KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri (osa 4)

(30-08-2023, 13:34 PM)13piisab Kirjutas:  Kuidas / mis abivahenditega käib glükoolilahusega rõhu all olevatesse küttesüsteemidesse lahuse lisamine?
Mul on süsteemil väike kadu, mis tingib vajaduse mõned korrad aastas süsteemile vedelikku lisada. Just vedelikku - mitte trassivett.

mingi kaubandusvõrgus saadaolev avatav-täidetav-suletav (ja soovituslikult ka vedelikunivoo jälgimist võimaldav) anum, mida saab rõhu alla lüüa?
saab asja muidugi ise valmistada, kuna aga sobivaid väikese gabariidiga juppe kodus ei leidu, eelistan ressursid suunata otse tehasetootesse ja võita vähemasti ajas Wink

Suvalise küttesüsteemi paisupaak tuleb meelde. Kui sul on küttesüsteemis see juba olemas ja kraaniga ühendatud, siis võta pane kolmik vahele. Lased paisupaagil koti tühjaks, täidad paagi ära ja koti survega lükkad vedeliku süsteemi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Me kasutame oma töös selleks otstarbeks Nira käsipumpa.
Aga soetamiseks ehk kallis. Oleneb vajadusest.
Kindlasti saab aga tööriistarendist survestuspumpa laenutada.
Vasta

Glükooli pumpamiseks tavaline aiapump ehituspoest, Delfin vms. Imipoole paned glükooli kanistrisse, survepoole küttesüsteemi ja vajutad nuppu. Elekter ka muidugi külge Smile kraan vahele, veel parem kui tagasilöögi klapp on ka süsteemis, siis ei purska kohe tagasi kui pump väsib või elekter otsa saab või vooliku lahti lööb... Big Grin Nira töötab ka aga niru on vändata, rõhu suurenedes läheb väga raskeks.

Do'nt panic
Vasta

Kas süsteem on uus ja või värskelt täidetud ?
Glükooli segul on loll omadus õhku endas hoida ja seda kaua lahti lasta.
Ehk suurem süsteem kus täites õhku palju sisse saanud võib väga kaua õhutada kui ka õhutite asukoht sellele heasti kaasa ei aita.
Seega alati ei pruugi leke olla.

Mul niraga parim saavutus u. 1.5t 30% Glükooli segu pumbata ja seda ka 25L kankuga ette kanda. 
Muskel tuli valusasti.
Vasta

2007a Mazda BT50 2,5L 105kw
Peale geneka rihma vahetust hakkas tühikäigul töötades rihm vilisema.
Vana rihmaga töötas ilusti, selle viskasin jiba prügikasti.
Genekas ja veepump on sama rihma pealt ka käega katsudes ei loksu ja liiguvad vabalt.

Rihmad, 2tk mõlemad on uued.

Mis seal viliseda saab?

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(30-08-2023, 18:24 PM)tõnn Kirjutas:  2007a Mazda BT50 2,5L 105kw
Peale geneka rihma vahetust hakkas tühikäigul töötades rihm vilisema.
Vana rihmaga töötas ilusti, selle viskasin jiba prügikasti.
Genekas ja veepump on sama rihma pealt ka käega katsudes ei loksu ja liiguvad vabalt.

Rihmad, 2tk mõlemad on uued.

Mis seal viliseda saab?
 Kas on kiilrihmad? Kui jah, siis kas hammastega varjant? Kui jah, siis selles võidki vilinat kahtlustada.

Tean, et konnasilmsele pajerole need hammastega varjandid üldse ei sobinud, nagu ka l200. Hakkasid suht kiirelt häält tegema.
Vasta

Jah, enne oli tavaline kiil rihm, poest uued anti hammastega kiilrihmad, continentali omad.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

(30-08-2023, 18:24 PM)tõnn Kirjutas:  ...
Rihmad, 2tk mõlemad on uued.

...

Rihmad on ikka identsed? Mitte kirjade järgi, vaid reaalselt, laiust ja pikkust võrreldes. Istuvad mõlemad samal sügavusel KÕIGIL kolmel rihmarattal?
Vasta

(30-08-2023, 19:47 PM)tõnn Kirjutas:  Jah, enne oli tavaline kiil rihm, poest uued anti hammastega kiilrihmad, continentali omad.

Siis tee otsingut, kas leiad ilma hammasteta varjanti, kui mitte, jääb valikusse ainult originaal. Mitsudel paar aastat tagasi ainult see varjant jäigi.
Muidugi, ega viimase ksf. küsimusele võib ka tähelepanu põõrata. Tänane varuosade kvaliteet on alla igasugust arvestust.
Vasta

Selline tähelepanek et kõigi seibide peal peavad rihmad olema samal sügavusel ja üsna täpselt.
Muidu on ühe rihma jooksutee pikem ja sügavamal istuv tahab teda kiiremini käima sundida millest ka vilin.
Tavaliselt on probleem et üks rihm kulutab sooned sügavamaks ja teinekord juhtub et rihmad kuluvad vastavalt soontele paika ja kui see komplekt teisiti paigaldada on häda käes.
Kunagi sai Maašaga jamatud kus sama häda oli ja täpselt õigel hetkel tuleb rihmad ümber tõsta kus nad samal sügavusel on ja siis sõidavad nad kuni katki lähevad.
Teine võimalus ongi panna vaid üks rihm sest kui vette ei roni siis saab see ka hakkama.
Vasta

Suur tänu kõigile vastajatele ja aitajatele.
Piduripuhastus brake cleaner tegi küll korraks vaikseks.
Õnneks saame nüüd geneka ja veepumba välistada.
Üks rihm istub küll veidi sügavamal kui teine.

Kuid krigiseb ka siis kui ühe rihma eemaldan.

Järelikult on continentali rihm sama hea nagu kriuksuga kingad.
Tuleb otsida teise tootja oma.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Keegi Tartu kandis alumiiniumi keevitamise võimekust ei oma?
Vaja ca 5 cm keevitada sõukruvile tükk tagasi külge, aga endal puuduvad vahendid selleks.
Vasta

(31-08-2023, 08:49 AM)ivo86 Kirjutas:  Keegi Tartu kandis alumiiniumi keevitamise võimekust ei oma?
Vaja ca 5 cm keevitada sõukruvile tükk tagasi külge, aga endal puuduvad vahendid selleks.

CEDO poes vanasti tehti selliseid väikseid sutse suht mõistliku hinnaga ära. Viimasel ajal ei ole käinud.
Vasta

Tegija leitud! Tänan tähelepanu eest. Facebookist sain abi.
Vasta

Olid teised juba tegija laual nehh Big Grin
Vasta

(31-08-2023, 13:28 PM)jaan mmc Kirjutas:  
(31-08-2023, 09:37 AM)ivo86 Kirjutas:  Tegija leitud! Tänan tähelepanu eest. Facebookist sain abi.
Teadjad ehk seletavad, millest see tuleb, et eeskujulik it vabariik ise lõustakalaadset platformi ei suuda teha? Ses mõttes, et see hakkab tunduma julgeoleku jms. mõttes sama sürrina kui nt. ERR i haldamine välismaale anda.
See on keerulisem kui reidilaadne toode ?

Miks riik peaks kassipiltide ja vanade anekdootide läbukeskkonda looma ja ülal pidama?
Ja kuidas sa riigikodanikele selgeks teed, et nüüd kasutame kõik seda keskkonda, mitte Twitterit, Instagrami, Tiktoki või Fetlife.com-i?
Suhtlusportaale on läbi aegade üritatud, hea näide näiteks omaaegne ok.ee, mis surigi kasutuspõuda umbes siis kui tuli Orkut.
Orkut suri kasutuspõuda kui tuli fb.
Vasta

Fb taga on eraettevõte, selle kohta kes omakorda on antud eraettevõtte taga on tehtud ajakirjanduslikke uurimusi aga siiani on jõutud kolmetäheliste lühenditega asutusteni. Seega, mine võta kinni.. Omada maksimaalselt andmeid inimeste kohta on suur privileeg ja ka vastutus.
Näiteks mängu Pokemon Go on väidetavalt loonud firma, kelle taga on üks konkreetne meerikamaa kolmetäheline asutus ning eesmärk oli saada teatud kohtadest maakeral videopilte. Meeting point-sid sattusid miskipärast teatud saatkondade ja huvipakkuvate asutuste lähedusse... Toungue 
Analoogilistest asjadest oli terve uurimuslik telesari ühe taevakanali pealt.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(30-08-2023, 18:24 PM)tõnn Kirjutas:  2007a Mazda BT50 2,5L 105kw
Peale geneka rihma vahetust hakkas tühikäigul töötades rihm vilisema.
Vana rihmaga töötas ilusti, selle viskasin jiba prügikasti.
Genekas ja veepump on sama rihma pealt ka käega katsudes ei loksu ja liiguvad vabalt.

Rihmad, 2tk mõlemad on uued.

Mis seal viliseda saab?

Lasin töötava mootoriga rihmadele veidi sprey õli peale ning nüüd töötab ilusti ja ei krigise.


Big Grin

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta

Selline küsimus: Kuhu soovitaksite minna Tallinnas 2010a Lexus IS-iga kuludetaile vahetama? (Rattalaagrid, suppordid, klotsid jne). Sõber käis kuskil fancis kohas kus tehti uhke video ning küsiti rattalaagri vahetuse eest 470 eur Cool

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta

(02-09-2023, 19:49 PM)ratsoup Kirjutas:  Selline küsimus: Kuhu soovitaksite minna Tallinnas 2010a Lexus IS-iga kuludetaile vahetama? (Rattalaagrid, suppordid, klotsid jne). Sõber käis kuskil fancis kohas kus tehti uhke video ning küsiti rattalaagri vahetuse eest 470 eur  Cool

Ega see Lexus pole mingi überauto. Tavaline Toyota vanker all. Suvaline töökoda saab hakkama kus osatakse võtit käes hoida.

Aquila captas non muscas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne