(27-09-2022, 12:01 PM)Mtz82 Kirjutas: Tere, aitäh abi eest! Uurin täpsemalt nädala lõpupoole, aga ma arvan, pumba remonti viima kuskile. Ehk oskab keegi soovitada mõnda head kohta? Ma pihusteid proovisin erinevaid ja tundub, et teine sektsioon pumbal kutu või tâhendab kui toru katsun siis tambib ka imelikult.
Ausalt üles tunnistada siis kui sai plunsritega jamatud uurisin kõiksugu kättesaadavaid asutusi kes pumpasid remondivad ja mingit head lahendust ei jäänud silma.
Reguleeritakse nagu ettenähtud nimipöörete kütusekogus võrdseks niipalju kui keegi viitsib ja siis pumba tagumisest kruvist ka max kogus ning vaadatakse ka maksimaalseid pöördeid ning ongi kõik.
Kas ja kuidas ta väikeste koormustega käib ei ole ühegi mõõdetava parameetriga määratav kui kasutada vanemat remondijuhendit ning siin on eeldatud, et asjad on täpselt tehtud ning seda pole sinna kirja pandud.
Midagi nõuda pole seega kui käib ebaühtlaselt.
Uuem juhend siiski annab ka erinevuse väikestel kogustel kus hammaslatt fikseeritakse asendisse kus kütusekogus on 5 mg töötaktile aga kes polnud sellest kuulnudki ja kes ütles et seda on võimatu saavutada, mis võib isegi õige olla.
Õigemini mitte võimatu vaid tohutu töömaht ning palju varuosi kust sortida igale plunsrile sobiva lõtkuga hammasrattad ja käitamise osad et kõigil oleks võrdsed lõtkud.
Plunsrite valmistamise hügieen tuleb ka valusalt mängu...
Kui ikka otsad on viltu käiaga maha lõigatud siis ei tule sealt midagi võrdset.
[attachment=94563]
Seda ei pea nüüd mõistma nõnda, et kõik ongi kadunud vaid väikse sissejuhatusena teemasse mida jälgida pumba reguleerimisel.
Lihtsalt ma oma näitel kulutasin 4 tundi Boschi pumbastendi taga ja pärast veel ühe päeva kodus sest arvasin ikka selle võimaliku olevat.
[attachment=94564]
Vabalt võib kellelgi teisel ka õnnestuda või sattuda parem lähtematerjal.