõelda... Ehk probleem on "Pandeemiline Mõtlemisvõime Kängumine" ehk PMK.
Vasta

Ei tasu erutuda - looduslik valik roobitseb selle issanda loomaaia pikapeale puhtaks, meeldib see või mitte.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Täna kulgen mina Põltsamaalt Tartusse.Mingil hetkel korralik rong ees.85-95km/h nagu kummi otsas.Möödasõit oleks üsna suitsiidne olnud,mõtlen et seal kus kaks pluss üks saan mööda.Ei,kus sa sellega,kolmerealise peal rongijuht vajutab 120 peale ja kõik teised ka.Kolmerealine saab otsa ja jälle oleme nagu kummipaela otsas 85-95.Krt. aru ma ei saa kui tahad 90km/h sõita, no jumalapärast ,aga sõida siis kolmerealise peal ka sama kiirusega kes tahab saab mööda ja ongi kõik hästi.Olen seda enne ka tähele pannud,et kes kaherealise peal uinub ja omale rongi taha korjab muutub kolme või neljarealise peal täitsa pööraseks kihutajaks.Huvitav oleks mõnega sellistest vestelda,et mis seal just kupatama paneb ja kaherealise peal mitte?Mõni sõiduki eripära või juhi tervislik seisund või midagi kolmandat?
Vasta

(21-07-2022, 20:15 PM)Kivipurustaja Kirjutas:  Täna kulgen mina Põltsamaalt Tartusse.Mingil hetkel korralik rong ees.85-95km/h nagu kummi otsas.Möödasõit oleks üsna suitsiidne olnud,mõtlen et seal kus kaks pluss üks saan mööda.Ei,kus sa sellega,kolmerealise peal rongijuht vajutab 120 peale ja kõik teised ka.Kolmerealine saab otsa ja jälle oleme nagu kummipaela otsas 85-95.Krt. aru ma ei saa kui tahad 90km/h sõita, no jumalapärast ,aga sõida siis kolmerealise peal ka sama kiirusega kes tahab saab mööda ja ongi kõik hästi.Olen seda enne ka tähele pannud,et kes kaherealise peal uinub ja omale rongi taha korjab muutub kolme või neljarealise peal täitsa pööraseks kihutajaks.Huvitav oleks mõnega sellistest vestelda,et mis seal just kupatama paneb ja kaherealise peal mitte?Mõni sõiduki eripära või juhi tervislik seisund või midagi kolmandat?

Seesama nähtus on ka Soomes väga laialt levinud. Aga neil on muidugi 2+1 teed ka hulka kauem olnud kui meil.

Aga no eks selliseid episoode on teisiga. Ka täiesti tavalisel maanteel.
Möödunud pühapäeval maalt koju sõites juhtus ka, et minu 93km/h kruiisikiirus jäi ühe Avensisega tädi jaoks väikseks. Lähenes tagant päris kiiresti, siis tegi piiratud nähtavusega kohas möödasõidu ja jäi minu ette 88km/h tiksuma, mitte kedagi eespool ei olnud.
Pole see 88km/h mingi surm, kuigi see kippus pisut kõikuv olema, aga lihtsalt täiesti arusaamatuks jäi see käitumine.
Hiljem 2+1 peal sain tast mööda, kuigi üritas mulle ka ette keerata (seal oli liiklus juba tihedam), siis nägingi, et keskealine blond tädi oli roolis.
Vasta

Kaks kummalist juhtumit läänemaalt.

Esimene juhtum.
Träfikulaadne toode on enda järgi kolonni kogunud. Kui vastutulijaid pole, kiirendab. Vastutulijate lähenedes võtab ilmselt jala pedaalilt. See iseenesest pole midagi uut osade kodanike poolt liikluses, aga see mida märkasin lõpuks sellest kolonni juhtoinast mööda sõites oli küll arusaamatu. 
Üle keskkea tegelane rooli taga konkreetselt filmis mööduvaid sõidukeid telefoniga küljeaknast ja ise ilmselt rääkis samal ajal midagi ilmekalt...
Luges oma arust lambaid või...

