Siduri mure on lahenenud Tross oli üldse reguleerimata ehk siduripoolne trossi aas oli lihtsalt otsa kruvitud ja kontramutter jooksis vabalt ringi. Sellega on mehaanikaosa korras ja vajab ainult sillastendi, hetkel enam-vähem silma järgi paigas.
Ka pasunamure leidis lahenduse. Nimelt orig. pasun oligi oma eluaja ära elanud. Asemele läks üks tuttavalt saadud tutikas 24v pasun ja oh üllatust, toimib.
Ka salongriradika kraan sai vahetatud. Seal on üks kummilatakas pleki all, mille keskel on simmertüüpi läbiviik hoova kinnituseks. See kumm oli juba korralikult jäigastunud, ilmselged lekkimise jäljed peal. Muidugi ei saa seda kummi kuskilt eraldi osta seega läks bushfix: simmeri vedru minema, tosoolikindel O rõngas asemele (väiksema läbimõõduga) ning hoob läks kohe kangemaks. Loodame, et nüüd peab. Teisele kraanile saab teha sama remondi ja kui nüüd tõesti ei toimi, siis tuleb uus kraan muretseda.
Lällar leidis ka oma pesa ja seega sai antenni kaabel lõpuni veetud. Õnneks on paremas küljes õõnsused, kus vedada sai, et midagi välja paistma ei jää. LÕpuni ühendatud ei saanud, sest muidugi olid vajalikud ühendusklemmid otsa saanud ja siinkandis ei saa nädalavahetusel üldse mitte kui midagi.
Nüüd tuleb akud lõplikult kinnitada. Selleks oleks vaja akude alumisele servale liistud leida sest enda akude omad olen juba ilmselgelt minema visanud. Kui keegi oskab öelda, kus kohast võib saada, paluks teada anda. Sama on ka nende klemmide katetega.
Praegusel kujul surub ilusti eest kinni aga tagumine osa hüppab üles-alla. Olen näinud paari EKV Iltist, mis on saanud uue kaabelduse põhjusel, et akud on taga hüpanud ja tekitanud korralikke lühiseid, üks olevat isegi põlema läinud.