25-01-2023, 20:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2023, 20:18 PM ja muutjaks oli ounou.)
Kuna süütemoodul juba vahetatud (eeldatavasti siis ka küünal?), siis palju variante järgi ei jää. Tühikäigul pöörete tõusmine enne ära suremist viitab juskui segu lahjenemisele. Ehk kas kütust vähe või õhku palju. Töökoda peaks seda muidugi suutma tuvastada hoobilt...
Mida ma teeks? Alustaks lihtsamast. Võtaks summuti ära ja vaataks kolvi ning rõnga väljanägemist (kui kompressiooni mõõdik on olemas, siis mõõdaks). Kui on kuuma saanud ja sooned sees, siis asi selge. Teiseks, paneks törtsu kütusesegu küünla august sisse ja vaataks kas käivitub. Kui kuidagigi käima saaks, siis pihustaks brake cleanerit karburaatori ümbrusesse, vända otstesse (reaalselt küll ainult ühte otsa) ja mujale kus õhuleke võib olla (töökojal on selleks vaakumi ja surve testimise seade ja seega neil mootor käima ei pea). Edasi vaataks ega kiil pole pooleks ja seega süüde vale ning samas, et süütepooli ja hooratta vahe oleks korrektne.
Aga see kõik on töökoja poolt nii elementaarne diagnostika, et ju sattusid eriti kehva koha otsa.
Mida ma teeks? Alustaks lihtsamast. Võtaks summuti ära ja vaataks kolvi ning rõnga väljanägemist (kui kompressiooni mõõdik on olemas, siis mõõdaks). Kui on kuuma saanud ja sooned sees, siis asi selge. Teiseks, paneks törtsu kütusesegu küünla august sisse ja vaataks kas käivitub. Kui kuidagigi käima saaks, siis pihustaks brake cleanerit karburaatori ümbrusesse, vända otstesse (reaalselt küll ainult ühte otsa) ja mujale kus õhuleke võib olla (töökojal on selleks vaakumi ja surve testimise seade ja seega neil mootor käima ei pea). Edasi vaataks ega kiil pole pooleks ja seega süüde vale ning samas, et süütepooli ja hooratta vahe oleks korrektne.
Aga see kõik on töökoja poolt nii elementaarne diagnostika, et ju sattusid eriti kehva koha otsa.
Pähkliajude hirm