Teine juhtum.
Rohelise uuema malli vitara(mitte see millega kunagi politsei ja piirivalve sõitsid)piloot peaosas hommikul enne kaheksat Haapsalu suunal. Jõuan  järgi, tuvastan sarnase kiirendan/veeren vabalt käitumismustri ja sooviga stabiilsel kiirusel sõita asun otsima võimalust möödasõiduks. Leian sobiva hetke, kus vastutulijani on maad enam kui piisavalt ja alustan manöövrit. Kõik läheb plaanipäraselt kuni hetkeni mil tuvastan vaatamata eelnevale kiirusele lisandunud +30 kilomeetrile tunni kohta on see roheline mul kõrval ja vastutulev auto hakkab häirivalt lähedale jõudma. Katse parema suunatulega soovist reastuda märku anda tulemust ei too... Roheline on jonnakalt kõrval. 
Mis mul üle jäi. Pidurdasin maha, reastusin oma vööndisse ja avastasin hetke pärast et roheline liigub jälle 85 km/h...
Teisel katsel õnnestus möödasõit võimalik et tänu suuremale piirkiiruse ületamisele edukalt kui välja arvata see pisisasi et tegelane vitaras vehkis usinalt rusikaga ...
Ausõna, kui ei oleks aja peale minek olnud oleks leidnud viisi selle tegelasega lähemalt tutvuda...
Vasta

See lammaste lugeja oli tõesti veidi kummaline näide. Samas see roheline Vitara- tean seda tunnet, et tahaks veidi "rääkida"- see on pehmelt öeldes tõsiselt häiriv, arusaamatu nagunii- see on mõnele vist ego küsimus, kui keegi mööda peaks saama.

Aga see 2+1 teel see olukord, kui 2-realisel osal leitakse gaasipedaal üles ja 1-realisel osal tukkuma jäädakse, on väga levinud ka Rootsis. Aga miks, sellest ma ei ole aru saanud, kohati jääb selline mulje, et neil uinujatel on mingi foobia või hirm sõiduradu eraldavate piirete vastu ja üherealisel osal tekib mingi tunneliefekt.
Vasta

See roheline viagra meenutab kangesti saksa pensionäri kes oma pensionifondi arvelt ostnud mingi väikese uue või uuemapoolse auto ja siis tuleb teepeeale "politseiniku" mängima arvates, et mis tema teeb see on ainuõige.
Kui mööda lähed kukkub takistama ja lisaks annab arusaamatuid heli, valgus ja viipesignaale. Oleks aken lahti kuuleks ka üht-teist verbaalset.
Lihtsalt uue autoga kaasneb märgatav enesehinnangu tõus mis ei taha kuidagi enam autosse ära mahtuda. Ajab üle ääre nii, et teised ka sellest osa saavad.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Arusaamatused algavad sageli sellest et osad sõidavad spido, osad gps järgi. Kiiruste erinevus võib nii olla vahemikus 5-10 kmh. See mis gps järgi kulgejale tundub venimisena 85-ga sõidab teine kellade järgi 90-95-ga ning ei tee tegelikult midagi valesti. Möödasõidu tahtlik takistamine on muidugi omaette teema ning kummipaelana käituvad tavaliselt need, kelle autol pole püsikat.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(22-07-2022, 11:59 AM)Daff Kirjutas:  See roheline viagra meenutab kangesti saksa pensionäri kes oma pensionifondi arvelt ostnud mingi väikese uue või uuemapoolse auto ja siis tuleb teepeeale "politseiniku" mängima arvates, et mis tema teeb see on ainuõige.
Kui mööda lähed kukkub takistama ja lisaks annab arusaamatuid heli, valgus ja viipesignaale. Oleks aken lahti kuuleks ka üht-teist verbaalset.
Lihtsalt uue autoga kaasneb märgatav enesehinnangu tõus mis ei taha kuidagi enam autosse ära mahtuda. Ajab üle ääre nii, et teised ka sellest osa saavad.
Muidugi see isehakanud politseiniku mängimine eelneva näite põhjal on veidi kummaline, kui lubatud, noh, ütleme 90 asemel antakse lõpuks 130-140ga minna, et jumala eest see teine mööda ei saaks ja see siis "maha rahustada". Selle jaoks võikski autol veidi kiluvatte ka olla, et vajadusel lihtsalt mööda "hüpata".
Ja Daff, sa oled kindlasti palju seal Saksas ja mujal sõitnud (minu kogemus sealpool on üsna väike) ning kuuldavasti on seal palju ka selliseid, ka veokajuhte, kellest möödasõites mõni lausa rooli taga karjub, rusikatega vehib, pärast signaalitab, vilgutab ja ei tea mida kõike veel teeb.
Vasta

