Manöövrist ei tea midagi aga asukoht on selline et õnnetus hüüab mõlemas suunas.
https://www.postimees.ee/7797390/galerii...to-ja-veok
See siis kohas kus linnast tuleb üle viadukti 2 rida.
Samas tuleb paremalt poolt veel 2 rida juurde millest üks siis tuleb viadukti alusest ringteest ja teine tuleb otse Tallinna ringtee pealt Lagedi poolt siis.
Ja siis tuleb koht kus need viimased kaks rida saavad üheks. Ja see rida läheb otse edasi Maardu poole aga vahepeal on mahasõit Loole, Irusse ja Vana Narva mnt peale. Ehk siis nendest kes tulevad emmast kummast parempoolsest reast tahavad osad minna otse osad Loo peale.
Teisalt tahavad üle viadukti tulnud autodest osad minna otse ja osad Loo peale.
Samas on see lõik kus read koonduvad ja kus aeglustusrada tekib päris lühike ning kiirus on seal 90.
Kahe parempoolse "kõrvaltee" ja üle viadukti tulnud peatee vahel on ka ohutussaar maha joonitud triipude ja joontega AGA sellest ei peeta kinni. Sellest sõidavad üle nii need kes tulid kõrvalteelt ja ka need kes üle viadukti tulid.
Sõidan seal iga päev ja näen seal ka igasuguseid manöövreid. Piltidel kujutatu ei üllata.
Sama jama on ka teises suunas. Kus Iru poolt tulles ja Linna poole minnes on kiirendusrada kõige parempoolsem ja sellest vasakule jääb "aeglustusrada" ehk üks läheb kanalisse ja teine ringteele. Nendet vasakule jääb veel 2 rida mis otse üle viadukti läheb. Sama mäsu on seal hommikul. Osa iru poolt tulevaid tahab minna kanalisse osa ringteele ja osa otse viaduktile. Samas Narva poolt tulevad autod samuti osaliselt kanalisse ja osaliselt ringteele ja siis see male algab. Ja ega siis Narva poolt tulev auto 70ga ei tule. Püüdes viaduktile minna pead jälgima et ees sõitev auto ei jää sulle ette. Et sa ise ei keera ette raketile kes tuleb tagant ja sa ei tea kas ta tahab minna otse või tulla sinu ritta.
Samuti on see lõik kus need 4 rida saavad kohti vahetada väga lühike.
Imestan et seal veel midagi sellist pole toimunud.