(25-01-2023, 13:30 PM)Simmerling Kirjutas: Oskab keski nõu anda, millisest otsast alustada?
Kuna omad närvid on hindamatu väärtusega, siis nii odava pilli puhul tundub uue soetamine enamasti kõige mõistlikumana. Ehk alustada tasub poest. Samas uus maksab praegu ka 300 raha mis enam polegi nii vähe. Ja koos see saast ju ei püsi - Dolmar on teglikult olnud mulle pettumus aga need olid ka õnneks üliodavad sel hetkel. Olid samad sümptomid, kallis süütemooduli vahetus ja nüüd on õlipump õhtal. OK, plastist käepide oli kohe Makservis saada ja maksis olematud 9 raha, see oli jälle meeldivalt positiivne.
Selles osas on kogemus üliodava
nonamega kordi parem! Töötavad, kulub see mis kuluma peab ja kui peaks midagi kardinaalset ja kallist lagunema, siis ostad uue. Ostad kohe mitu tükki ja siis on kindel, et töö saab tehtud
Ka see kogemus on olemas. Dolmaril süütepool, Hechtil veotähik, viimane pool päeva teha, oled Muhus ja täitsa kogemata olin igaks juhuks
nonamede kroonimata "tipp"taiese HPG autosse visanud. Jälle vedas välja! Leemendav ketiõli on köki-möki ja tilgage ei maksa midagi, õigemini palju vähem kui tunde mööda saart ringi sõita ja osi otsida või veel mingi järgmine junn kasvõi korraks rentida. Mu oma aeg ja autobensiin maksab piisavalt palju, et suudan küll ennast "alandada" ja mingi "odava saastaga tööd teha". Kallis ja edev võib ju ka olla aga töötav peab igal juhul kaasas olema!
MA olen nõus ketikiiruses ja sealt mingi ühe lõike kiiruses järgi andma sest kalli ja edevaga remondis käimine kulutab mitmesaja lõike jagu aega
Ma võin igale pakule 10 sekundit rohkem kulutada (ideaalis veel väiksema sae kaalu juures) ja olen ikka mitme tunniga plusssi...sest ma üldiselt ei teeni sellega. Oleks ma RMK saemees ja iga sekund on kopikas, siis veel, saagides meetriseid haabasid harveril eest.
Teine asi - viile peab ka alati peoga kaasas olema sest need saavad kuidagi eriti kiiresti viimasel ajal otsa
Nühid ja nühid aga ikka ei sae sest tegelikult juba poleerid hambaid.