Mul jälle traktoriga liigeldes tekib aegajalt mõte, et liikluseeskiri on kuidagi muutunud vist.
Viimane aasta nimelt on hakatud massiliselt mööda trügima võimatutes ja imelikes kohtades ning selle käigus pole vastutulev auto mingi küsimus.
Saan muidugi aru, et bensiin on kallis ja mingi traktori pärast pidurdama ikka ei hakka ju, küll ära mahub...
Võibolla ise ka süüdi, et tee ääres sõidan mitte keset rada aga no kas poolhaagisega autodel on ikka vaja hoogu vähendamata mööda minna kui teine samasugune vastu tuleb...
Sõiduautod lähevad teinekord ka pimedas kurvis kui mina näen, et veokas tuleb vastu ja sõiduautojuhi kavatsust mööduda, kuigi ta selleks märku anda ei viitsi ja siis võtad ise nii äärde, et sõida või helkurpost maha...
Samas võibolla ongi Tartu-Võru maanteel traktorite liiklus ära keelatud?
Samas paljud bussijuhid on rõõmustavalt viisakad kui annavad halva nähtavusega kohas tagant lähenedes tuledega märku ja kui kedagi vastu ei tule, siis annan ise ka suunaga aegsasti märku ja lasen hoogu maha et buss kiirendamata mööda saaks ning bussijuht ei pea paljuks ka tänada.
Vasta

(22-07-2022, 16:05 PM)Aare R. Kirjutas:  ........ kuuldavasti on seal palju ka selliseid, ka veokajuhte, kellest möödasõites mõni lausa rooli taga karjub, rusikatega vehib, pärast signaalitab, vilgutab ja ei tea mida kõike veel teeb.


No sellistest vendadest võiks paksu raamatu kirjutada.
Aga see möödasõidu takistamine on seal nagu mingi rahvuskultuuri osa.
Õukei, sa takistad auslanderit, selge. Võõras ikkagi aga ta pedereerib teist sakslast ka. Ja kutsub tühja asja eest isegi teisele sakslasele politsei rääkimata väljamaalasest.
Kui kellegi "teadliku" liikleja meelest oled midagi valesti teinud sõidab kõrvale ja vehib telefoniga. See on ähvardus ja korralekutsumine  nende meelest.

No ja need igasugused erinevad heli ja valgus märguanded nendest ei hakka rääkimagi.
 
Oli juhus kus tulin mäest alla ja pimedast pealesõidust  tulid väike ja suuur peale. 
Viisak oleks vasakule võtta ja nad peale lasta aga rida täis ja lisaks väike pidurdas ees. Mina ka muidugi. Günter aga arvas, et ma tahtlikult takistasin ja karjus kabiinis nii, et minumi oli kuulda  läbi kahe klaasi "Arschlochhhhhh".
Kõige egoistlikumad liiklejad euroopas.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Veel kummalist käitumist, sõidan püsikaga gps järgi mõni km üle lubatu, peeglist näen, et taganttulija jõuab järgi, sama tempoga sõidab mööda, ja siis jääb ette uimerdama ( pean päris mitu klikki püsikat maha võtma).
Kuna eessõitjal kiirust juurde ei tule, arvake ära, mis näoga sealt vaadatakse, kui tast uuesti mööda sõita, et endise kiirusega jätkata.
Teine näide, sõidan motikaga, jõuan järgi vanale VW golf, vist 3 tüüpi autole, kiirus umbes 80.
Sõidan mööda, sees istub ilmselt juba pensioniikka jõudev härra, kohe pärast möödasõitu sätib tegelane ennast mulle tagarattasse, ja hetke pärast surub mööda, ja uuesti kiirus maha.
Egas midagi tuleb uuesti mööda sõita, seekord veidi kiiremini, sama olukord kordus, papi jälle tagarattas kinni.
Tegin siis seda, mida motomehed nimetavad täpiks tõmbamiseks, kuigi seda ei ole ilus teha, kuna auto meeter sinu tagarattast ei ole mugav tunne, motikaga ju pidurit ei pane.
Kuna riigi aktsiaid osta ei soovi, siis olles paari kurvi jagu edumaad saavutanud, panin pidurit, ja metsateele peitu.
Hetk hiljem kihutas mööda seesama volkar ilmselt maksimaalse kiirusega mida see oli võimeline arendama, ja kadus kaugusesse, nüüd sain oma sõitu normaalselt jätkata.
See jäi mulle teadmatuks, kui kaua härra üritas mootorrattale järele jõuda (:.
Vasta

Eesti autojuht ei oska kolonnis sõita - siia alla läheb ka vägisi teisest möödapressimine. Ego teema on ka muidugi mängus.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Sõites kaubikuga on see suur ego väga nähtav. 
Selles mõttes et ego ei lase paljudel kaubiku taga sõita.
Tavaline on olukord kus püsikaga kulgedes jõuab auto sulle järgi läheb mööda ja jääb jalgu. Lähed ise mööda ja siis kas takistatakse või üritatakse uuesti mööda minnes hoogu maha võtta. Miks ? 
Tulid järgi läksid mööda aga mine siis edasi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 14 külali(st)ne