Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
Maal metsas on ka üks invaliidi sõiduki raam, aga see pole selline nagu siin nähtud vaid on olnud 3-rattaline ja varem oli sinna ise aretatud võrrimootor aga siis läks katki esihargi kinnitus koht raami küljes. Ja sellest ajast ta seal metsas seisab. Eks ma üritan seal ära käia ja mõne pildid teha.
Postitused: 1,142
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
tundub, et see on mingi iseehitatud masin olnud... miks ma nii arvan?!, sellepärast, et vaadates neid pilte, on näha, et üks jalgrattaraam on meesterahva oma ja teine naisterahva oma... ja oma ehituselt tundub see asi kuidagi robustne, kuigi kui oma silmaga näeks oleks palju lihtsam tuvastada millega täpsemalt tegu võib olla. igaljuhul jõudu sellise taastamisel, olgu mis ta on aga lõpptulemus võib lahe olla!
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Too jargrattaraamidest tehtud asjandus tõi meelde omaaegsed invaliidisõidukid, millel tegelt ainult vineerist iste külgedega ja kolm jalgrattaratast. Sõjainvaliid istus sees, medalilindid rinnas ja ajas kätega ringi vänta, millelt jooksis kett esirattale. Mõnel oli ka võrrimootor peale pandud. Viimati nägin sellist riista kuskil 70-ndate keskel.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,142
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
selline rattaraamidega invakäru oli rakveres ka ühel mehel tehtud, 90-ndate algul veel täitsa liikus ringi, kuid nüüdseks on see kahjuks vanarauda viidud...
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Viljandis alles eelmine aasta nägin viimati sellist, olen ka varem näinud.
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
[attachment=2323]
viimast Autolehte tasub huvilistel lugeda.
Postitused: 240
Teemad: 43
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
10-11-2004, 20:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2004, 20:22 PM ja muutjaks oli
kalle.)
Huvitav oleks endalegi teada, kas keegi on istutanud sinna vahele muud mootorit?Hetkel ise mõtlen originaali lähedaseks teha, aga kõik sõltub varuosadest, kas ja kust neid saada on.
Kui õieti olen aru saanud, siis starter istub vist väntvõlli otsa ja see võll peaks pikem olema, kui tavalistel IZ-de mootoritel.Samas oleks huvitatud mõne isendi lähemalt vaatamisest ja uurimisest , mis on komplektne ja asub Tallinnas või siis Harjumaal.Hetkel on masin nagu Lego, hunnik hoobasid, krontsteine,pardaandureid jms. kapoti alune täis.Kiiruga uurides tundus osa lausa üleliigne olevat, aga eks näis.
Postitused: 2,689
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
Sinna on aretatud mootorsaani mootoreid vahele koos variaatoriga,ühte olen näinu sellist mingi neli aastat tagasi.Oli Rotax Bombardir 250ccm mootoriga ja sõitis küll.Sellised olid vanematel Yamaha ja Tunduri saanidel peal,võib-olla veel mõnel muul ka.Käivitus oli nööriga ,nii nagu saanilgi.Kuumade ilmadega jäi mootori jahutus natuke puudulikuks ja lõpuks läks kolb puruks ja siis minuteada rändas see aretis Emexisse.
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Kusagilt sattusin nägema, et Okupatsioonide muuseumis on peale ZAZ 965-e ja M 412-e ka invakäru (uuem).
carrating.org seal on näha