deltale tahokas
#1

kas on võimalik üldse
Vasta
#2

mina ei mõista milleks on mopeedile vaja tahokat=?
Vasta
#3

a miks mitte
Vasta
#4

kunagi räägiti siin foorumis kusagil digitaalsetest tahokatest, mis käivad küünlajuhtme vahele....põhimõtteliselt peax ju neid saama panna, aga ma kardan et sellised on mitukorda kallimad, kui delta ise
Vasta
#5

seda jah, aga to on põnev asi. Kui mopi müüd maha paned kasvõi muruniidukile Toungue

kui sa küsid, kas on üldse võimalik... siis minu silmad pole sellist aretust näind, ja vist ei näe kaa
Vasta
#6

munk Kirjutas:kunagi räägiti siin foorumis kusagil digitaalsetest tahokatest, mis käivad küünlajuhtme vahele....põhimõtteliselt peax ju neid saama panna, aga ma kardan et sellised on mitukorda kallimad, kui delta ise

http://www.velleman.be/Downloads/0/Manual_K2625.pdf
Oomipoes 525.- + muidugi enda ehitamisrõõm
Kobedat Deltat vist selle raha eest veel ei saa?
Vasta
#7

Isegi tahaks oma Riga 13 sellist tahhokat lisaks jalgratta digispidole. Eelpool pakutu veidi kallis jah.
Kunagi oli mul auto tahhokas millel taga lüliti 4 või 6 silindrilise jaoks. Ning omal ajal ka olid ju ka Eestis tehtud tahhokad ladade ja muu sarnaste jaoks. Kindlasti mõni spetsialist oskas seal nt \"mähiseid maha/juurde kerides\" seda 1 silindrilise jaoks sobivaks teha.
Ning üks asi veel: olen näinud selliseid küünlapiipusd mis töötamise ajal valgust sähvivad. Nägi ühel HD selliseid ja ühekorra lätlased Kurtnas müüsid küllalt suurte $ eest selliseid.
Äkki keegi teab kas liigub kuskil sellist kraami?
Vasta
#8

siin on pakutud välja variant vaz-2106 tahhokat kasutada.

vasakul pildil on ühepütasele (planeta näitel) ja paremal kahepütasele (jupiteri näitel).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#9

Kas see jupiteri tahokas siis hakkabki nii lihtsalt tööle,et võtan ühe 2106 tahoka, üks taho ots plussi ja teine läbi dioodide miinusesse?
Vasta
#10

See on omal lahendatud probleem.Sul tuleb leida auto mehaaniline spidomeeter mis vähemalt üle 240-ne näitab.
Volga 24-ja spidomeeter jäi lahjaks,näitas kuni 160.Ühenduse
teed dünamo otsast kus ta 6-se poldiga kinni on.Kasutad ära
auto käigukasti poolse spidomeetriajami osa kus on see trossi
sisemine 4-kant.Selle punktid sinna dünamo 6-se poldi külge.Kaant ära külge pane ja sõiduaeg hoiad spidomeetrit süles(esimese proovimise jaoks).Aga enne seda pead kindlaks
tegema mis pööretel spidomeeter midagi näitab.Selleks võtad spidomeetri koos trossiga kaenla ja lähed treiali juurde.Tal on
ju käigukasti peal kirjas padruni pöörete arvud.
Nii tegin mina,ainult treiali juurde ei läinud kuna ise olengi treial!Toungue
PS:Tegu oli siis Miniga.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#11

aga tehkeke mulle selgeks kuidas siis saab tahhomaatri
endal olemas 2106tahho aga mis ma seal tegema peax ja kui palju keegi võtax selle ümber tegemise eestSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne