Mõistusevastased manöövrid liikluses

Täpselt nii peakski olema!
Vasta

(23-07-2022, 12:19 PM)MeelisV Kirjutas:  Sõites kaubikuga on see suur ego väga nähtav. 
Selles mõttes et ego ei lase paljudel kaubiku taga sõita.
Tavaline on olukord kus püsikaga kulgedes jõuab auto sulle järgi läheb mööda ja jääb jalgu. ...
Egas alati pea ego olema ... mulle ka ei meeldi kaubiku, bussi ega veoka taga sõita, palju s.tta lendab üles, eestoimuvat ei näe etc Üritan mööda saada, et oleks vaateväli ees puhas. Kui on püsikaga auto, siis on lihtne ees kiirust hoida, enamasti mul ilma püsikata masinad, siis võin tõesti kõikuma jääda, ehkki üritan olla stabiilne ... Ja eks see järgijõudmine on enamasti sellest tingitud, et kogemata oli jalg raskeks muutunud.
Aga ilma püsikata meeldib mul sõita mõne möödasõitnud sõiduka taga, see silmside aitab hoida õiget kiirust, et riigiaktsiatest pääseda.

P.S. õnneks pole minu teedel sellised isehakanud liikluskorraldajaid eriti palju kohanud, vahel harva aga siis ka sõidab pärast möödasõitu enam-vähem minu kiirusega (-1...3 km/h)
Vasta

Citius altius fortius.
Norra. Sõidame siis kolonnis...70 + km/h. Aga mitte kunagi lubatud 80 km/h. Tagapool juba mõned sõiduautod vahetavad kohti. Tuleb raske tõus, mida tavaolukorras hakkan võtma 89 km/h. Minu ees olnud sõiduauto tossutab mäest üles aga minu Rrida Scania pusib 40 km/h. Mingi aeg tuleb pikk sirge ja mööduvad sõiduautod küll tuututavad küll vehivad keskmise sõrmega...
Jõuan järgi facing turistasele. Saan isegi mööda ja saan jätkata piloodiga 81 km/h. Teise raske tõusu lõpus tuskab mööda. Kuna eelnevalt nägin FT sõiduoskusi, siis raskel langusel vaja mööda saada. Tutkit ei lase. Kui autod vastu tulevad siis jälle kiirus vaevalt üle 70 km/h. Järgmisel langusel kimasin mööda. Mina võitsin. Sisustas FT minu aega 36 minuti jooksul.
Vasta

Tuttav teema aastate tagant, samuti Norrast, kui juhtusin töötama R420 Scaniaga ja tulin mööda E134 Oslo suunal ning hoolimata sellest, et kevad oli juba lõppemas ning teed head, ei ole sellise mootoriga 30-tonnise koormaga põhimõtteliselt hoogu üles saada väga pikalt. Oli minulgi juhuseid, kui mõni möödasõitja tuututas ja vilgutas, arvates, et ma pulli pärast samamoodi 50-60-70 km/h sõidan. Oli muidugi kohti, kus aastaid hiljem ka R560-ga 40-50km/h pidin sõitma.
Vasta

Tore, et saame hästi üksteisest aru Big Grin

Mõistus otsas, ei oska pilti lisada Sad
Kui sõiduatojuhid, turistid teevad trikke päevas päeva, siis on mul täiesti ükstapuha, kas jõuad praamile õigeaegselt v ei. Ok, teist rekat nähes, lähen korra parklasse, lasen mööda, aga sellel on tavaliselt "preemija tänutäheks". Kindlasti leidub keegi kollonnist, kes ei lase mul enam piloodiga 81 km/h sõita.
Vasta

Eelkirjeldustest selgub et vahest aitaks raske veose või piiratud kiiruse tunnusmärk sõidukitele, mis võiks muutuda kaasliiklejate tähelepanu objektideks.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(25-07-2022, 10:57 AM)Walter Kirjutas:  Eelkirjeldustest selgub et vahest aitaks raske veose või piiratud kiiruse tunnusmärk sõidukitele, mis võiks muutuda kaasliiklejate tähelepanu objektideks.

Kui massihävitusrelva ohjamise õiguse saanud inimene ei taipa ise, et suur ja raske koormaga veoauto ei ole võimeline liikuma keskmise sõiduauto tempos, siis ükski kleeps, märk ega video siin asja ei paranda: oinas jääb oinaks.

