11-04-2023, 17:07 PM
Tükk koormarihma, tükk paslikus toonis nahka/dermatiini ja õmblusmassinaga pruut või sadulsepp või suvalise kaubanduskeskuse kingsepp.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
(12-04-2023, 08:42 AM)Walter Kirjutas: Arvestage õmblusmasinaga ka - püksirihma ilma nahamasinata eriti ei õmble.Vana Singeri masinaga isegi õmbleb, kui käega rattast rahulikult keerata. Minu emal on selline olemas, seerianumbri järgi valmistatud aastal 1904 ja sellega on aegade jooksul ka üsna paksust nahast asju (nt. koera trakse) saanud õmmelda. Vanaema, kellele see varem kuulus, rääkis, et omal ajal õmmeldud sellega kasukaidki. Aga kui masinat pole, siis peenike naaskel, jämedam õmblusnõel ja veidi kannatlikku meelt ajavad ka asja ära.
(12-04-2023, 11:15 AM)pannkook Kirjutas: Vaid emmil on kindel sang...Planetadel-Jupiteridel ka, 3. seeriani (vähemalt).
(12-04-2023, 11:15 AM)pannkook Kirjutas: see rihm on mul lapsena küljest tulnud, kui isa taga istusin Pannonia otsas. Hea, et tasakaal püsima jäi.Kindlam ikka ümber kinni hoida. Aga autoregistri jaoks peab olema kui on kahekohaline masin, vähemalt mulle nii öeldi kui arvele võtmas käisin.
Edaspidi sõitsin isa kallistades, soovitan seda kõigil teha, kel elu armas.
Vaid emmil on kindel sang...
(12-04-2023, 10:31 AM)margus61 Kirjutas: Vaja SU HIF karburaatorile uut nõelklapp+pesa, on keegi juhtumisi tuvastanud mõne kohaliku jupimüüja valikust? Tundub sama mitmetel teistel SU mudelitel. Totter ka UKst tellida 20jublakas+20transa+10maksud ja 2 nädalat tarneaega.
Kasutusel sellistel masinatel, nagu Jaguar, Classic Mini, MG, minu oma pärit ilmselt Volvo 141 pealt.
VIN on 584, kui küsitakse...
(12-04-2023, 22:05 PM)spitfire Kirjutas:Aitäh nõu eest. Jooksin kohe vaatama ja võlli lõtku polnud.(12-04-2023, 10:31 AM)margus61 Kirjutas: Vaja SU HIF karburaatorile uut nõelklapp+pesa, on keegi juhtumisi tuvastanud mõne kohaliku jupimüüja valikust? Tundub sama mitmetel teistel SU mudelitel. Totter ka UKst tellida 20jublakas+20transa+10maksud ja 2 nädalat tarneaega.
Kasutusel sellistel masinatel, nagu Jaguar, Classic Mini, MG, minu oma pärit ilmselt Volvo 141 pealt.
VIN on 584, kui küsitakse...
Selliseid kõrgtehnoloogilisi nublakaid maarjamaalt otsida ei ole mõtet, isegi kui sa tead mida sa otsid. Kui sul on karpa pärit volvo pealt aga sul juhtumisi ei ole volvo? siis milles saab olla probleem? Need nõelad on omaette teadus. Ühesõnaga sukeldu sinna, korralik eeltöö netis, ja selle komboga telli ka uus "damper spring".
Aga olemata selgeltnägija, siis tegelikult on sul probleem lisaks eelnevale ka võlli ja korpuse vahelises lõtkus. Aitab uus võll.
(14-04-2023, 08:10 AM)margus61 Kirjutas:(12-04-2023, 22:05 PM)spitfire Kirjutas:Aitäh nõu eest. Jooksin kohe vaatama ja võlli lõtku polnud.(12-04-2023, 10:31 AM)margus61 Kirjutas: Vaja SU HIF karburaatorile uut nõelklapp+pesa, on keegi juhtumisi tuvastanud mõne kohaliku jupimüüja valikust? Tundub sama mitmetel teistel SU mudelitel. Totter ka UKst tellida 20jublakas+20transa+10maksud ja 2 nädalat tarneaega.
