Postitused: 3,001
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
Aga see keskkonna tsoonide loomine pole just ratas mida leiutatakse. Saksas on autod kõik ära märgistatud ja tsoonides liiklusmärgid ees kes saab sisse kes mitte.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
Tsitaat:Altruistid surevad lihtsalt välja (kui riiklik sunniaparaat neid maksudega ei turguta)
No siin foorumiski oli juttu mehest, kes hobusega veab metsa välja. Ega ta ometi oma teguviisi tõttu ära surnud??? Loodan ikka et elab pikka elu ilma maksude või dotatsioonidega turgutamata.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 432
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
12
Kui nullemisioon on käeulatuses, siis saab ka asulate õhukvaliteedile esitada suuremaid nõudmisi kui " ei põhjusta suuremal osal inimestel pöördumatuid tervisekahjustusi".
Ja just käeulatuses, mitte käega katsuda, sest minu hinnangul on lahendamata kolm põhiprobleemi:
Keskkonnasõbralik elekter ei tule lihtsalt stepslist. Eestisse vaja on tuumajaama ja/või tõsiseltvõetavat salvestusvõimekust. Kolmas merekaabel ei tee ka paha.
Kuskil karumustikas peenikese traadi otsas elavad inimesed vajavad kindlasti riigi tuge elektrivõrgu renoveerimisel. Natuke ilmselt ka korteriühistud.
Auto hind ka, eriti paremad masinad. Natuke laheneb iseenesest elatustaseme netotõusu tõttu. See aasta on muidugi erand.
Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
Poolitasin ülaloleva
elektriauto teemast: jutt ei piirdu tehnikaga ja olgu siis nn üldise (tehnika)poliitika vaated eraldi vaba teema all.
nutulaule stiilis "oh ma vaesekene - kas ma ikka 30 aasta pärast oma sõidetud saan" ja muidu sisuvaba kirumist või 10 postituses ühesuguse mantra kordamist ei ole muidugi ka siia teemasse (ning foorumisse tervikuna) vaja.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(12-08-2022, 09:23 AM)Mart Laanelepp Kirjutas: (12-08-2022, 08:56 AM)MeelisV Kirjutas: Aga see keskkonna tsoonide loomine pole just ratas mida leiutatakse. Saksas on autod kõik ära märgistatud ja tsoonides liiklusmärgid ees kes saab sisse kes mitte.
Tsoonide loomine võiks käia koos konkreetsete õhukvaliteedi mõõtmistulemustega ja soovitud näitajatega, lihtsalt "sellepärast et saksamaal on nii" põhjendus ei kõla väga veenvalt. Kindlasti on kuskil õhukvaliteedi andmed saadaval, kas on Tallinnas asi nii hull et taoline keeld midagi muudaks üleüldse?
Saksamaa on nii ja naa. Kui vahele jääd siis 70 eurtsi trahvi kui oled ilma kleepsita "umweltzone"s aga vaadake Londonis on värk tõsisem. Seal on teema personaalses lähenemises. Kui vale autoga vales tsoonis oled saad päris kena arve. Kaamerad filmivad-salvestavad-analüüsivad-otsustavad ja lõpuks väljastavad.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,671
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
(12-08-2022, 09:33 AM)v6sa Kirjutas: Sa ei väida ometi, et Aasia ja Aafrika (jätame riigid hetkel täpsustamata) ei kasuta sisepõlemismootori tekitatud tööstusrevolutsiooni vilju? Toiduabi, relvastus, meditsiin?
Pigem kosmeetiline täpsustus: tööstusrevolutsioon, sh senisest võimekam fossiilipõhine transport sai alguse aurumootoriga. Mitte sisepõlemismootoriga. Ajaline vahe ca sajand. Nüüd on veel üks sajand möödunud ja seisame ilmselt järgmise tsükli ees. Oleksime vast seisnud varem, kui väga lihtsalt põletatavat energiat fossiilina maa seest odavalt kätte ei saaks.
Muidu tööstusrevolutsiooni aegsest saastest ja "tööliste elukvaliteet vs palgatöö olemasolu" dilemmast kirjutas selle aasta alguspoolel Imeline Ajalugu. Päris mustades toonides - kas põhjendatult, ei tea. 35a tagust halli Kundat mäletades ei pingutanudki äkki artikli kirjutaja üle - ega see ei olnud ju kah normaalne, ometi oli alles hiljutine reaalsus.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Ja kui suur osa aasia reostusest on euroopa/usa oma? Köigest on ju puudus kui laevad Hiinast ei tule.
Postitused: 136
Teemad: 8
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Mis üldse on keskkonna sõbralik elekter? Päikeseoaneelid oma kasutusea lõppedes on probleem, juba praegu on probleem, samamoodi tuugenite labad, nende ümbertöötlemine sobivateks materjalideks mida taas kasutada saaks on probleem. Elektriautod kindasti pole rohelised. Jh Linnas sobivad, õhk puhtam ja energiat kulutavad sisepülemismootoriga võrreldes vähem. Ag akuprobleem jääb...eriti liitiumi puuduse probleem. Super kondekad ehk päästavad.
Postitused: 4,469
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
Tsitaat:tuumajäätmete probleem kasvab üle pea.
Hea öelda.
Kustkohast tuleb tuumakütus neile jaamadele? Miks ei saa või ei osata või pole otstarbekas need jäätmed puistata aherainega segamini ja jätta sinnasamasse kust võeti kütus. No lihtne analoogia - lehm sööb rohtu ja väljutab sinnasamasse jäätmed. Tõmbad hunniku rehaga (äkkega) laiali. Kõik oleks õnnelikud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.