23-07-2022, 15:04 PM
Täpselt nii peakski olema!
(23-07-2022, 12:19 PM)MeelisV Kirjutas: Sõites kaubikuga on see suur ego väga nähtav.Egas alati pea ego olema ... mulle ka ei meeldi kaubiku, bussi ega veoka taga sõita, palju s.tta lendab üles, eestoimuvat ei näe etc Üritan mööda saada, et oleks vaateväli ees puhas. Kui on püsikaga auto, siis on lihtne ees kiirust hoida, enamasti mul ilma püsikata masinad, siis võin tõesti kõikuma jääda, ehkki üritan olla stabiilne ... Ja eks see järgijõudmine on enamasti sellest tingitud, et kogemata oli jalg raskeks muutunud.
Selles mõttes et ego ei lase paljudel kaubiku taga sõita.
Tavaline on olukord kus püsikaga kulgedes jõuab auto sulle järgi läheb mööda ja jääb jalgu. ...
(25-07-2022, 10:57 AM)Walter Kirjutas: Eelkirjeldustest selgub et vahest aitaks raske veose või piiratud kiiruse tunnusmärk sõidukitele, mis võiks muutuda kaasliiklejate tähelepanu objektideks.
(25-07-2022, 11:15 AM)v6sa Kirjutas:Täpselt sel teemal oli mul just hiljuti vestlus ühe sõbrapoisiga, kes samuti veoka peal sõidab ja kui tal naine algul imestas, et "miks sa nii aeglaselt sõitma hakkad?", siis peale (õnneks) vähest selgitamist ei olnud sel teemal tal rohkem vaja rääkida. Me kõik hakkame ju raskete asjadega aeglaselt liikuma, aga olen seda ka kõigile öelnud, et vot see on küll asi, mis mind- no ütleme otse välja- ei koti, mis tagasõitjad arvavad, sest see on asi, mille vastu rohtu ei ole. Aga see ongi seni, kuni hoo sisse saame, edasi ei tohiks üldiselt enam kedagi segada. Oinaste koha pealt on võsal täiesti õigus- pane sa neid kleepse, märke, lipukesi või mida iganes- kes aru ei saa või ei taha saada, ongi see enesekeskne tüüp, kes oma mullist välja näha ei suuda.(25-07-2022, 10:57 AM)Walter Kirjutas: Eelkirjeldustest selgub et vahest aitaks raske veose või piiratud kiiruse tunnusmärk sõidukitele, mis võiks muutuda kaasliiklejate tähelepanu objektideks.
Kui massihävitusrelva ohjamise õiguse saanud inimene ei taipa ise, et suur ja raske koormaga veoauto ei ole võimeline liikuma keskmise sõiduauto tempos, siis ükski kleeps, märk ega video siin asja ei paranda: oinas jääb oinaks.
(25-07-2022, 11:22 AM)Walter Kirjutas: Kõik õige. Indias on iga krusa ja bussilaadse toote tagaotsa küljes silt: ''Horn Please'' - ilmselt vägagi vajaduspõhine.
(25-07-2022, 15:32 PM)Jesper Kirjutas: Nojah, ma olen omaarust küll maailma asjadega enam-vähem kursis, aga veoautojuhtide mõttemaailmast aru saamiseks peab vist küll mingisse eraldi kooli minema, tõenäoliselt sinna Puiatu omasse. Standardolukord selle aeglusega on, et mingis pikas 70 alas keerab see täislastis kaadervärk kuskilt välja või stardib foori tagant, ok, inimene teeb tööd, ega mul kahju pole - klikin püsika välja ja kupatan lihtsalt mööda. Püsikas sisse tagasi ja teoreetiliselt unustatud lugu. Aga põhimõtteliselt võib mürki võtta, et lõpuks auru üles saanuna on seesama veokas sul varsti tagastanges kinni, sest NÜÜD on tal järsku kiire.
...
(25-07-2022, 16:08 PM)Jesper Kirjutas: Ma ei tunne, et see oleks kuidagi minu süü või üldse mure, et sinu peres spidomeetrid katki on.
(25-07-2022, 16:35 PM)Jesper Kirjutas: Tehniliselt mõtlevad inimesed otsivad igalt poolt tehnilist probleemi, aga reaalne probleem on selles, et ajad, kui pea iga kaugsõidu-veoautojuhi standardvarustusse kuulusid mullet, eluterve huumorimeel ning eeskujulik kollektsioon lõbusaid lugusid elust 90ndate Saksamaa nurgatagustes, on ammu ajalugu. Täna annab tooni põhiharidusega seltskond, kellel ehituskooli sisse saamisest mõni punkt puudu jäi ning selle asemel kuue kuuga autojuhiks õppisid. Sõidavad samamoodi, nagu vabal reede õhtul oma koduauulis - kui kaamerat pole, siis kiirusepiirangut ka pole, möödasõit on sügav solvang jne. Õnneks on vähemalt 90 peal piiraja ees, loodetavasti see 2024 rakenduv seadus käib ka veokate kohta.Küsin lihtsa küsimuse-kas oled oma elus omanud juhust olla roolis kaalult raskema kui 5T. sõidukil?
Kui asja lahendaks spidoka kruttimine, siis ma ei viitsiks üldse nokka lahti teha, sest tegelikult on üsna ükskõik, millise kriipsu juures see püsika klikk ära teha. Teemaks on ikka 20+km/h ületamist.