18-05-2023, 18:43 PM
Kakub õhku kusagilt sisse.
(18-05-2023, 18:33 PM)Mihkus Kirjutas: Mis võib põhjuseks olla kui mootor jääb soojalt seisma? Saab mingi 10 minti tööd teha ja ongi kõik, vajutad gaasi põhja siis vaevu tiksub tühipööretel ja jääb lõpuks seisma. Pump nagu lakkaks töötamast?Küttenälg-õhk vahel,käsipumba membraan kulunud.ega küttenäljaga pole vahet kas külm või soe,minestab ühtemoodi...Ka umbes filter teeb sama pulli...Paned kanistri kõtvale ja imed sellest ja töötab normaalselt siis on filter umbes eelduste kohaselt.Umbes filtri tõttu olen ise ka aasta tagasi sama hädaga maadelnud.
(18-05-2023, 19:26 PM)muska71 Kirjutas:Seda meenutab küll - vahel ka umbes korgi tuulutusava - seistes suudab kuskilt õhu paaki immitseda, siis suurema tarbimisega kooleb...(18-05-2023, 18:33 PM)Mihkus Kirjutas: Mis võib põhjuseks olla kui mootor jääb soojalt seisma? Saab mingi 10 minti tööd teha ja ongi kõik, vajutad gaasi põhja siis vaevu tiksub tühipööretel ja jääb lõpuks seisma. Pump nagu lakkaks töötamast?Küttenälg-õhk vahel,käsipumba membraan kulunud.ega küttenäljaga pole vahet kas külm või soe,minestab ühtemoodi...Ka umbes filter teeb sama pulli...Paned kanistri kõtvale ja imed sellest ja töötab normaalselt siis on filter umbes eelduste kohaselt.Umbes filtri tõttu olen ise ka aasta tagasi sama hädaga maadelnud.
(20-05-2023, 19:50 PM)juri73 Kirjutas: Mis siis on etem ka filter või tsentrifuug.Kui T-25 mootori kontekstis vaadata, siis sõltub kuidas kasutada ja kas asi on töökorras.
(19-05-2023, 15:45 PM)muska71 Kirjutas: Mingi imepeen sete,pruunikas. ... Kütte paaki pumpan pumbaga ja mitte otse vaid filtreerin.
(21-05-2023, 10:32 AM)2715 Kirjutas:(20-05-2023, 19:50 PM)juri73 Kirjutas: Mis siis on etem ka filter või tsentrifuug.Kui T-25 mootori kontekstis vaadata, siis sõltub kuidas kasutada ja kas asi on töökorras.
Kui mootorit koormatakse pidevalt, ta töötab kaua järjest ja tsentrifuug pöörleb veel vähemalt 60 sek peale mootori seiskamist siis täidab ta täielikult oma otstarbe.
Kui aga koormust ei ole, mootor töötemperatuurini ei jõua ja pöörlemist kuulda pole siis ta oma otstarvet ei täida.
Tsentrifuugi rootor pöörleb puksidel ja külm viskoosne õli võtab tal kõvasti hoogu maha.
Samuti ei liigu mustuseosakesed paksus õlis oma väikse kaalu tõttu tsentrifuugi seinani ja kuni õli soojenemiseni vähemalt 75 kraadini ta praktiliselt õli ei puhasta.
Samuti kulub tal isegi kuuma õliga peale mootori käivitumist vähemalt minut et pöörded kätte saada ja seni läheb kõik sealt läbi.
Reguleerid näiteks klappe ja satub liivatera kaane alla või tõmbad õlivarda välja ja selle seenekese alla on liivatera sattunud siis see jõuab käivitades saale vahele enne kui õli puhastus algab, mis seletab miks kõigil vene tsentrifuugiga mootoritel on väntvõlli kaelad joonilised ja taskud saasta täis kogunenud.
Filtril on ka omad puudused ja seega kauakestvatel mootoritel pruugitakse neid koos.
Kindlasti ei lähe ka filtrist kõik õli läbi vaid osa läheb ka möödavooluklapist ja külma õliga eriti.
Probleem on ka filtri asetuses kus ei mahu piisavalt suure pinnaga element ära.
Seepärast on omatehtud lahendus kus tsentrifuugi asemele tehakse üleminek parem lahendus.
Siiski kokkuvõtvalt on filter töökindlam sest tema puhastusvõime ei sõltu õlirõhust mis tsentrifuugil oluliselt langeb kui õlirõhk madal.
Tänud! Töötab vähe ja kuuma ei saa. Max 10 töötundi aastas.
(21-05-2023, 18:08 PM)muska71 Kirjutas: Täna ... tegin pildi.Üldiselt kuna hea pump olemas ja kanister(25kg) raske punnitada valamisel siis pumpan kütuse kanistrist või vaadist paaki ja katsun mitte loksutada.
...
(21-05-2023, 18:08 PM)muska71 Kirjutas: ...Ampermeeter endiselt ei näita laadimist,tühjenemist näitab,proovitud ka teist ja ikka sama...Panin voltmeetri peale ja vähemalt näeb mis toimub.Kõlab nagu oleks ühendatud geneka + otse aku + iga. Ampermeeter peaks olema aga geneka + ja aku + vahel et ta näitaks (ka) akusse minevat voolu. Muidu näitab ta ainult palju tuled jne voolu võtavad.