Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Hülss ja toru on vaja vahetada ning elu läheb edasi.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Seal see tasapind pole eriti oluline, kuna originaalist on lastud suur faas kuhu poldil olev kummirõngas sisse mahub.
Selle meetodiga sai neid ka mõnele teisele tehtud ja toimib.
Selle kõrgenduse alla ma lükkasin veel ümarviiliga soone et tekib nokk, et õli jalgamööda ei jookse alla.
See kork on muidu hea küll, et 20 min enne keerad ära ja filtrit võttes ei lähe midagi maha.
Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Loomadele sai toodud ädalat. Sai tehtud selline pikem video.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Oskab keegi öelda kas 80 rippsüsteemi nuutvõlli peal seda koma kannatab paar senti nihutada küljele nii, et saab 50 külge panna. Või peab otsima ikkagi originaali. Tuleb välja, et defka värk. Kõik mida pakutakse on loksuga juba ja netist ei hakanud silma pakkumisi.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
06-10-2022, 15:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2022, 16:56 PM ja muutjaks oli
Daff.)
Seda koma pakuvad aga see ei päästa. Võllil vasak ots loksuga. Ei hakka ennast väga hulluks selle võlliga ajama. ostan uue õlaku ja lasen keevitusega pealt ringiratast mõne joone peale. peaks kinni tõmbama võlli külge.
Kesktõmmitsa keerme tõmbas küll nii ligi, et mingit loksu polnud keermes.
Igaks juhuks täiendaks mõtet.
Keevitan väljast poolt õlaku silmale ringi kujuliselt peale paar joont. Kui maha jahtub tõmbab silma kokku poole. Võllile keevitust ei näita.
Vanasti sai niimoodi MAZ-i ja LAZ-i kardaanil nuutühendus lõtkuvabaks timmitud.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ma nüüd täpselt ei tea aga nuutudega võll võib olla karastatud. Kui seda keevitada õigest kohast siis võib sealt poleks minna.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
See tõesti ei meenuta kumbagi arvatutest.
Esiteks paari polti pole kuhugi panna ja teiseks pole nurgas õliava.
Muidugi kui silindrite vahed sobivad siis sel oleks ainest suuremaks turbotamiseks.
Pole seal ju õhukesi kohti mida välja puhuda.
Postitused: 5,274
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
130
31-10-2022, 10:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-10-2022, 10:15 AM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Jumzil veidi teise kujuga jah.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Pead ei anna aga kombainidele anti kimbuga plokikaane tihendeid kaasa ja nondel olid sellised kaks suurt ümmargist auku sees nagu pildilt paistab.
Viimati on SMD oma.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Oct 2016
Maine:
0
Tere!
Plaanis MTZ-il jahutusvedelik välja vahetada. Jahutab ideaalselt ja soojeneb ka hästi, aga selle rohelise jahutusvedeliku soovituslik kasutusaeg on ületatud. Kardan, et külmakindlusega võib talvel probleeme tekkida. Küsin nüüd veidi nõu, sest pole seda varem teinud. Ise mõtlesin, et lasen selle radika alumise 40mm lõdviku lahti. Nii saab radika tühjaks ja selle ka kergelt voolava veega läbi pesta. Kas plokist tuleb vedelik selle lõdviku eemaldamisel samuti välja? Kui ei, siis kas kasutada plokil olevat kraani või mõnda muud ühendust? Kuidas on kõige õigem süsteemi täita, et enne käivitust võimalikult palju õhku välja saada?
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Mina ei näe eriti mõtet vahetada lihtsalt vahetamise pärast. Kui on vähegi roheline, siis lõhki külmumise ohtu ilmselt pole. Äärmisel juhul läheb veits pudruks -20ga. Aga kas siis on vaja käivitada üldse? Kui ikka pelgad, siis konsentraati juurde kallata ka võimalik. Ja alt kraanist natuke vähemaks lasta.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
05-11-2022, 15:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2022, 16:17 PM ja muutjaks oli
2715.)
Jahutusvedelikku ei vahetata mitte külmumise pärast vaid ta hakkab metallosasid sööma.
Musta või pruuni asja välja tuleb siis ma omapeaga võtaks termostaadi välja ja generaatori tagant korgi ning veekraani plokilt ja aiavoolikuga peseks alt üles läbi kuni vesi puhtaks jääb.
Postitused: 4,680
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Ma aastate jooksul igasugu aparaatiedl vedelikku vahetanud,radika korgist valad sisse kuni täis saab,mootor käima siis tase kohe langeb tavaliselt ja valad juurde kuniks tase normis.Võib ka gaasi anda siis mullitab paremini välja õhu ja kui juba sõitma lähed siis algul jälgin hoolega temperatuuri näidikut,kui temp tõusma hakkab siis järelikut tahab vedelikku juurde saada.Vahel viskab hetkeks osuti tavapärasemast kõrgemaks hetkeks ja läheb normi tagasi ja peale esimest sõitu kontrollid taset.Kunagi oli skoda 120,vot sellel oli katel taga,radikas ees ja ka salongi ahi ees ja seal oli vist kraane õhutamiseks rohkem.