Mis puudutab liikumiskiirust, siis meil oli kümmekond lehekülge tagasi herr Peetriga pikem vestlus, milles tema esindas innukalt "mina sõidan 87 ja mind ei koti" koolkonda. Ning juriidiliselt on tal täiesti õigus: meil kehtib piirkiirus (enamasti 90) ja selle ületamine on tasuline. Aeglasemalt võib vajadusel sõita ja mingit juriidilist piiri, kustmaalt peab järelsõitajtele teed andma, LS kirjas pole. On ebamäärane "ei tohi takistada, vajadusel tuleb tee andmiseks peatuda...". Vedurijuhil ju vajadust ei ole... Sad

Ma olen endiselt seda meelt, et meil jagatakse juhtimisõigust liiga lihtsalt. Hädavajalik oleks igale juhiluba taotlevale teha nii kohustuslik kiirabipäev LÕ järelmite klaarimiseks kui platsipäev krusa roolis. Saaks natukenegi aimu, KUI vähe sealt troonilt õigupoolest näha on. Ehk siis väheneks enesekeskste tõbraste arv rooli taga.
Vasta

Kõik õige. Indias on iga krusa ja bussilaadse toote tagaotsa küljes silt: ''Horn Please'' - ilmselt vägagi vajaduspõhine.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(25-07-2022, 11:15 AM)v6sa Kirjutas:  
(25-07-2022, 10:57 AM)Walter Kirjutas:  Eelkirjeldustest selgub et vahest aitaks raske veose või piiratud kiiruse tunnusmärk sõidukitele, mis võiks muutuda kaasliiklejate tähelepanu objektideks.

Kui massihävitusrelva ohjamise õiguse saanud inimene ei taipa ise, et suur ja raske koormaga veoauto ei ole võimeline liikuma keskmise sõiduauto tempos, siis ükski kleeps, märk ega video siin asja ei paranda: oinas jääb oinaks.
Täpselt sel teemal oli mul just hiljuti vestlus ühe sõbrapoisiga, kes samuti veoka peal sõidab ja kui tal naine algul imestas, et "miks sa nii aeglaselt sõitma hakkad?", siis peale (õnneks) vähest selgitamist ei olnud sel teemal tal rohkem vaja rääkida. Me kõik hakkame ju raskete asjadega aeglaselt liikuma, aga olen seda ka kõigile öelnud, et vot see on küll asi, mis mind- no ütleme otse välja- ei koti, mis tagasõitjad arvavad, sest see on asi, mille vastu rohtu ei ole. Aga see ongi seni, kuni hoo sisse saame, edasi ei tohiks üldiselt enam kedagi segada. Oinaste koha pealt on võsal täiesti õigus- pane sa neid kleepse, märke, lipukesi või mida iganes- kes aru ei saa või ei taha saada, ongi see enesekeskne tüüp, kes oma mullist välja näha ei suuda.
Vasta

(25-07-2022, 11:22 AM)Walter Kirjutas:  Kõik õige. Indias on iga krusa ja bussilaadse toote tagaotsa küljes silt: ''Horn Please'' - ilmselt vägagi vajaduspõhine.

Meil on ju raskeveokid ja aeglased sõidukid märgistatud. Kui selle põhjal ei   ei suudeta seoseid luua ilma kirja lisamata on ikka mõtlemisvõimega pahasti.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Nojah, ma olen omaarust küll maailma asjadega enam-vähem kursis, aga veoautojuhtide mõttemaailmast aru saamiseks peab vist küll mingisse eraldi kooli minema, tõenäoliselt sinna Puiatu omasse. Standardolukord selle aeglusega on, et mingis pikas 70 alas keerab see täislastis kaadervärk kuskilt välja või stardib foori tagant, ok, inimene teeb tööd, ega mul kahju pole - klikin püsika välja ja kupatan lihtsalt mööda. Püsikas sisse tagasi ja teoreetiliselt unustatud lugu. Aga põhimõtteliselt võib mürki võtta, et lõpuks auru üles saanuna on seesama veokas sul varsti tagastanges kinni, sest NÜÜD on tal järsku kiire.

Põhimõtteliselt sama lugu on, kui mingist 79km/h kulgevast kütusesäästjast mööda sõita 90 alas vahetult enne asulat - lükkab su kasvõi kraavi ära, sest mingi 2-3 minutiks 30km/h võrra aeglasemalt sõitmine on ju METSIK ajakulu, ketas läheb kohe lõhki!

Otsustage siis äkki lõpuks ära, kas te tahate olla kiired või aeglased - kui sõita tagurpidi-Antsu moel igas ohutus kohas aeglaselt ja igas ohtlikus kohas kiiresti, siis ilmselgelt ongi konfliktid enam-vähem eeskirjade järgi liiklejatega kerged tulema.
Vasta

(25-07-2022, 15:32 PM)Jesper Kirjutas:  Nojah, ma olen omaarust küll maailma asjadega enam-vähem kursis, aga veoautojuhtide mõttemaailmast aru saamiseks peab vist küll mingisse eraldi kooli minema, tõenäoliselt sinna Puiatu omasse. Standardolukord selle aeglusega on, et mingis pikas 70 alas keerab see täislastis kaadervärk kuskilt välja või stardib foori tagant, ok, inimene teeb tööd, ega mul kahju pole - klikin püsika välja ja kupatan lihtsalt mööda. Püsikas sisse tagasi ja teoreetiliselt unustatud lugu. Aga põhimõtteliselt võib mürki võtta, et lõpuks auru üles saanuna on seesama veokas sul varsti tagastanges kinni, sest NÜÜD on tal järsku kiire.
...

Ma nüüd küsin üle, et poleks segadust.

Me räägime 70 alast. Piiiikast säärasest. Ning Sina sõidad seadusekuulekalt spidomeetri järgi 70-ga. Ning see tõbras julgeb tulla stangesse elama?

Meie pere autode spidomeetrid valetavad kiirusel 70 km/h 0 (ongi täpneSmile ) kuni 8 km... Üldiselt selle nullise taga väga keegi ei hingelda, aga "plusskaheksa" puhul jääksime tõesti jalgu. Kui me sõidaks täpselt kella järgi.

Põhimõttelised tagantlükkajad on klass oinaid omaette, nende puhul kehtestatud kiirus väga ei loe: kuniks piiraja lubab, seljas ka elatakse.
Vasta

Ma ei tunne, et see oleks kuidagi minu süü või üldse mure, et sinu peres spidomeetrid katki on.
Vasta

Kas tõesti leidub keegi, kes ei tea, et spidomeeter on juba tehasest valetama loodud? See 0 viga on kas mõnel vanal autol või siis vale rehvimõõt, muul juhul näitab alati rohkem (ehk tegelik kiirus väiksem) - turvalisuse kaalutlusel. Minu rekord on olnud, et spido näitab 10 km/h rohkem ja seda õige rehvimõõduga.

Pähkliajude hirm
Vasta

(25-07-2022, 16:08 PM)Jesper Kirjutas:  Ma ei tunne, et see oleks kuidagi minu süü või üldse mure, et sinu peres spidomeetrid katki on.

Ma küsin siis otse: kas sa tead, palju Sinu auto spidomeeter valetab? Kas Sind huvitab üldse?

Meie pere autode spidomeetrid pole mitte katki, vaid toimivad tehases seadistatud viisil ehk näitavad tegelikust rohkem. Nullise olen "ise ära rikkunud" ülemõõdulise rehviga Cool
Vasta

Tehniliselt mõtlevad inimesed otsivad igalt poolt tehnilist probleemi, aga reaalne probleem on selles, et ajad, kui pea iga kaugsõidu-veoautojuhi standardvarustusse kuulusid mullet, eluterve huumorimeel ning eeskujulik kollektsioon lõbusaid lugusid elust 90ndate Saksamaa nurgatagustes, on ammu ajalugu. Täna annab tooni põhiharidusega seltskond, kellel ehituskooli sisse saamisest mõni punkt puudu jäi ning selle asemel kuue kuuga autojuhiks õppisid. Sõidavad samamoodi, nagu vabal reede õhtul oma koduauulis - kui kaamerat pole, siis kiirusepiirangut ka pole, möödasõit on sügav solvang jne. Õnneks on vähemalt 90 peal piiraja ees, loodetavasti see 2024 rakenduv seadus käib ka veokate kohta.

Kui asja lahendaks spidoka kruttimine, siis ma ei viitsiks üldse nokka lahti teha, sest tegelikult on üsna ükskõik, millise kriipsu juures see püsika klikk ära teha. Teemaks on ikka 20+km/h ületamist.
Vasta

(25-07-2022, 16:35 PM)Jesper Kirjutas:  Tehniliselt mõtlevad inimesed otsivad igalt poolt tehnilist probleemi, aga reaalne probleem on selles, et ajad, kui pea iga kaugsõidu-veoautojuhi standardvarustusse kuulusid mullet, eluterve huumorimeel ning eeskujulik kollektsioon lõbusaid lugusid elust 90ndate Saksamaa nurgatagustes, on ammu ajalugu. Täna annab tooni põhiharidusega seltskond, kellel ehituskooli sisse saamisest mõni punkt puudu jäi ning selle asemel kuue kuuga autojuhiks õppisid. Sõidavad samamoodi, nagu vabal reede õhtul oma koduauulis - kui kaamerat pole, siis kiirusepiirangut ka pole, möödasõit on sügav solvang jne. Õnneks on vähemalt 90 peal piiraja ees, loodetavasti see 2024 rakenduv seadus käib ka veokate kohta.

Kui asja lahendaks spidoka kruttimine, siis ma ei viitsiks üldse nokka lahti teha, sest tegelikult on üsna ükskõik, millise kriipsu juures see püsika klikk ära teha. Teemaks on ikka 20+km/h ületamist.
Küsin lihtsa küsimuse-kas oled oma elus omanud juhust olla roolis kaalult raskema kui 5T. sõidukil?
Vasta

Kas täismass annab õiguse muidu 90 km piirkiirusega teel ristmiku või asula alas 50 ja 70 asemel 90ga edasi sõita ?

Läti Leedu Poola nii massiliselt toimib miskipärast 
Kuigi nüüd järjest rohkem iga aasta pannakse kaameraid üles nii fikseeritud punktmõõtmisega kui ka vahemaa keskmise kiiruse mõõtmisega.

Jah ka mind häirivad need veokid kes 50 ja 70 alas "87" ga  sulle selga ronivad. 
See kütusekulu ja aeg on sulle töösse sisse kirjutatud lepi sellega.
Vasta

Jesper. Tooni annab transpordimaailmas idablokk mitte puudulikud kaks punkti ehituskooli sisseastumiseksamil.  Siin sektoris on väga palju kõrgeltharitud päid. Tundub, et sa oled millegi või kellegi  peale kibestunud ja nüüd valad kõik sopaga üle. Siin ei saa üldistada. Siin peab olema täpne.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tere!
Ma saan aru, mina postitan siia foorumisse ainult üle keskmise joobes olekus, no aru saadav (minu jaoks). Aga mind on hakanud huvitama, mis motiveerib teisi täiesti adekvaatseid ja ilmselt kaineid ksf!-e selliseid "asjalikke postitusi" siia tegema? Mina ei saa ei kaine peaga ega ka korralikus joobes olles sellest aru! Kas on soov lihtsalt midagi kirjutada, parandada maailma, õpetada lollakaid, midagi muud? See on minu jaoks ikka täielik müstika, keegi sõitis kusagil rohelise autoga, keegi Saksamaal viibutas näppusid ja karjus midagi, keegi sõitis raskes lastis koormaga ja keegi sõitis järgi, keegi sõitis mööda, keegi jäi ette tolgendama.... ma saan aru, tahaks kurta, tahaks kirjutada, tahaks vb maailma parandada, minul isiklikult on muidugi savi, mina kannatan ära, loen ja pühin pisara silmast, tõesti on raske see eestlase elu, sest teised eestlased ja ka mingid mitteeestlased pidevalt topivad pidevalt keppe kodaratesse, load tuleks ära võtta, autod ka muidugi, juhid oleks mõttekas üldse koeratoiduks ümber töödelda (meil on uus kutsikas, 2 kuu vanune kollane koer, praegu on toitu veel 1 1/2 kotti, kuid aeg läheb kiirelt), aga tegelikult ma ei saa aru - milles on probleem? Mina ka ükskord Raplas sõitsin üle reguleerimata ristmiku sõidueesõigust omava auto nina eest läbi, täitsa per.se! Ja mul isa kunagi 197+ sõitis Raplas sapikaga bensujaamast välja kellelegi ette, no ei märganud mingil põhjusel, olime Narva sugulaste poole sõitmas, see keegi ka väga solvus ja ka meil oli tuju rikutud, kuigi midagi õnneks ei juhtunud! Aga ei olnud tollal veel internetti ega seda voorumit, ilmselt õnneks ei olnud!
Kui on mingi jama, sõitke üle, tapke ära, maailm muutub paremaks ja teie panust kiidetakse veel mitu põlve. Või teine variant, jätke need autod ja hakake sõitma jalgratastega ja seal ka saate mittesobivad kaaspedaalijad kraavi suunata või muidu vigaseks teha nii, et nad enam teele ei trügi.
Minu jaoks mingi haige kaeblemine, parem postitage automuusika teemasse või naljanurka juutubi videosid! Või kasvõi ksf! Jurkmannnnn las kirjutab midagi sm. Puutinist ja Nõukogude Liidust, isegi see on minu arvates mõistlikum.
Aga muidu, hea voorum, enamus, kes omal ajal teemas "kuhu lähed..." seda voorumit kiitsid, on siit läinud või vähemalt enam ei postita...
Ilmselt ma ei viitsi hommikul seda postitust ära kustutada, mul on puhkus ja magan kaua (kui on võimalus), las kustutab moderaator!
tervitades, P....
nutta tahaks, aga nii vana juba, et pisaraid ei ole, vb kui ainult püksis.... Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: cameeleon, 6 külali(st)ne