Belarus traktorid.

Hülss ja toru on vaja vahetada ning elu läheb edasi.
Vasta

Nojah. Mõtle veel, et vahetad tsentrifuugi filtriga lahenduse vastu ja elu lihtne ja puhas.
Vaatasin, et filter tagurpidi ja ehk äkki ära keerates niipalju õli ei ladista maha.
Reaalsuses oli miskine surve sees ja õli pritsis igas suunas.
Miskine malmivalu punn on ka olemas, kust ehk saaks õli viisakalt enne filtri maha keeramist välja lasta. Aga no ei, nagu see vene asi ikka on. Midagi nagu oleks ja midagi on nagu puudu. Ehk siis hakka jälle leiutama, kuidas sinna malmpunni sisse ava saaks ja poldi keerme sisse. Puurimine ja keermestamine on nohu, aga vaja kuidagi ka tasapinda saada vaskseibi jaoks.
               
Vasta

Seal see tasapind pole eriti oluline, kuna originaalist on lastud suur faas kuhu poldil olev kummirõngas sisse mahub.
Selle meetodiga sai neid ka mõnele teisele tehtud ja toimib.
Selle kõrgenduse alla ma lükkasin veel ümarviiliga soone et tekib nokk, et õli jalgamööda ei jookse alla.
See kork on muidu hea küll, et 20 min enne keerad ära ja filtrit võttes ei lähe midagi maha.
Vasta

Sai veetud koju üks vigane hooldusniiduk Orsi WGR 3213(pilt on näidiseks). Laius 3.2m, mis mitte-turbo russi 55kw jaoks on natuke palju. Kuna vajab palju keevitamist ja lappimist, mõtlesin et teeks äkki kitsamaks nii et russ jõuaks, aga mis see laius võiks olla paras russi jaoks. Või palju jõudu selline kellegi kogemuste põhjal vajab - paras t150k-le järgi pista?
[Pilt: orsi-wgr-3213.jpg]
Vasta

Loomadele sai toodud ädalat. Sai tehtud selline pikem video.
Vasta

Oskab keegi öelda kas 80 rippsüsteemi nuutvõlli peal seda koma kannatab paar senti nihutada küljele nii, et saab 50 külge panna. Või peab otsima ikkagi originaali.   Tuleb välja, et defka värk. Kõik mida pakutakse on loksuga juba ja netist ei hakanud silma pakkumisi.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(06-10-2022, 09:11 AM)Daff Kirjutas:  Oskab keegi öelda kas 80 rippsüsteemi nuutvõlli peal seda koma kannatab paar senti nihutada küljele nii, et saab 50 külge panna. Või peab otsima ikkagi originaali.   Tuleb välja, et defka värk. Kõik mida pakutakse on loksuga juba ja netist ei hakanud silma pakkumisi.

Üks lahendus on nuute edasi lõigata ja uus stopperisoon lasta.
Teine lahendus on komal üks külg maha lõigata ja teisele poole keevitada.
Kolmas lahendus on 50 võllile koma kinni keevitada.
Peaks koma katki minema siis tänapäeval on olemas head käeshoitavad käiad millega jäänused maha lõigata.
Kiilusid ei maksa vaid keevitada et omal lihtsam oleks.
Perikos muidu oli enne "Spetsoperaatsia" algust kiiludega võlli ja koma aga nüüd pole kumbagi.
Vasta

Seda koma pakuvad aga see ei päästa. Võllil vasak ots loksuga. Ei hakka ennast väga hulluks selle võlliga ajama. ostan uue õlaku ja lasen keevitusega pealt ringiratast mõne joone peale. peaks kinni tõmbama võlli külge.
Kesktõmmitsa keerme tõmbas küll nii ligi, et mingit loksu polnud keermes.

Igaks juhuks täiendaks mõtet.
Keevitan väljast poolt õlaku silmale ringi kujuliselt peale paar joont. Kui maha jahtub tõmbab silma kokku poole. Võllile keevitust ei näita.
Vanasti sai niimoodi MAZ-i ja LAZ-i kardaanil nuutühendus lõtkuvabaks timmitud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ma nüüd täpselt ei tea aga nuutudega võll võib olla karastatud. Kui seda keevitada õigest kohast siis võib sealt poleks minna.
Vasta

(06-10-2022, 15:01 PM)Daff Kirjutas:  Seda koma pakuvad aga see ei päästa. Võllil vasak ots loksuga. Ei hakka ennast väga hulluks selle võlliga ajama. ostan uue õlaku ja lasen keevitusega pealt ringiratast mõne joone peale. peaks kinni tõmbama võlli külge.
Kesktõmmitsa keerme tõmbas küll nii ligi, et mingit loksu polnud keermes.

