12-07-2023, 21:47 PM
Neid nn. kamina ventikaid on ka kahe ventilaatoriga.
Ehk kannatab sealt üks jätta elemendi jahutuseks ja teine viia eemale ?
Ehk kannatab sealt üks jätta elemendi jahutuseks ja teine viia eemale ?
(12-07-2023, 18:24 PM)muska71 Kirjutas:Ikka loomulik füüsikaseaduste põhine on lihtsaim Soojuskirigus, soojusjuhtivus jne, seal sees ka loomulik sooja õhu tõus. Lihtsalt me ise oleme oma elamised meie tohutus teadmistehulgas ja oskustes teinud keeruliseks ja siis on ka keeruline süsteem efektiivsem.(12-07-2023, 15:21 PM)v6sa Kirjutas: Pliidiraud läheb korraliku tulega kolde kohalt üle 300 (sealtmaalt lõpeb odava infrapuna mõõtepiirkond)Agaramad suudavad pliidi plaadi ka punaseks kütta,pakuks mingi 600C kanti seal olevat kuumust.Lihtsaim viis sooja liigutada on kesküte...
(12-07-2023, 21:55 PM)PlyVal64 Kirjutas: ... aga üldjoontes on tegu puhtalt mänguasjaga. Nende lubatus õhuhulgad a'la 150 cfm või 350 m3 õhku tunnis on puhas BS.Meie oma on Magaziinist ja mul isegi ei ole teadmist, mitu tsee-eff-emmi selle tootja on lubanud. Aga kaugeima toanurga seinapinna temperatuuri suudab nelja tunniga tõsta paari kraadi võrra. Piisavalt, et kallis kaasa lükkaks fliisi õlgadelt maha
...
(13-07-2023, 09:58 AM)lauril Kirjutas: Kas 80'te Fordi tihendiga esiklaasi vahetamisel tuleb selline lai plekist iluliist enne klaasi paigaldamist oma kohale panna või pärast? ... eelmine klaasivahetaja on selle liistuga kõvasti pusinud aga väga kena pole saanud ...
Tsitaat:Miks auto võtme ja keskluku mõistuse vahel selline katkestustõrge tekib, et emb-kumb neist mingil hetkel võtme nuppudest antava avamis- ja sulgemiskodeeringu ära unustab?Ammu kuulsin hoiatust: ära lase lastel mängida võtmega kui auto pole lähedal. Võti läheb vale koodi peale. Nad peaks igakord lähikontaktis olema. Millise auto kohta see käis, ei mäleta.
(18-07-2023, 00:29 AM)Janka Kirjutas: ...
Täna siis vaatasin, kuidas pult juppideks käib ja mis masti patarei seal sees on, et lähen kohe poodi ja ostan uue. Lammutasin, patareis 3,2V ka kenasti olemas.
...
(18-07-2023, 18:34 PM)sturmbannführer Kirjutas: elektroonika väsib.sa pole ainus selle probleemiga.lahenduseks on paigaldada lisapultidega keskluku juhtimine.see kõige odavam ja kiirem lahendusMul pole seda vaja!
(19-07-2023, 03:38 AM)Janka Kirjutas:(18-07-2023, 18:34 PM)sturmbannführer Kirjutas: elektroonika väsib.sa pole ainus selle probleemiga.lahenduseks on paigaldada lisapultidega keskluku juhtimine.see kõige odavam ja kiirem lahendusMul pole seda vaja!
Pult töötab peale nuppudega võimlemist taas. Küsimus sellest ajendatud ongi, et vaja teada PÕHJUST, miks kadus vahepeal ära puldi ja auto vaheline kontakt! Kas nüüd jääbki nii olema, et ühel päeval peab taas tõdema, et ohh, kas jälle....??
Mulle ei sobi mitte kuidagi võidelda tagajärgedega. Vaja on teada põhjust ja see kummuli keerata, et tagajärgi rohkem ei tekiks. Nii on lood
(19-07-2023, 08:03 AM)Daff Kirjutas:Siin vihjes võib olla jumet - äkki on põhjus viletsas kontaktis puldi ja patarei vahel?(19-07-2023, 03:38 AM)Janka Kirjutas:Näiteks Scanni pult on pasr korda auto ära kaotanud peale kukkumist.(18-07-2023, 18:34 PM)sturmbannführer Kirjutas: ...... vaja teada PÕHJUST, miks kadus vahepeal ära puldi ja auto vaheline kontakt...
Kas sealt väravast ei võiks palli otsida?