Postitused: 11
Teemad: 0
Liitus: Nov 2022
Maine:
2
Respo laius 35 cm laiem. Kui puudub kogemus suure haakega siis pikk kolakas bussi järel laiusega 2.5 meetrit pole teab mis nali iga juhi jaoks. Enda Transitile, Avandi veoks ostsin 186cm laiuse Respo autoveo treila. Kui hind poleks tähtsust omanud, oleks Brian James Traileri valinud.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
29-11-2022, 23:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2022, 23:52 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
See Brian James on tõesti paras kolakas, mul isa ostis säänse kallutava 3-teljelise Hiluxile järgi ja veab haavalaudu sellega, pidavat 6-7 ruumi peale mahtuma. Mis puutub suure (ja eriti kui ta veel kõrge ka on) käru gabariitidesse, siis korra oli kunagi Rootsi laeval ja alles hiljuti ka Hiiumaa praamil täpselt samasugune juhus, kui mingi hobusekäru ülemine sarvetuli käis minust möödudes vastu mu veoka peeglit, kusjuures ega ei veendutud ka, kas käru ilusti järgi tuleb- ikka hooga. Õnneks on sarvetuli kummist varrega.
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Krt mul hakkas film jooksma kuidas sõidab suurte karvaste munadega mees rongiga.
Veduriks 2..2.5 tonni kerge tagumikuga kastikas ja sabas suur haagis kus 4+t kaubik peal.
Kui see 5t seal sabas ikka veduri juhtimise üle võtab siis on pilt nagu koristaja Aino oma mopiga meeste saunas. Kiirelt ja vihaselt.
Postitused: 794
Teemad: 9
Liitus: Mar 2013
Maine:
7
Kumb siis on hullem kui kerghaagisele pannakse 2t peale või korralikul piduritega 3 teljelisel haagisel on siis 4t peal. Ma olen ise viimast varianti praktiseerinud. Kui mõistusega koorem asetada peale, siis pole väga hull ju.
Et keegi väga ohkima ei hakkaks siis mul on veokas raskemateks vedudeks.
Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
Jutt oligi ju siin teemas mõni postitus tagasi Amaroki järgi mis on Hiluxi analoog sellise 5 t haagise panemine. Jah sirge tee sirgeks ja koorma tasakaal taskaaluks aga kui on ootamatu kurv ja auto juba pöörab siis ei päästa see inertspidur ja need 5tonni lähevad ikka oma teed. Amarok nagu kutsikas paelaga järgi kraavi poole.
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Siin teemas OT, aga meelsasti hoopis loeks 4x4 Crafteri kohta. Head, halvad, mis laguneb, mida kiidad jne.
Mulle tundub, et kui mingi asi vajab esimese 70k/km jooksul vähemalt 15 korda erakorralist remonti, siis kiidusönadega vöib kitsaks minna...
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 4,163
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
Kõik kaalumised jms las olla igalpool laiali. Küsimus on reaalses haagise valikus AGA Sõber, kes sellega hetkel tegeleb just selle JuhanHirve linna ja maaakodu vahel vedamiseks, olla jõudnud läbi mitmete tegelaste teadmiseni ,et autotreilaga EI TOHI Eestis midagi muud peale autode vedada! Et olla "eriotstarbeline" ja näiteks peale korralikult kinnitatud lauavirna eest on saadud trahve? Mingi uus rikastumise viis riigil?
Isand Indrek Sirk - paluks ka juriidilist "nõu" selles osas, et kas nii ongi? Ja on keegi sellsie asjaga reaalelus kokku puutunud? Et ka paadihaagisega ei tohi muud vedada kui paati jne? Kas isesõitvas majas kartulikott ja kassiliiv ikka tohib olla???
Tänu sellele, et oleme siiani tabinud rendihaagise Edwardi platforme, siis on ka pilk olnud sinna suunatud. Lihtsalt selleks, et vahetevahel peab sama asjaga ka purjekat, rtisikelid, lauakoromaid, liiva, kartuleid jms vedama lisaks traktorile või mõnele gonkaautole. Muidugi mine tea, kas kasthaagisega enam autotki vedada tohib... Igasugused kaaluprobleemid on seuhkse jama kõrval ju täiesti tühised mured???
Postitused: 1,790
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
Minu ristiisa ütles,et tal on hästi ladustatud ehitusmaterjal kui järelvalve peale lendas.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
Ei tahaks hästi uskuda, et OMA puksiiriga OMA lauajuppe vedada ei tohi. Kui koorma kinnitamisel kõik nõuded täidetud on, ei tohiks küll takistusi olla.