Kasutusel sellistel masinatel, nagu Jaguar, Classic Mini, MG, minu oma pärit ilmselt Volvo 141 pealt.
VIN on 584, kui küsitakse...
Selliseid kõrgtehnoloogilisi nublakaid maarjamaalt otsida ei ole mõtet, isegi kui sa tead mida sa otsid. Kui sul on karpa pärit volvo pealt aga sul juhtumisi ei ole volvo? siis milles saab olla probleem? Need nõelad on omaette teadus. Ühesõnaga sukeldu sinna, korralik eeltöö netis, ja selle komboga telli ka uus "damper spring".
Aga olemata selgeltnägija, siis tegelikult on sul probleem lisaks eelnevale ka võlli ja korpuse vahelises lõtkus. Aitab uus võll.
Kodumaalt leidmisega täiesti lootusetu pole. Nt kui panna Googlisse 'aeromotors volvo 140' saab tagauksest sisse. Vahepeal neil oli ka 'vanemad mudelid' nupp, enam ei leidnud. Veidi teisele karbussile remkomplekt täitsa olemas:
https://aeromotors.ee/kataloog/volvo/140-142-144/2-0/kutusesusteemi-seadmed/remondikomplekt?of=m385;t2748;s13005
Kuna selline karburaator on universaalne, oli väike lootus, et keegi Jage, Mini, MG vms jannanud ja sobiva leidnud. Ise ei viitsi hakata nende vanade mudelitega tutvust tegema ja aerost õnne proovima.
Iseenesest nõela istupind on ilus, pesa hästi ei näe. Kuna nõela keha on plastikust, siis vbl kulunud ja vahel istub viltu sees. Seda mäletan, et millalgi ujuki keel ei vajutanud otse telje suunas ja painutasin seda õigeks, vbl kulumine oli juba toimunud.
Aga head inimesed juhatasid karbussijumala jutule kontakt. Pidi tänapäevalgi aktiivselt toimetama. Kas lihvib pesasse või juhatab uuele jälile vms ma pole veel jõudnud tegeleda. Äkki kellelegi abiks info.
Iseenesest see mõõdukalt tuunitud B20 on mul Volvo peal küll, aga mudel on L3315 ehk väga väike Lapplander. Pidamisrobleemi on ka enne olnud pärast mitmeaastast seismist. Aidanud on lahti võtta ja sama targalt kokku tagasi panna, selle peale jäänudki pidama kogu suveks. Tänavu ajasin bensu üles, ei pidanud nagu tavaliselt, seisis 2 päeva ja jäi ilusti pidama. Testisõidud tehtud, vedasin Saaremaale starti, seal feilis ja ei aidanud enam ka lahti-kokku panek.
(16-04-2023, 19:26 PM)muska71 Kirjutas: Millega sipelgaid hävitada?Siin on see juba jutuks olnud aga leida keeruline ja ei mäleta kah.
(16-04-2023, 19:26 PM)muska71 Kirjutas: Millega sipelgaid hävitada?Siin on see juba jutuks olnud aga leida keeruline ja ei mäleta kah.
(16-04-2023, 19:56 PM)olevtoom Kirjutas:(16-04-2023, 19:26 PM)muska71 Kirjutas: Millega sipelgaid hävitada?Siin on see juba jutuks olnud aga leida keeruline ja ei mäleta kah.
Mind on aidanud tõrjegeel (peaks vist olema sellelt lehelt):
https://kt.ee/putukate-torjegeel/putukate-geeltorje/
Kaks korda olen kasutanud herilaste ja kaks korda sipelgate vastu. Mõjub täitsa hämmastavalt -- herilasi polnud enam järgmisel päeval ja sipelgaid umbes kahe päeva möödudes.