Küsimused t-25A-1 kohta

Kui see küsimus on juba läbikäinud siis vabandused ette. Küsimus, kas keegi on oma masinale esilaaduri külge pannud? Kui jah siis, kelle toodang ja kuidas rahul? Võibolla ka viidet antud müügi-ostu  kohale.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

(17-10-2022, 19:53 PM)Naabrivana Kirjutas:  Kui see küsimus on juba läbikäinud siis vabandused ette. Küsimus, kas keegi on oma masinale esilaaduri külge pannud? Kui jah siis, kelle toodang ja kuidas rahul? Võibolla ka viidet antud müügi-ostu  kohale.
 Kevadel sai Lätist toodud see poolakas, kuigi siis maksis ta vähem. Eelmine aasta olla hind üldse 1200 olnud Sad
Tundub korralik ja läbimõeldud, pigem 25 ise on nõrgim lüli.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/carg...bkhej.html

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Tere.Otsin teemat,kuid ei leia.
Mul T16.Kas selle käiguvgahetus on sama mis 25 el.Nimelt paned tagumise ja enam välja ei tule,Nii,et jääb sisse 2 käiku korraga.
Vahetasin käigukangi,keevitasin seda munakat lauemaks,kuid ikka sama jama.
Võtad kaane maha siis saan käigu välja.
Kus on kulumine ehk keegi oskab juhatada.
Saan aru,et tehnika vana,kuid.See viga oli juba kui ostsin .
Rakvere poest küsisin ka nõu öeldi,et asu samm edasi ja osta uus..
Ette tänades.
Roland
Vasta

On sama selles mõttes, et kang liigutab otse kahvlite liugureid ja liuguritel on blokeervõllid, -sooned ja kuulid.

Ei ole selles mõttes, et T-16 kang on kõver ja hoolimatul käsitsemisel saab pöörruda ning soonest hõlpsasti välja tulla.

Ainutlt kangi otsa keevitamisest ei pruugi piisata, võib olla vaja ka liugurite kohendamist.

Kõige parema hinna-kvaliteedi suhtega on õppimine kangi otse kõrvale nihutama nii, et ots ei saaks liuguri tagant välja libisedaSmile
Vasta

(18-10-2022, 13:01 PM)v6sa Kirjutas:  On sama selles mõttes, et kang liigutab otse kahvlite liugureid ja liuguritel on blokeervõllid, -sooned ja kuulid.

Ei ole selles mõttes, et T-16 kang on kõver ja hoolimatul käsitsemisel saab pöörruda ning soonest hõlpsasti välja tulla.

Ainutlt kangi otsa keevitamisest ei pruugi piisata, võib olla vaja ka liugurite kohendamist.

Kõige parema hinna-kvaliteedi suhtega on õppimine kangi otse kõrvale nihutama nii, et ots ei saaks liuguri tagant välja libisedaSmile
Miski jama ilmselt selle kuuli süsteemiga.Liiga lihtsalt liiguvad.Teine samasugune 16 mul kogu aeg kastutses ja seda jama pole õnneks,
Selle ostsin taga haake süsteemi pärast,kuigi pole vaja läinudki.Peab vist suure pealmise kaane maha võtma siis ehk näeb rohkem,
Tänud kaasa mõtlemast!
Vasta

Seal ei pruugi blokeeringusüsteemi sees ollagi enam. Või on vedrud tükkideks mädanenud.

Mul on üks kastijääk veel kuuri all osadeks - kui konkeetset tükki vaja, anna märku.
Vasta

See on nagu tüüpviga-  ise jebisin ka selle kangiotsa suuremaks keevitamisega ja minu arusaamist peitub tõde selle kangi kujunduses. Mälujärgi praavitasin veel seda reguleerkruvi mis istub kangimunaka soone sisse, et kang ei liiguks tillat-tollat. Vedrud teevad lihtsalt käigu sisselülitamise kergeks- raskeks. Aga ikka ei saanud väga heaks, et viiendat- kuuendat käiku panna võtab teinekord madalama käigu kaasa.Teisel 16-el tõõtab nagu kellavärk. Sidurist rääkimata- ühel pole üldse probleemi teisega olen lammutanud ja krudinud igatpidi- no ei sünni koostööd tegema...!
Tuli veel meelde esimesel põksil oli kaane sees olevad kangi liikumise käigud nii irsa-arsa, et lõikasin need välja ja tegin eraldi plaadist uue. Keevitasin uue käigurajade plaadi lõigatud auku tagasi ja tuli väga hea, et tundsid ilusti käiguasendid ära.
Vasta

(18-10-2022, 20:18 PM)v6sa Kirjutas:  Seal ei pruugi blokeeringusüsteemi sees ollagi enam. Või on vedrud tükkideks mädanenud.