Igaks juhuks täiendaks mõtet.
Keevitan väljast poolt õlaku silmale ringi kujuliselt peale paar joont. Kui maha jahtub tõmbab silma kokku poole. Võllile keevitust ei näita.
Vanasti sai niimoodi MAZ-i ja LAZ-i  kardaanil nuutühendus lõtkuvabaks timmitud.
No kui eesmärk võll ära vahetada siis see laheneb komal ühe külje lõikamisega ja teisele poole keevitamisega, mis ühtlasi lõtku kaotab.
See kokkutõmbamine oleneb lõtku suurusest ka ja igat asja ei tõmba piisavalt.
Ma sõbrale keevitasin komale mitu ringi peale aga kokku ei läinud sugugi...
Lõpuks Ukraina võlliga kadus lõtk peaaegu ära ja välimuse vahe on päris märgatav kui lõiketöötluse jälgi vaadata.
Oleks koma ka Ukraina oma oleks võinud ehk istuga olla.
Vasta

Oskab keegi pildi järgi öelda, kas tegu 50-ne või 80-ne plokikaane tihendiga?
   
Vasta

Kas JUMZI oma pole.
Vasta

See tõesti ei meenuta kumbagi arvatutest.
Esiteks paari polti pole kuhugi panna ja teiseks pole nurgas õliava.
Muidugi kui silindrite vahed sobivad siis sel oleks ainest suuremaks turbotamiseks.
Pole seal ju õhukesi kohti mida välja puhuda.
Vasta

Jumzil veidi teise kujuga jah.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Pead ei anna aga kombainidele anti kimbuga plokikaane  tihendeid kaasa ja nondel olid sellised kaks suurt ümmargist auku sees nagu pildilt paistab.
Viimati on SMD oma.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tere!
Plaanis MTZ-il jahutusvedelik välja vahetada. Jahutab ideaalselt ja soojeneb ka hästi, aga selle rohelise jahutusvedeliku soovituslik kasutusaeg on ületatud. Kardan, et külmakindlusega võib talvel probleeme tekkida. Küsin nüüd veidi nõu, sest pole seda varem teinud. Ise mõtlesin, et lasen selle radika alumise 40mm lõdviku lahti. Nii saab radika tühjaks ja selle ka kergelt voolava veega läbi pesta. Kas plokist tuleb vedelik selle lõdviku eemaldamisel samuti välja? Kui ei, siis kas kasutada plokil olevat kraani või mõnda muud ühendust? Kuidas on kõige õigem süsteemi täita, et enne käivitust võimalikult palju õhku välja saada?
Vasta

Mina ei näe eriti mõtet vahetada lihtsalt vahetamise pärast. Kui on vähegi roheline, siis lõhki külmumise ohtu ilmselt pole. Äärmisel juhul läheb veits pudruks -20ga. Aga kas siis on vaja käivitada üldse? Kui ikka pelgad, siis konsentraati juurde kallata ka võimalik. Ja alt kraanist natuke vähemaks lasta.
Vasta

Jahutusvedelikku ei vahetata mitte külmumise pärast vaid ta hakkab metallosasid sööma.
Musta või pruuni asja välja tuleb siis ma omapeaga võtaks termostaadi välja ja generaatori tagant korgi ning veekraani plokilt ja aiavoolikuga peseks alt üles läbi kuni vesi puhtaks jääb.
Vasta

(05-11-2022, 15:51 PM)2715 Kirjutas:  Jahutusvedelikku ei vahetata mitte külmumise pärast vaid ta hakkab metallosasid sööma.
Musta või pruuni asja välja tuleb siis ma omapeaga võtaks termostaadi välja ja generaatori tagant korgi ning veekraani plokilt ja aiavoolikuga peseks alt üles läbi kuni vesi puhtaks jääb.
Aitäh vastuse eest. Paisupaagis ja radikas tundub täiesti õige värviga ja viisakas vedelik olevat. Samas õige pildi saab ikkagi välja lastes. Kas uue vedeliku sisse valamisel tuleb midagi eriliselt silmas pidada? Kas radika korgist saab süsteemi enne käivitamist enam-vähem täis valada ja õhu väljasaamisega probleeme ei teki?
Vasta

Ma aastate jooksul igasugu aparaatiedl vedelikku vahetanud,radika korgist valad sisse kuni täis saab,mootor käima siis tase kohe langeb tavaliselt ja valad juurde kuniks tase normis.Võib ka gaasi anda siis mullitab paremini välja õhu ja kui juba sõitma lähed siis algul jälgin hoolega temperatuuri näidikut,kui temp tõusma hakkab siis järelikut tahab vedelikku juurde saada.Vahel viskab hetkeks osuti tavapärasemast kõrgemaks hetkeks ja läheb normi tagasi ja peale esimest sõitu kontrollid taset.Kunagi oli skoda 120,vot sellel oli katel taga,radikas ees ja ka salongi ahi ees ja seal oli vist kraane õhutamiseks rohkem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne