VW Iltis vol 2

Midagi on ikka mäda selle asjaga. Karpa sai peale, kõik tundub toimivat, piserdab ilusti sisselaskesse, säde on kõigil neljal ilus ja tugev. Isegi ei luba. Vol 1 puhul oli üks häda raadiohäirete filtriga. Proovisin ka laovarus olevat ei miskit. Ainsana jäi proovimata süütemoodul aga minu loogika järgi ei tohiks siis sädetki tulla. Kui kellelgi on mingi hea soovitus, siis olen üks suur kõrv, sest mootorite hingeelu ja ja sellega seonduvaga pole ma nii kodus kui võiks.
Vasta

Kas säde jookseb ikka tööjärjekorras ja särts käib Ü. S. S kandis? Et seal andur võllile lahti poleks...
Vasta

(07-08-2023, 20:05 PM)jrgen20 Kirjutas:  Midagi on ikka mäda selle asjaga. Karpa sai peale, kõik tundub toimivat, piserdab ilusti sisselaskesse, säde on kõigil neljal ilus ja tugev. Isegi ei luba. Vol 1 puhul oli üks häda raadiohäirete filtriga. Proovisin ka laovarus olevat ei miskit. Ainsana jäi proovimata süütemoodul aga minu loogika järgi ei tohiks siis sädetki tulla. Kui kellelgi on mingi hea soovitus, siis olen üks suur kõrv, sest mootorite hingeelu ja ja sellega seonduvaga pole ma nii kodus kui võiks.
Kui pihustab, siis kiirenduspump töötab.
Kas tühikäigu- või peakütuse kanalitest ka midagi tuleb - seda ei näe enne kui karpast hakkab õhk läbi voolama.
Proovi käivitades nt brake cleaneriga veidi topkat anda, saad süütesüsteemi kohe välistada.
Vasta

(08-08-2023, 12:04 PM)twist Kirjutas:  ...
Proovi käivitades nt brake cleaneriga veidi topkat anda, saad süütesüsteemi kohe välistada.


Või bensiini nõristada sisselaskesse. Süstlast on seda lihtne tehaSmile
Vasta

Nonii. Töölt koju ja kohe masina kallale abikaasa kurjade pilkude saatel. No mis teha. Vahetasin küünlad, andsin kõvasti breikut ja oh näe imet, turtsatas käima AGA....



Selliselt käib ta toores peal. Toores maas, käib 10-15 sek ja kõik. Võib vist kindlalt väita, et viga on karpas. Ehk ongi selle offroadingu ja bensu loksumise tulemusena mingi essutükk lahti tulnud ja ummistab vajalikke kanaleid. Minu kummardus ja tänud kaasfoorumlastele juhiste eest, uued düüsid said ka juba tellitud ja alustavad liikumist siiapoole.
Vasta

Ei andnud rahu. Tegin karpa uuesti puhtaks, sätted jätsin samad, mis olid töötavana aga ikka ei miskit. Sama teema, et kui käivitad siis 10sek käib ja sureb välja. Sama ka natukene gaasi andes. Midagi on seal, mis sellele masinale ei meeldi....
Vasta

Tõenäosus väike ja seda motot ei tea, aga ega äkki sisselaske kollest mõne vaakumi tutsi otsast pimedaks tegemise kork pole jalga lasknud? Sul ju reipama sõidu pealt jama tekkis.
Oma kogemusest, mitu aastat jamasin, kaheksas silinder ei käinud korralikult ja seitsmes lonkas, õnneks silindreid varuga pandud ja sõita sai. Igasugu imed tegin ära kõikvõimaliku kraami vahetamisega. Lõpuks sai hing täis ja tuhnisin netis kuniks hea inimese vihje leidsin.
Fordi 302cid, ämbliku peal üsna taga 8nda juures õhupuhasti all peidus on kuuse moodi tuts igasugu vaakumitele, kust kõige suurema otsast oli kaabu kadunud...
Vasta

Omal olnud ühe volksu mootoriga teema kus oli täpselt sama pull. Käis törtsu ja vait. Tekkis sõidu pealt. Kuna oli automaatõhuklapp siis käis ainult kinnas õhupuhastis. Viga oli karterituulutus torus. See oli lahti. Pärast kui viga käes sai proovitud nimelt õlikorki ära keerata. Nagu korgi lahti keerasid oli kaputt. Seisis kui malk.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kas bensiinipump ei ole lahjaks jäänud? Toorega tirib piisava koguse kütust ülesse aga niisama jääb pump lahjaks.
Vasta

Pump on korras ha lölb nagu vaja. Vaakumotsi on ainult 2 ja need ka pika valge voolikuga, et märkama ei jää. Tuulutustorud ka ilusti kinni. Sõnumitesse saadeti vihje, et äkki kaob jagajalt vool tagant. Kaablid, mis ajust laiali lähevad, sh ka jagaja andurisse, on kurikuulsad oma lagunemise poolest. Nimelt kipub aju poolse kaabliotsa ümbris ära rabestuma.
Vasta

Väikesed arengud on toimunud. Kõik kaablid ja juhtmed on testitud ja mõned ka saanud värskenduse otste näol. Õnneks on olemas remondi manuaal ning seal kenasti kirjas, mida, kus ja kui palju peavad kaablid tegema ning siiani on kõik ilusti parameetrites. Miski sisetunne ütles, et võta kõik küünlad maha ja vaata korraga kõigi töötamist. Nooooh...... kõik ebaühtlane ja enamasti jätavad sädeme vahele. Kui on säde, siis ilus ja tugev. Seega peab olema viga kas süütekarbis või jagajas. Kahjuks täna rohkemat ei jõudnud, tuleb järgmine päev edasi toimetada.
Vasta

Sääraste ähmaste jamade puhul on kasulik vaadata küünalde rühmatreeningut, mitte rahulduda sooloesinemistegaSmile

Võta jaoturi kaas maha ja püüa rootorist paari näpuga keerata. Kui järgi annab, on süüdlane käes.

Kui on halli andur, siis püüa ka selle ekraani keerata võllil. On ühe autoga seda keppi nähtud, kui süüde kogu aeg hiliseks vajus ja jagurit pidevalt edasi-tagasi 90 kraadises sektoris kruttida sai enne, kui taipasin anduri ekraani kinnitust võllile kontrollida. Induyktsioonianduril seda viga olla ei saa, muid küll.
Vasta

Kui toorega käib ,siis ei tohiks süütega midagi olla ,pigem karpa tühikäigusüsteem ei tööta, mingi düüs umbes.
Vasta

Kui on mehhaaniline pump ,siis karpa poolt lahti ühendamise korral peab käivitamise ajal sealt korralikult purskama ,kui ei ,siis on pumbaga miskit.
Vasta

(10-08-2023, 22:31 PM)entson Kirjutas:  Kui toorega käib ,siis ei tohiks süütega midagi olla ,pigem karpa tühikäigusüsteem ei tööta, mingi düüs umbes.

Selliste ähmaste jamadega, nagu v6sa tabavalt ütles, tegeledes ei ole miskit selget juhendit võimalik anda. Omanik ütles, et pole päris tema teema, siis seda murelikum on. Peab jupikaupa proovima välistada lihtsalt, ega muu aita. Jagaja komtroll on vajalik, ma teeks järgmisena mingi iproviseeritud bensupihustamise. Konservikarbist antud lonks on ka selline kahtlane värk teinekord.

PS enda kõige hullem analoogne juhus oli laenus olnud auto käivitamine.
Topkaga käib kui kulda, sai isegi väike tiir tehtud külavahel benakõrs karpas ja süstlaga assistent kõrvalistmel, kõik vinks-vonks. Seda, et keegi lurjus oli paaki midagi halvastipõlevat valanud, ei suutnud mitu päeva välja mõelda.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Vot ongi kõige frustreerivam selle asja juurrs see, et pole endal kogemust automootoritega. Vol 1 andis samu sümptomeid aga kurja juureks osutus mil spetsiifiline raadiohäirete filter (julm otsetõlge). Olengi püüdnud lolli järjekindlusega asju järjest välistada. Saab nüüd kooli missuguse   Smile . 
Seniks kuni aega tekib, et jagaja kallale minna, lähevad varuks olevad süütekarbid kontrolli ja võimalusel tehakse töökorda. Kuna tööl on hetkel aega, siis ise jakkan ühte tühja süütekarpi ringi tegema uutele ühendustele, et saaks neist lagunevatest kaablitest lahti. Lisaks sai kunagi vol 1 jaoks ostetud repro trükkplaat, mis on tänapäevaste komponentidega koostatud ning pidavat palju töökindlam olema.
Vasta

Käib endiselt igasuguste erinevate komponentide välistamine. Sai kontrollitud raadihäirete teema, kaabeldus eeltakistitele, süütepool. Uuendatud sai ka ajust tulevad juhtmed. Täna rebisin jagaja pealt poolist tuleva kaabli ning kontrollisin oma senist kätetööd. Käiates tuleb kaabliotsast ilus tugev pulseeriv säde. Seega peaks aju korras olema. Ka ajust jagajasse mineva kaabli otsas vastav pinge 0.5-0.6V. Uuesti pooli kaabel peale ja ei miskit. Päev jälle läbi, homme liigume kaane juurde.
Muus osas ka natuke uudist. Olin tubli ja mitte laisk, viisin viimased asjad värvi ehk siis tendi raam koos uste raamidega. Lootus enne sügist katus peale saada.
Vasta

Heureka. Ja mis siis toimus? Oleks pidanud kohe hoolikamalt jagaja kaant vaatama. Nimelt keskmine süsi oli pronkspuksi kinni jäänud. Miks ta nii tegi on nüüd küsimus. Rootorit üles alla tõmmates on vaba käik päris suur, samas on kõik mu oelmasolevad jagajad sellised. Samas võib ka uuema aja rootor kõrgem olla kuigi teistega kõrvutades ei tundunud. 
Sellega sain sädeme kätte kuid ikka ei hakanud käima. Võtsin siis selle suure töö ette ja katkusin mootori otsa lahti ehk siis kontrollisin rihmarataste märke. Noooh ja oligi jagaja märk paigast läinud. Midagi on nüüd toimunud, et on üle visanud. Väntvõlli ja nukkvõlli märgid olid nii nagu peab, kontrollisin veel mitu korda. Tagasi kokku ja kuidagi hakkas käima. Keerasin jagajat ja kohe teine tera. Tahaks natuke veel keerata aga ruum sai otsa seega peab midagi välja mõtlema.
Vasta

Kui miskit on viga, siis on ju asi vaja korda saada. Asi ei andnud rahu ja äratuskell läks 05.00 peale. Et oleks jagajal reguleerimisruumi juures, tõstsin jagaja üles, sättisin õlipumba pilu nö järgmisesse hambasse, jagaja vastavalt peal ja voilaa. Umbes veerand pööret sain juurde, masin käima, suts jagaja keeramist ja käib nagu siidi. Hetkel lähtusin sellest, et alguses järsult gaasi andes poos, keerasin kuni oli kohene reaktsioon ja korras oligi. 
Oleks nüüd strobo ka olemas, saaks veel fine tuningut teha. Igatahes tundub asi praeguseks korras olevat
Vasta

Nüüd on mainat testitud pikema perioodi jooksul ning võib öelda, et kõik mured on kadunud. Käivitub koheselt igast asendist nii soojalt kui külmalt, toorega ja tooreta, reageerib karpa reguleerkruvidele jne.
Kokkuvõtvalt oli see mure tegelikult hea. Vahetasin välja mitu kohe kohe õhtale minevat kaablit ja pistikut, kõik süütesüsteemi osad said reaalse mõõtmise, mis kinnitas, et kõik on nii nagu tehasest tuli. Lisaks tekitasin valmiduse uue aju installatsiooniks ehk siis tänapäevased detailid ning uued kaablid ja juhtmed. Seda poleks ilmselt hiljem viitsinud tehagi. 

Stiilinäide ajupoolsest kaablipistikust:
[Pilt: 1692240940463.jpg]

Piisab ainult näpuga vastu minna ja pudeneb laiali nagu liivaloss. 
Muus osas ootame tendi raami valmimist. mis kõikide eelduste kohasel peaks järgmine nädal valmis saama. Ka ülevaatuseks peaks kõik valmis olema kuid tuleb veel kõik enne ära kontrollida. Ahjaa, kõlarite kinnitused lagunesid väikse heinamaasõidu peale ära seega tuleb ka nendega midagi välja mõleda (saabki juhtmed ära peita). Hetkel rohkemat ei meenugi. Eks pilte ja jutte tuleb siis, kui tendi raam käes on.
Jätkame....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne