(28-05-2023, 20:12 PM)Tsistern Kirjutas: Tere! Natuke teemaväline, kas oleks lootust saada uaz 469 peal selline zmz v8 mootor legaalseks. Kuskil mingi aeg räägiti, et ümberehitus läks natuke vabamaks. Ühe sellise pool fabrikaadi kunagi ehitasin, kuid teist tahaks legaalseks saada.
Saab arvele aga kuna registrimassi ületada ei tohi jääb istekohti vähemaks ja roolikardaani peab hästi viisakalt ja originaalse näoga lahendama.
Raamile ei maksa ka sisselõikeid teha sest seda vaadatakse väga hoolikalt.
Kui neile tingimustele vastab kirjuta avaldus, kaalumisakt, viimane ülevaatus ja võib uuele passile järgi minna.
(28-05-2023, 20:12 PM)Tsistern Kirjutas: Tere! Natuke teemaväline, kas oleks lootust saada uaz 469 peal selline zmz v8 mootor legaalseks. Kuskil mingi aeg räägiti, et ümberehitus läks natuke vabamaks. Ühe sellise pool fabrikaadi kunagi ehitasin, kuid teist tahaks legaalseks saada.
Offtopic küll ja mode ehk liigutab ära, kuid mis selle auto eesmärk oleks? See pada ei oma mingeid erilisi võimsusnäiajaid kuskilt otsast ja maastikule asja ei ole, kuna kõikjal, mis ei ole suvine karjamaa, on sellel autol tagumik urvakil. Tänapäeval ei maksa mootorid enam hingehinda ja kui huvi pärast sellist asja teha, siis valiks kindlasti parema kaalu ja võimsusnäitajatega mootori. Kui eesmärk on suvel külapoe ees kruusa peal kaapsu teha, siis ilmselt sobib suurepäraselt, raske esi- ja kerge tagumine ots ning ilmselt saab paar ringi ratast keerutada.
Väike käsimuruniiduk. Briggs and Stratton mootoriga, karbuss vasakul küljel aga mitte enam kütusepaagi peal. Mure selles, et käivitub aga jääb kohe seisma. Vanemal versioonil oli häda alati karbussi membraanis, mis asus paagi ja karburaatori vahel. Kust sellel uuemal aga viga otsida?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2023, 20:19 PM ja muutjaks oli kass.)
(27-05-2023, 18:13 PM)CHRhmm Kirjutas: Tekkis korraks väike segadus, kuid küsin siit tedjamate käest.
Nimelt kuidas 50-70 ndate mootorratta rehvide tootmise kuupäeva lahimõtestada.
Nt Л X 62123634
Kas see on 10. Kuul ehk oktoober 1962...
Tere!
Ilmselt ei pea vastamiseks tingimata teadjam olema, aga ju nii tulebki tõesti neid kuupäevi lahti mõtestada. Jäid mõned rehvid ette ja sestap vaatasin mis neil kirjas
Л XI 507540 Л I 515456 need 2 ilmselt paar, mis tsiklil koos tehasest alla saanud. uuem mudel Л129 Л X74175234.
(Seda postitust muudeti viimati: 05-06-2023, 21:36 PM ja muutjaks oli Dexter.)
(05-06-2023, 20:18 PM)giordanobruno Kirjutas: Kas keegi teab veel Golf3 1,6 1993 monopritsest midagi, kuidas need gaasid paika saab? Keegi oskab?
Kuna ülevaatuste lehtedel ei ole hapniku näitu mis kinnitaks või lükkaks ümber oletuse siis ütleks, et esmalt kahtlustaks katalüsaatorit. Võib ka aidata pikem kuumutamine ~4000-4500rpm
Kas kahtlusalune on originaal või universaal?
Kas sumbuti on ikka tihe? St. Lekkekohti pole.
(05-06-2023, 20:18 PM)giordanobruno Kirjutas: Kas keegi teab veel Golf3 1,6 1993 monopritsest midagi, kuidas need gaasid paika saab? Keegi oskab?
Mõõta ära kas temp anduri takistus on õige, soovitatav vahetada lambdaandur ning seda mõne tuntuma tootja oma, selle eluiga on ette nähtud 50t km. Sumbuti tihedus on ka hea tähelepanek ning kui all on universaalkatalüsaator siis need üle aasta vastu pidada ei taha.
(06-06-2023, 07:13 AM)v6sa Kirjutas: Katti kuumutab hästi 110 alas III käiguga veerand tundi ja siis kohe mõõtma
Nurga taga paned kinda sumpasse. Üks hoiab kinnast kinni ja teine tuuritab. Mingi viis minti on piisav ja siis kohe kanali peale. Toimis vähemalt Toyota Carina E puhul ja ma arvan, et ka muud masinad alluvad sellele manipulatsioonile kuna soovitus ülevaataja enda poolt.
Kui paak tühi siis 5l Aspenit sisse ja saad uue auto näidud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
(06-06-2023, 08:51 AM)Walter Kirjutas: Kui paak tühi siis 5l Aspenit sisse ja saad uue auto näidud.
Ainult siis, kui näidud tulevad tegelikult ka tuksis toitesüsteemist. Kui auto põletab õli või õhufilter on täiesti umbes, siis seda kütusevahetusega ei "remondi".
Tänan kõiki heade soovituste eest. Seis selline: katalüsaator uus; lambda andur veel uuem (Bosch); summuti tihedaks tehtud kolm päeva enne ülevaatust; bensiin 98; sõitsin enne ülevaatust kuumaks kõrgete pööretega, pea 100 kraadini; Pöörete andmine on varem aidanud...
Jäänud on temp andurit uurida ja õhufilter välja ülevaatuse ajaks? Aspen paaki?
Aga päriselt, mis viga on?
Õli tarbimine pole mu arust üleliia suur.
Läbisõit 130 tuh, pigem õige.
Viimased 25 aastat sõidetud ainult suvel.
(06-06-2023, 09:36 AM)giordanobruno Kirjutas: Õli tarbimine pole mu arust üleliia suur.
Tühikäigul HC 190 vs. lubatud 100 on tingitud õlikulust. Kui auto on talviti seisnud siis võiks sellega mõni aeg sõita et rõngad lahti läheksid nt. Kohe seisust tulnud autoga tekivad ülevaatusel tavaliselt üllatused.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
(05-06-2023, 20:18 PM)giordanobruno Kirjutas: Kas keegi teab veel Golf3 1,6 1993 monopritsest midagi, kuidas need gaasid paika saab? Keegi oskab?
Ülevaatusel võib see osutuda veidi tüütuks aga nii vanade masinate puhul on ju täiesti õigustatud küsimus ülevaatajale, kas kütusesegu on rikas või lahja ning et sa reguleerid segu selle järgi kohapeal.
Kui midagi vinguma hakkab, siis ütled, et sul kodus ei ole heitgaasi testrit. Palju CO-d ja CH-d viitab põlemata küttele ehk rikkale segule.
Rikka segu puhul on ülevaatusel kiireim võimalus segu lahjendamiseks keerata lahti voolikuklamber õhulugeja ning kollektori vahel. Nii hakkab masin saama vooliku vahel lisaõhku, õhulugeja mõõdab vähem ja segu läheb lahjemaks. Vajadusel aita kruvikaga vooliku serva vahelt rohkem õhku läbi, kuni ülevaataja oma numbrid kätte saab.
Olen seda varianti korduvalt kasutanud. Kodus, kui rohkem aega, reguleerin segu õhulugeja vedru pingsuse muutmise läbi vastavalt tagumikutundele, keskmisele kütusekulule ja süüteküünalde värvile.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2023, 10:09 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
Monopritsel (pole vahet, kas mono-jetronic või mono-motronic) ei ole õhukulu mõõtjat. On sisselaske vaakumi andur ja kahe rajaga seguklapi asendi andur. Õhukulu arvutatakse kaudselt.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.