T16M jõuetu
#1

Tervist!
Mure selline et T16 on jõuetu, ei jaksa 4da käiguga väiksemast künkast kooramta üles vedada ennast.
5da käiguga saab vaevu hoo üles nii 200-300 meetri jooksul.
tagant ajab emamääraselt palju sinist suitsu välja.
Milles probleem on?
Viimati sõitis kevadel ning siis pole mingit probleemi olnud.
Vasta
#2

Kuidas käivitumisega lood on ?
Vasta
#3

Niipalju kui maal t16-nega kokku puutun, siis vahel kui küttesüsteemi satub õhk sisse siis kipub ka uimaseks jääma. Tavaliselt kui peale anda siis peab kergelt must vine järgi olema, kui aga õhk vahel siis ei ole midagi.
Vasta
#4

Kas kõrgsurvepumbas ikka õli on sees, regulaatori hoovastik võib kuivalt kinni kiiluda.
Vasta
#5

Sinine suits viitab kinni jäänud kolvirõngastele.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#6

(30-08-2013, 23:55 PM)v126 Kirjutas:  Kas kõrgsurvepumbas ikka õli on sees, regulaatori hoovastik võib kuivalt kinni kiiluda.

Nii palju kui mul nende põkadega kogemust on, siis tavaliselt on viga sama, mis eespool kirjeldatud.

Pump tahab hooldust!

Aga alati võib ka midagi muud viga olla Rolleyes

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#7

Selge,
suured tänud vastamast Smile
Vasta
#8

Vaata ka dekompressi hoovastik üle, võibolla splint läinud ja käib ainult ühe pütaga. Mis varem tegid, võibolla õhupuhasti täis pakkinud näiteks võililleebemeid?
Vasta
#9

(01-09-2013, 10:38 AM)pen.skar Kirjutas:  Vaata ka dekompressi hoovastik üle, võibolla splint läinud ja käib ainult ühe pütaga. Mis varem tegid, võibolla õhupuhasti täis pakkinud näiteks võililleebemeid?
Pihusti torud korraks lõdvaks ja kohe näha kas mõlemid pütid ikka töötavad,õhufiltril ka toru lahti ühendada korraks,et kas ikka saab õhku peale.
Vasta
#10

Sinise suitsuga diislil on ikka probleem kütte pealesaamisega mitte õhu saamise ega silindri käimisega.
Kas paagi toru kinni või etteandepumba viga aga võib ka olla misiganes kohas praht ees ja isegi filtris olev vesi takistab kütte pealevoolu.
Kui ei saa õhku peale piisavalt tekib taha päikesevarjutus kui pööre tõuseb.
Muidugi õhupuhasti puhastus pole kunagi liiast.
Pumba korpusesse õli lisamine on ka väga hea mõte igaljuhul.
Vasta
#11

Kas kellegil oleks pakkuda juhendit, T-16 traktori küttepumba hoolduse kohta?
Kuidas õlitaset kontrollida, milline õli sisse valada jne.

Masin samamoodi uimane ja väsinud.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#12

(26-08-2022, 09:05 AM)tõnn Kirjutas:  Kas kellegil oleks pakkuda juhendit, T-16 traktori küttepumba hoolduse kohta?
Kuidas õlitaset kontrollida, milline õli sisse valada jne.

Masin samamoodi uimane ja väsinud.

Ega seal erilist kunsti ei ole, alt punnist vana solk välja ja küljepealt 14 võtmega punnist uus mootoriõli sisse, ma olen küljepealt 4 poldiga kaane ka maha võtnud, siis sealt hea brake cleaneriga sodi välja pesta kui punni all ei ole ja kontrollida kas regulaator liigub kergelt.
Vasta
#13

Väga heale juhendile lisan, et mootoriõli kogus on sadakond grammi, sõltuvalt pumba siseehituse ... enneolematusest. Paras suure süstlaga sisse purtsata.
Vasta
#14

Pump oli täitsa kuiv seest.
Lisasin õli.
Tagumiku düno järgi hobused ellu ei ärganud.

Mida veel proovida enne kui mootorit lammutama hakkan?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#15

(27-08-2022, 20:14 PM)tõnn Kirjutas:  Pump oli täitsa kuiv seest.
Lisasin õli.
Tagumiku düno järgi hobused ellu ei ärganud.

Mida veel proovida enne kui mootorit lammutama hakkan?
Valikuid on palju, kuidas käivitub, näiteks kas esimesest survetaktist nagu peab või vajab ketramist.
Õhufilter on puhas?
Kas suitseb?
Vasta
#16

(27-08-2022, 20:14 PM)tõnn Kirjutas:  Pump oli täitsa kuiv seest.
Lisasin õli.
Tagumiku düno järgi hobused ellu ei ärganud.

Mida veel proovida enne kui mootorit lammutama hakkan?
Mina isiklikult ei lammutaks midagi laiali kui pole kindel et sellest abi on.
Võibolla päeva parim soovitus oleks kaasata diagnoosimisse mõni asjatundja sest viimase lause taustal tundub see ära tasuvat.
Et aga niisama targutamine poleks siis kui mootori tehnilises olukorras oleks miskit viga et minna ei jõua siis peaks taga olema must suitsupilv või valge põlemata kütus kui silindrist surve täiesti kaob.
See saab kaduda ainult klapi purunemise tõttu sest kui see karterisse kaoks lendaks nii õlivarras kui kork kõrge kaarega ja summutist oleks must mootoriõli väljas.
Kui ikka mootor käivitub ja kummagi pihustitoru lahtikeeramisel suits ära ei kao ning mootor lonkama hakkab on temaga kõik korras.
Minu teooria, et sinine suits tekib kui kütuse kättesaamisega on probleem ja plunser käib poole käigu tühjalt mis muudab pritse hiliseks ja suitsu siniseks.
Diagnoosimiseks keeraks ära pumba luugi ja kui sealt hoovast keskmistel pööretel juurde vajutada peab summutist väga must asi väljuma ja pööre hetkega tõusma.
Kui ta seda ei tee on mõistlik kahtlustada kütuse kättesaamatust.
Selle diagnoosimiseks on ka meetmed, kuid need pole päris ilma diiselmootori toitesüsteemi tundmist igaühele võimetekohased.
Üldiselt peaks töötava mootoriga peale filtrit pumbapeasse mineva toru lahtikeeramisel kütust korralikult pritsima ja kogus võiks ka olla konservikarbitäis  alla poole minuti.
Kui pole, siis on miski labaselt umbes ja tuleb hakata imipoolt diagnoosima, milleks etteandepumba imemispoole lahtikeeramisel hakkab kütus joana voolama ja konservikarp saab kiirelt täis kui paaki suuliselt puhuda.
Filtripotid olgu aga viimane asi mida lahti keerata, kuna seal on võimalik päris palju probleeme juurde tekitada ja neid näpitakse ainult töökorras traktoril ning ühekaupa et kohe näha oleks kui tihedus kadus või element riknes.
Vasta
#17

Järjekordselt ksf 2715 poolt asjalikud soovitused, need peaks kokku koondama ja uutele liikmetele kohustuslikus korras lugemiseks andma.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#18

Tänud ideede eest. 

Täna tegin ühe metsatiiru ja tundub, et hakkas paremini tööle. Ju siis seal küttepumbas oli midagi kinni mis nüüd õli lisamisel uuesti liikuma hakkas.

Kütusefiltreid olen ka avanud ja sodi välja lasknud. Peaks vist käsipumba panema korraks vahele peale paaki ja survega on kohe näha kui kusagilt on varem õhku vahele tõmmanud.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#19

Pöörispea pump on suht visa õhu välja andmises ning tal tagasivool on ka vähe kehv kuna pumbakaanest jookseb õhusegune kütus uuesti pealevoolu. Mul 16 jamas ka aastaid, küll käivitus kehvasti ja jõudu polnud jne absoluutselt kõike sai proovitud, küll käis ja siis ei käi. Naabrimees rääkis, et see peenike toru mis pumbataga kinni panna ja uue banjoga sealt tagasivool otse paaki viia, samuti kus vana tagasivool kütusefiltrist tuleb see ots kinni panna. Ehk lühidalt kütus tuleb paagist settepotti siis filtrisse ja sealt läbi etteande kõrgsurve pumpa ja pumbast läbi pihustite paaki. Võin öelda, et peale seda pill käib igast asendist ja käivitub esimesest matsust vahetpole kaua seisnud on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne