Postitused: 2,952
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
31
jälle jõudsime eestlase taagani.
naabrist parem.
peab olema premium klass, suur maastur, kastikas või 300kw toorest jõudu.
teisalt ei ole see omanikule päris jõukohane ja või vajalik
krt. ma kõlan nagu katkine plaat aga ma ei saa aru sellest hullusest kus sõidetakse maanteel ja linnas suuret maasturitega
ning isegi kruusateed ei näe nendest autodest paljud
vaata kaubanduskeskuse parklas - siledad pikisoonega suverehvid all mingil landcruiseril - offroad myass
pidurikettad sügavate soontega ja tanklas lastakse 10L kaupa paaki
ja siis see mõttekoht äkki mul on vaja 7 kohta, äkki mul on vaja haagist tõmmata äkki mul on vaja ümber maakera sõita
enamus kes neid lisasid valikusse panevad ei tarbi neid
täna on veel elktriautodel erisus kus uhke ja äge (loe: kallis) omab eelist pikema sõiduulatuse osas
ennustan, et varsti ei ole need vahed üldse mitte nii suured.
tänu paljudele uutele mudelitele k.a. hiinlased lasi ju teslagi turule uued odavamad rahvaauto mudelid sest muidu ei konkureeri.
meil jah mingil põhusel hinnatakse sind kuidagi tesitmoodi kui sõidad teslaga külla vs. nt. renault zoe või dacia spring
mingil põhjusel aga euroopas seda ei ole näha.
vähemalt tavaline fossili autopark on seal hoopis odavama ehk ühtlasema klassi väljanägemisega kui meil.
Postitused: 762
Teemad: 61
Liitus: Oct 2008
Maine:
10
Natuke eelnevale tuginedes jõuan mina välja tõdemuseni, et meid surutakse 100 viimase aasta saavutustest-püüdlustest eemale. Hind teeb omad korrektiivid ja peab loobuma oma isiklikust bussist-veoautost-traktorist. Teatrisse minekuks telli buss, võta rohkem naabreid kaasa! Puud lase maha lõigata ja koju tuua spets firmal, paat mere/järve/jõe juurde vedada samuti. Selleks pole ju oma tehnikat vaja. Hobid ongi kallid. Reakodanikul pole hobideks tulevikus lihtsalt ressurssi. Kõik see planeedi päästmise nimel. Samas kui võtta jälle ka kõige "odavam" ja väiksem auto, siis on enamus neistki täis lisasid, mida tegelikult liikudes punktist A punkti B pole ju vaja. Tootjadki on läinud teed, kus lihtsat autot enam pole, nagu kunagi oli nt Fiat UNO vms. Paradokside maailm, aga praegu on nii. Teemale vastus ka: Elektriautot ei osta niipea, kui üldse...
Do'nt panic
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Vaatasin et ei hakka aga oli haiglas kokkupuude elektronide jõul liikuva auto omanikuga kes käib igapäevaselt maalt linna tööle 21 km.
Elektronide jõul liikumine oleks justkui loodud selle kirjelduse järgi kui poleks piisikest probleemi elektronide kättesaadavusega.
Nimelt alajaam on kaugel ja ampreid üle 10 ei müüda sinna.
Ok, 10 A on võimalik autot laadida aga pinge kõigub tänu alajaama nõrkusele.
Võib küll panna laadima aga kui pinge korra kõigub või faaside vaheline tasakaal muutub lülitab laadija end välja ja kas käid öösel mitu korda seda resettimas või hommikul avastad et jälle ei laadinud...
Ka tööjuures pole kohta kus laadida ja seega peab naisterahvas peale tööd istuma tanklas ja vaatama tunnikese kuidas auto laeb...
Auto on Jalkswagen Idee 3.
On teine muidu ka laadimise suhtes kapriisne ja peab teinekord kiirlaadijasse ka mitu korda proovima enne kui hakkab elektrone omastama.
Roostetab ka isuga sest kaalu on kokku hoitud ja mastiksit pole pandud kuhu vaja oleks ning ammugi on öönsused kaitstud.
Kruusateed sõites ja pärast estakaadil alt pestes jääb muljetavaldav kogus kruusa maha.
Muidu isegi sõidab aga niiske ilmaga kahekesi on klaasid udused ja kui selle vastane seade käivitada saab ikka tuntavalt vähem sõita.
Postitused: 10,737
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Misaegne idee see on? Ja palju kliimaseade läbisõidusk ää aukab, et seda vältima peab?
Sellega olen nõus, et kui ikka igal ööl paaki täita ei õnnestu, on ikaldus.
Postitused: 1,295
Teemad: 1
Liitus: Oct 2019
Maine:
24
30-08-2023, 17:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2023, 17:11 PM ja muutjaks oli
Aare R..)
Küsimus pealkirjas, et kas ostaksid elektriauto?
Kui see VW Idee3 näiteks tuua, siis pole vist väga pikalt vaja mõelda, kui 35K hinna puhul ei saa isegi aknaid udust puhtana hoida. Kas ka talvel on aknad vaid udused?
Või kui ei ole, kas siis Tartust Võrru üldse jõuab?
Samas on usutavasti kõrvalmajapidamises mõni tuhat maksev Passat, mille omanik ei pea muretsema, et kas ma saan ikka sooja tuba ja puhtaid (ka ohutuid) aknaid endale lubada.
Siin on vastus küsimusele ilmselge.
Vähemalt siinse foorumi kasutajate puhul olen üsna kindel, et enamus endale vurri EI ostaks. Paar inimest siin on, kes näikse rahul olevat, kuid üleüldine pilt, ka kogu Eestis on ikka ilmselt selline, et pigem mitte. Sellel inimesel, kes sõidab praegu 15-20 aastat vana (üldjuhul) diiselautoga, on rohepöördest ja muust säärasest jamast nagunii sügavalt ükskõik.
Ja see rohepaanika, mida EL nii agressiivselt ajab, ei päästa kogu maakera nagunii, sest atmosfäär on ikkagi üks.
Vastan ka omalt poolt, et mina endale ei ostaks, pole sellele isegi mõelnud, pigem on mulle see mõte kohustuslikkuse valguses lausa vastumeelne, põhimõtteliselt.
Aga endiselt- see on vaid puhtalt minu arvamus.
Postitused: 74
Teemad: 0
Liitus: May 2021
Maine:
4
Eeldatavasti ei ole sellel eespool mainitud ID.3-l soojuspumpa, mis tänase hinnakirja järgi on lisavarustuse nimistus 1069 raha. Tegelikult on VW maaletooja poolt suisa kiuslik, et ilma soojuspumbata versioone Eestis müüakse.
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
OT kustutatud. Edvard ja honkomees võivad oma kulgurite fossiilikulusid privaatselt edasi võrrelda. Või miks mitte alustada nn kommunaalide-jutu vestmise asemel hoopis kumbki oma esimest hobiautoprojekti.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 427
Teemad: 24
Liitus: Jun 2015
Maine:
5
Täna öösel läks tuttaval audi e tron põlema,õnneks oli majast eemal varjualuses kus ka laadimisdokk.
Hetkel oletavad ,et auto süttis enne ja siis võttis putka kaasa...
Tglt nagu tihedalt on neid põlenguid ikka viimasel ajal.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
Postitused: 2,062
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Eks oletada võib muidugi. Sedapidi järeldus on arvatavasti ka omanikule tulusam, kindlustuse seisukohalt. Laadimisjaama viletsast kaabeldusest alguse saanud tuli on tõenäolisem. Aga küllap see selgub, mis tegelikult juhtus.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Mul tuttav kes Idee kolme peab tegi ka kohe omale varjualuse aianurka kus teda koos elektronidega hoida ja see peaks elementaarne ohutusmeede olema et elektriauto maja kõrval ei ole ja süttivad asjad on kaugel.
Niisama nagu elektronidega liikuvat tõukeratast ja velosipeedi ei hoita kohas kus tema süttimine suuremat kahju põhjustab.
Samas julgevad paljud neid isegi elumaja küljes olevas garaazis hoida ja koos muu kalli varaga...
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(01-09-2023, 12:29 PM)2715 Kirjutas: Mul tuttav kes Idee kolme peab tegi ka kohe omale varjualuse aianurka kus teda koos elektronidega hoida ja see peaks elementaarne ohutusmeede olema et elektriauto maja kõrval ei ole ja süttivad asjad on kaugel.
Niisama nagu elektronidega liikuvat tõukeratast ja velosipeedi ei hoita kohas kus tema süttimine suuremat kahju põhjustab.
Samas julgevad paljud neid isegi elumaja küljes olevas garaazis hoida ja koos muu kalli varaga...
Selline luxus on vaid hajeasustuses võimalik. Mida sa teed linnas? Sul pole ju varianti. Julgusest ei räägi keegi. Hadavajadus on see mis sunnib parkima seal kus võimalik. Seda enam, et sellest särtsukast on loodud selline ümmargune roheline kuvand, et hoia ja keela.
Mulle viskas ette kohe oma kunagise Stuttgarti korteri garaage mis oli kahekordne. Maja all poolkorrus. Esimese auto tõstad lae alla ja siis ajad teise sisse. Kui nüüd seal särtsukas läheb siis maeitea. Ta sulatab esimese korruse põrandad ka üles.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(30-08-2023, 12:43 PM)/--/ Kirjutas: Ok, 10 A on võimalik autot laadida aga pinge kõigub tänu alajaama nõrkusele.
Võib küll panna laadima aga kui pinge korra kõigub või faaside vaheline tasakaal muutub lülitab laadija end välja ja kas käid öösel mitu korda seda resettimas või hommikul avastad et jälle ei laadinud.../--/
(01-09-2023, 12:25 PM)olli Kirjutas: Eks oletada võib muidugi. Sedapidi järeldus on arvatavasti ka omanikule tulusam, kindlustuse seisukohalt. Laadimisjaama viletsast kaabeldusest alguse saanud tuli on tõenäolisem. Aga küllap see selgub, mis tegelikult juhtus.
Foorumlase 2715 kirjelduse järgi on elektrika laadijad tehtud "pepsid" voolu kvaliteedi osas olema ehk siis vilets kaabeldus peaks enne suuremat jama välja tulema. Ehk laadija lülitab end välja. Laadija jaoks pole vahet kas pinge langeb, kõigub jne kogu liinis tekkiva pingelangu tõttu või on 40+ aastat vanad keeratavad korgid üle kuumenenud. (Audi e troni vihma eest varjava "sara" all tõenäoliselt keeratavad korgi pole vast kilbis)
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.