Mul on üks kastijääk veel kuuri all osadeks - kui konkeetset tükki vaja, anna märku.
Millaski kui mahti hakkan tudeerima .
Vasta

(19-10-2022, 00:05 AM)Roland Kirjutas:  
(18-10-2022, 20:18 PM)v6sa Kirjutas:  Seal ei pruugi blokeeringusüsteemi sees ollagi enam. Või on vedrud tükkideks mädanenud.

Mul on üks kastijääk veel kuuri all osadeks - kui konkeetset tükki vaja, anna märku.
Millaski kui mahti hakkan tudeerima .
Paar aastat tagasi sai seda asja uuritud mismoodi see asi veakindlaks saada ja tulemus oli, et kangi korpusele sai auk sisse lastud kust oli sisse näha mis toimub.
Tulemus oli, et kaanele pidi nurki juurde keevitama suunajatele, kangi ots pidi jämedam olema ja kang ka sealt kus plaat peaks takistama tal liuguri soonest välja tulla.
Lõpuks sai asi veakindlaks aga sisse nägemata väga keeruline aru saada mida ja kuhu lisada vaja lisada.
Vasta

Oskab keegi soovitada rooli dosaatorit, mille tagasivoolu saaks järgi ühendada originaal hüdrojagaja? Olen vaadanud neid, aga tagasivoolu maksimaalseks surveks on märgitud 25, mõnel 40Bar.
Hüdropoodides ka käidud ja sealt tulnud samamoodi jutt, et selles kandis need lubatud surved on.
Samas Tartu külje all profid 25 remontijad paigaldavad põkatsitele hüdroroole samal põhimõttel, et orbitroli T-sse on jagaja järgi pandud. Asi toimib ideaalselt, olen saanud sellist ringi tehtud traktorit proovida.
Nüüd ei teagi, kas on suudetud ikkagi kuskilt selline sobiv asi leida või lihtsalt see lubatud maksimaal kannatab ka ületada. Põkatsil vast seal 120Bar kandis surve on.
Jah, saaks ka teha ikkagi mootori külge lisa õli pumba. Samas, milleks hakata jällegi nii keeruliseks minema ja see lisapump oleks paras moonutus ka mootori küljes.
Vasta

(23-12-2022, 19:56 PM)meli666 Kirjutas:  Oskab keegi soovitada rooli dosaatorit, mille tagasivoolu saaks järgi ühendada originaal hüdrojagaja? Olen vaadanud neid, aga tagasivoolu maksimaalseks surveks on märgitud 25, mõnel 40Bar.
Hüdropoodides ka käidud ja sealt tulnud samamoodi jutt, et selles kandis need lubatud surved on.
Samas Tartu külje all profid 25 remontijad paigaldavad põkatsitele hüdroroole samal põhimõttel, et orbitroli T-sse on jagaja järgi pandud. Asi toimib ideaalselt, olen saanud sellist ringi tehtud traktorit proovida.
Nüüd ei teagi, kas on suudetud ikkagi kuskilt selline sobiv asi leida või lihtsalt see lubatud maksimaal kannatab ka ületada. Põkatsil vast seal 120Bar kandis surve on.
Jah, saaks ka teha ikkagi mootori külge lisa õli pumba. Samas, milleks hakata jällegi nii keeruliseks minema ja see lisapump oleks paras moonutus ka mootori küljes.
Miks mitte kasutada 40 jaoturklappi?
Kui tal lõtke pole siis leke pole seal kindlasti mainimisväärne kadu ja kõik asjad toimiks lubatud reziimides.
Vasta

Ühest teisest 25-le hüdrorooli aretuse teemast:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid369552
Kui aga ikkagi see 40 jubin kasutav oleks. Siis põhimõtteliselt pumba otsa ja alumisest jagajasse ja ülemisest dosaatorisse?
https://www.periko.ee/et/a/hudropumba-ja...3405170-b1
Prioriteediklappe on läänemaiseid ka saada, aga...
https://www.hydroscand-service.ee/Home/I...uhulgajaga
Vanad mehed juba rääkisid selle 40 jubinaga kemplemisest. Uue nõukogude aegse originaali leidmine pole ilmselt lihtne, praeguse aja müüdav on loterii.
Seega oleks Tartu meeste variant ikkagi parim.
Vasta

Eks teda sellise pooltootena tuleb käsitleda aga ta on võimalik tööle ka saada.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid541856
Siin toodud tingimused on täidetud siis töötab nagu peab ja toodab soojust küll sest vedru on vaja koos hoida aga väiksema pumba taga oluliselt vähem.
Kunagi mina olin skeptiline tema vastu aga need olid alati koos vana õliga ja kes oli pulka lühemaks lõiganud, kes seibe alla toppinud või auku üle puurinud aga sattus korralik puhas eksemplar kätte kus kõik süütu ja sai süvenetud asja olemusse.
Lihtne vooluhulga jagaja pole ka see õige lahendus sest need ei sule teist õlivoolu kui seda vaja pole ning siis mõlemad asjad aeglased.
Sedasama toodet mis 40 käib pumba külge on saada ka dosaatori külge käivana näiteks siin kataloogis ja kui keel suus siis saab otsida sobiva asja.
https://assets.danfoss.com/documents/177...001003.pdf
Lehekülg 50-51 alates.
Dosaatoritel on need 2 kinnitusauku keermetega vist kõigil olemas?
Vasta

(23-12-2022, 19:56 PM)meli666 Kirjutas:  ...
Samas Tartu külje all profid 25 remontijad paigaldavad põkatsitele hüdroroole samal põhimõttel, et orbitroli T-sse on jagaja järgi pandud. Asi toimib ideaalselt, olen saanud sellist ringi tehtud traktorit proovida.
Nüüd ei teagi, kas on suudetud ikkagi kuskilt selline sobiv asi leida või lihtsalt see lubatud maksimaal kannatab ka ületada. Põkatsil vast seal 120Bar kandis surve on.
...

Keegi ei tea, kui palju ülerõhku konkreetne orbitrol välja kannatab. Võib olla, et põksinäksi poolsurnud pumba toodetud lahja 100 bar on jõukohane aga võib-olla lööb enne võllitihendi minema. Keegi ju ei tea. Reaalne töösurve hüdrosüsteemis sõltub konkreetse hüdrosilindri tekitatud vasturõhust ja see enamasti ei jõua ülerõhuklapi avanemise rõhuni.

Roolivõimendus töötab kindlasti, aga kas töötab ka hüdraulika ja mis hakkab juhtuma siis, kui hüdraulikalt küsida kõrget rõhku, ei tea keegi. Samas - proovimine ei maksa ju suurt midagi ja võib Sinu rakenduse juures anda tulemuseks täiesti toimiva süsteemi.

Tandempumpa sinna vist ära ei mahuta kuidagi? Sellisega tehti saskale hüdrorool: https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...h-z-6.html
Vasta

Äkki mõistlikum tehe lisakast ajamile ja sinna 2 pumpa panna?Multikates joonised mõõtudega olemas.
Vasta

Kuidas põkal käigukasti tagumise võlli kätte saab? Laagreid on vaja vahetada.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

(28-12-2022, 12:12 PM)muska71 Kirjutas:  Äkki mõistlikum tehe lisakast ajamile ja sinna 2 pumpa panna?Multikates joonised mõõtudega olemas.
https://hurtowniarolnicza.pl/uklady-wspo...olami.html
Vasta

(28-12-2022, 17:13 PM)Kodanik2 Kirjutas:  
(28-12-2022, 12:12 PM)muska71 Kirjutas:  Äkki mõistlikum tehe lisakast ajamile ja sinna 2 pumpa panna?Multikates joonised mõõtudega olemas.
https://hurtowniarolnicza.pl/uklady-wspo...olami.html
Mul rool hüdro peal juba ja puht sportlikust huvist voolin selle kasti ise valmis.Vaja osta hammakas nuutmuhv ja 2 laagrit ja ülejäänu juba hobi nautimine...
Vasta

25-e hüdrorooli paigalduseks sai kokku krahmatud mõned dosaatorid ja rooli püstakud.
Esialgu vist prioriteedi klapi jätab üldse välja ja proovib, mis Danfoss arvab selle peale, kui pumbast talle surve sisse ja sealt edasi originaal jagajasse.
Lendab tihend minema, siis mõtleb edasi.
         

Ega just Harkovi 25-le suurt hüdrorooli ehitusest pilte pole. Mõned siiski leiab vene fermerist. Dosaator on pandud päris üles.

         

Ise tahaks ta panna ikka nii alla, kui saab. Siis ei sega voolikute majandus näidikute vaatamist ja kuidagi viisakam tundub ka.

               

Roolisilindri lahendus enamustel tehtud nii.

   

Kui teoretiseerida, siis sellisel lahendusel oleks vähemalt üks miinus.
Ühele poole väljakeeramiseks kulub mõnevõrra rohkem rooli pööramist, kui teisele poole. Sest silidrivarre mahu võrra on õli kogus muutuv.
Keskkolviga lääne traktorite lahendus oleks parem. Seda hinda vaadata, siis valmis asja kohta pole palju. Iseasi, kas see laos jälle saadavale tuleb millalgi ja kuidas siia saab.
https://hurtowniarolnicza.pl/parts---tra...aniem.html
Vasta

• Maximum back pressure: 40 bar [580 psi] (Danfoss ospc 100 on)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 29 külali(st)ne